Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Huvila ja huusi ohjelmasta näytetetään vuodesta toiseen uusintoja?

Vierailija
13.05.2018 |

Luulisi että uusillakin jaksoilla olisi katsojia ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja juuri nytkin tulee jakso jonka olen nähnyt viimeisen parin viikon aikana jo kaksi kertaa ennestään.

Mitä muita ei-uusintasarjoja parhaillaan menee kuin Kotoisa?

Vierailija
2/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rasittaa se Anita, olen miettinyt, että hän on varmaan ilkeä ihminen, sen vaikutelman hänestä saa. Hirveää teeskentelyä esiintyminen on. Anteeksi mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja juuri nytkin tulee jakso jonka olen nähnyt viimeisen parin viikon aikana jo kaksi kertaa ennestään.

Mitä muita ei-uusintasarjoja parhaillaan menee kuin Kotoisa?

Näyttäisi olevan neljänneksi katsotuin ohjelma, joten luulisi uusillekin jaksoille löytyvän katsojia?

Vierailija
4/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis edes niitä kausia joissa Mikko sisusti niitä mökkejä. Viime kesänäkin ensin näytettiin alusta asti ja sit kesken kaiken palattiin taas alkuun. Ja tänä kesänä sama juttu. 

Vierailija
5/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua rasittaa se Anita, olen miettinyt, että hän on varmaan ilkeä ihminen, sen vaikutelman hänestä saa. Hirveää teeskentelyä esiintyminen on. Anteeksi mielipiteeni.

Samaa mieltä. Sellaista piilovattuilua. hopihopi töihin.

Suomalaiset ovat kyllä myös önkköä kansaa. Muodonmuutokset ovat oikeasti ihan mielettömiä. Jäyhä suomijuntti vain sanoo, että ahaa. Joo. Noniin. Ahaa toisen kerran... Noloa katsottavaa, mutta katson niitä uusintoja minäkin, koska ne lopputulokset ovat mielenkiintoisia. Samoin mietin aina, kuinka paljon siinä palaa rahaa ja sitä, miten vähän se Anita tekee mitään. Ai niin tuo pari koristetyynyä ja sytyttää kynttilöitä. Sit mietin niitä ruokia, ovat varmaan jo kylmentyneitä, kun niitä vihdoin pääsee joku syömään...

Vierailija
6/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sellaista piilovattuilua. hopihopi töihin.

Suomalaiset ovat kyllä myös önkköä kansaa. Muodonmuutokset ovat oikeasti ihan mielettömiä. Jäyhä suomijuntti vain sanoo, että ahaa. Joo. Noniin. Ahaa toisen kerran... Noloa katsottavaa, mutta katson niitä uusintoja minäkin, koska ne lopputulokset ovat mielenkiintoisia. Samoin mietin aina, kuinka paljon siinä palaa rahaa ja sitä, miten vähän se Anita tekee mitään. Ai niin tuo pari koristetyynyä ja sytyttää kynttilöitä. Sit mietin niitä ruokia, ovat varmaan jo kylmentyneitä, kun niitä vihdoin pääsee joku syömään...

Oletko sinä önkkö?

Vierailija
7/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila & huussi näyttää kuvaavan uusia jaksoja kesällä 2018.

Itseäni häiritsee se, kun näissä ohjelmissa ei kerrota mitään remonttikohteiden budjetista. Olisi kiva tietää paljonko muutokset maksavat vrt. remppa vai muutto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä