Toiveena parisuhde 2018-2019. Kohtalontovereita?
Missä voisi tavata uusia ihmisiä ja aloittaa parisuhteen hyvän miehen/naisen kanssa? Tinder ja Suomi24 ovat poissuljettu.
Kommentit (21)
Koska helpoimmat tavat ovat pannassa, alat tehdä reippaasti aloitteita kiinnostavan oloisille ihmisille kauppajonossa, bussissa ja lenkillä. Minä en kyllä uskaltaisi, mutta minulle Tinder tai S24 kelpaisikin.
Juu. Tosin en osaa antaa/vastaanottaa läheisyyttä. Joten tuskin tapahtuu. Eräskin mies flirttailee mm pienin kosketuksin ja olen ihan paskanjäykkänä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tosin en osaa antaa/vastaanottaa läheisyyttä. Joten tuskin tapahtuu. Eräskin mies flirttailee mm pienin kosketuksin ja olen ihan paskanjäykkänä.
Mulla sama! Että kosketus vetää ihan paskanjäykäksi. Mistä tää johtuu?
En ole kohtalotoveri, sillä en halua parisuhdetta enää koskaan, se on nyt nähty, 20 v suhde pettävän ukon kanssa päättyi. Olisi ikävää opetella jonkin uuden ukon tavoille, tai siis tottua niihin ja hioa kulmia ja tulla taas petetyksi. FWB tai FB voisi tulla kyseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! Että kosketus vetää ihan paskanjäykäksi. Mistä tää johtuu?
Mulla huonohko itsetunto. Sitten en oikein tiedä miten toimia kun toinen tulee siihen viereen ja ohimennen koskettaa kun en semmoiseen ole tottunut. Kun ei sitten kuitenkaan ole satavarma onko se vahinko vai ei. Pitääkö olla kun mitään ei tapahtunutkaan, vai mitä? Pelkään että jos katson häntä niin kaikki ajatukseni paljastuu ja olen punainen kuin rapu.
Vierailija kirjoitti:
En ole kohtalotoveri, sillä en halua parisuhdetta enää koskaan, se on nyt nähty, 20 v suhde pettävän ukon kanssa päättyi. Olisi ikävää opetella jonkin uuden ukon tavoille, tai siis tottua niihin ja hioa kulmia ja tulla taas petetyksi. FWB tai FB voisi tulla kyseeseen.
Panosuhde sopii eronneille keski-ikäisille naisille hyvin. Eihän muuta ole tarjollakaan. Parisuhteeseen katsellaan nuorempia ja vähemmän katkeria naisia.
Ehkä koulussa, kun meen sote-alan oppilaitokseen.
Baarista en miestä halua, enkä harrastuksista, nimittäin harrastan salia. Eikä sitä lenkiltäkään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosuhde sopii eronneille keski-ikäisille naisille hyvin. Eihän muuta ole tarjollakaan. Parisuhteeseen katsellaan nuorempia ja vähemmän katkeria naisia.
Tarjolla tuntuisi olevan nimenomaan näitä tositarkoituksella-herroja, jotka kierrän kaukaa.
Olen jo aika iäkäs enkä missinmitoissa. Parilla deittipalstalla olen mutta vaikea on löytää seuraa kun ei enää nuori ja nätti.
Sama toive minulla täällä. Olen todennut, että tinder on ainoa tapa, jossa saa luvan kanssa pyytää toista treffeille. Ikäiseni naiset eivät käy baareissa, enkä minäkään. Työ- ja harrastuskavereita ei saa lähestyä sillä tavalla kiinnostuneena. Tinderissä sitten. Ei ole enää muuta keinoa.
Alle vuoden suhde kuulostaa masentavalta :(
Vierailija kirjoitti:
Alle vuoden suhde kuulostaa masentavalta :(
Loppuelämän kestävä parisuhde aikahaarukka 2018-2019.
:D Tää oli hauska. Aika vaikeaahan se on. Ehkä joku laadukkaampi treffipalsta?
En uskalla enää edes haaveilla. Olen 35-vuotias ikisinkku, nyt tässä talvella oli vähän tapailua joka meni pilalle sen takia etten pysty olemaan lähellä. Mahdoton ajatuskin. Koko ajan ahdisti että tuo varmaan nyt haluaa sitä ja tätä. Olen mennyt jo pilalle, varmaan 20 vuotta sitten olisi pitänyt saada edes yksi positiivinen kokemus jotta itsetunto ei olisi täysin murskana.
Auttaisikohan jonkunlainen terapia läheisyyspelkoon ja epävarmuuteen.. panikoin jo mielessäni mahdollista ensimmäistä alasti olemista uuden kumppanin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisikohan jonkunlainen terapia läheisyyspelkoon ja epävarmuuteen.. panikoin jo mielessäni mahdollista ensimmäistä alasti olemista uuden kumppanin seurassa.
Joo en pysty edes kuvittelemaan :(.
Odotan että Facebookin tulee se deittisovellus. Josko se olisi parempi kuin Tinder tai S24
Vierailija kirjoitti:
Siis erosit koska mies harrasti seksiä muiden kanssa, ja nyt tahdot suhteeseen, jossa mies harrastaa seksiä muiden kanssa. Miks et pysyny vaan vanhan ukkos kanssa yhdessä ja jatkanu avoimena FWB suhteena?
Töissä tai harrastuksissa.