äitienpäivä ja mies oksentaa tuolla ja yksi lapsista oksentaa ja minä äitinä tietenkin täällä ihan terveenä.
Että tällainen äitienpäivä meillä :D äiti taas hoitaa :D
Kommentit (11)
Kuin se oksennustauti ilkesi iskeä nyt...kun on kuitenkin äitienpäivä!
Eikö se yhtään ajatellut... :(
Haluaisit itsekin oksentaa? Älä huoli, kyllä se vielä tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei viddu... Onneksi pääset palstalle valittamaan, siinä sä olet hyvä.
niin olenki ja ylpeä siitä
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit itsekin oksentaa? Älä huoli, kyllä se vielä tarttuu.
Sitä tässä odottelenkin
Vierailija kirjoitti:
Kuin se oksennustauti ilkesi iskeä nyt...kun on kuitenkin äitienpäivä!
Eikö se yhtään ajatellut... :(
niin no en päässyt äitienpäiväbrunssille :) Sitä vähän odotin, et ois mukava sunnuntaipäivä perheen kanssa. On niin kaunis sääkin. Oltais voitu tehdä kaikenlaista yhdessä. Mutta tässä tää nyt meni.
En tajua mäitä äitienpäivä-äitejä. Mua koko päivä on vaivaannuttava, kunnes pari vuotta sitten keksin, etten halua viettää sitä ollenkaan. Minulla on ihanat lapset, en tarvitse mitään äitienpäivää.
No etteköhän voi mennä sinne brunssille ensi viikonloppuna. Paljon mukavampaa on olla terve kuin oksentaa, ei miehestä ja lapsestakaan varmaan ole hauskaa oksentaa, mieluummin varmaan olisivat terveinä. Kuulostat siltä, että ajattelet heidän ilkeyttään tulleen kipeiksi juuri tänään.
Ap, yritä kovemmin! Laita vaikka sormet kurkkuun. Kyllä se siitä.
No voi kyynel. Mulle iski angiina, antibiootit sain eilen ja nyt pystyn jo juomaan vettä. Mies lähtee kohta omiin harrastuksiinsa (sovittu juttu) ja minä jään lasten kanssa kotiin. Tyttäreltä sain kortin, kakkua en jaksanut leipoa. Mutta silti meille tulee kiva päivä.
Ei viddu... Onneksi pääset palstalle valittamaan, siinä sä olet hyvä.