Saako kaupan hiusväreillä kauniin lopputuloksen?
Nyt hiukset 7 asteiset vaahtovärillä laitettu, taittaa punertavaan kun alla punaista väriä. Oma hiusväri on 8. Haluaisin pysyä tummana koska parempi hiuksille, mutta mietin että tummentaisin asteella 6:een. Onnistuuko nätisti kaupan väreillä? Pohjalla vaalennusta ja raitoja. Nyt 1cm juurikasvukin jo.
Kommentit (6)
Minä ainakin olen saanut - laitan aina aika lähelle omaa sävyäni, siis toki joko vähän vaaleampaa tai tummempaa, mutta en tee mitään kovin radikaaleja värinmuutoksia esim. kirkkaanpunaiseen tai mustaan. Kyllä niistä on aina hyvä tullut - värjäys tuo mukavasti kiiltoa ja ryhtiä hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen saanut - laitan aina aika lähelle omaa sävyäni, siis toki joko vähän vaaleampaa tai tummempaa, mutta en tee mitään kovin radikaaleja värinmuutoksia esim. kirkkaanpunaiseen tai mustaan. Kyllä niistä on aina hyvä tullut - värjäys tuo mukavasti kiiltoa ja ryhtiä hiuksiin.
onko kahden asteen tummennus radikaalia? Tietty alussa kun rupesin tummentamaan, niin latvat oli jotain 12 asteista varmaan. Äitini siis kampaaja ollut, nyt eläkkeellä, sanoi että kaupan värit tarttuu hiuksen pintaan mutta kampaamon värit menee hiukseen syvemmälle. Nyt ei vaan varaa kampaamoon.
ap
Jos laittaa suoraan blondiin ruskean värin niin saattaa muuttua vihertäväksi. Kannattaa sävyttää ensin tai valita punertavan ruskea/musta hiusväri.
Kaupan väreillä voi saada aikaan hyviä lopputuloksia kunhan tietää mitä tekee. Olen vuosia värjännyt kaupan väreillä ja hyviä lopputuloksia on tullut prosessien jälkeen
Onko kahden asteen tummennus omasta hiusväristä liikaa? Tosin olen vuosia ollut aivan blondi, voi mennä hetki tottua tummempaan.
ap
tavoitteena vähän samanlainen tummuus kuin Xenialla, käsittääkseni hänkin luonnollisesti blondi.
ap