Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot äitienpäivälahjat - OFFICIAL-keskusteluketju

Vierailija
13.05.2018 |

Saitko jotain sopimatonta tai muuten vaan epämieluisaa? Montako vessaharjaa tai pyykkipulveripakettia sait lahjaksi? Unohtiko lapsesi koko asian vai makaako miehesi krapulassa ja sinua itkettää? Onko myös anoppi tulossa kaiken lisäksi kyläilemään?

Kerro se toki meille - me kyllä kannustamme Sinua ja lohdutamme Sinua!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika miten lapsellista porukkaa täällä on ! Aikuiset ihmiset rääkyy yhden päivän takia joka on täysin kaupallinen ja ihme hössötystä! Odotetaan jotain mikä muka kuuluisi Äitienpäivään ,lahjoja, aamiaista sänkyyn jne jne lässytystä. Olkaa onnellisia siitä mitä teillä on ,älkää parkuko jotain mitä ei ole! Onnellinen ihminen on tyytyväinen siihen mitä hänellä on eikä ala itkemään turhan päiväsiä! Meillä on Äitienpäivä joka ikinen päivä, aikuiset lapseni laittoi tekstari onnittelut kun ei voitu nähdä, se riitti minulle täysin. Ei me ennenkään tätä ihmeemmin juhlittu vaikka lapset oli pieniä. Silloin tuli tietty lasten itse tehdyt kortit, ne oli mukavia, mitään lahjoja meillä ei ostettu eikä tullut mieleenkään että miehen olisi sellaisia minulle pitänyt hankkia, en ole hänen äitinsä! Eikä ollut mitään juhla lounaita jne. Me ei katsota kalenteriin milloin voimme yhdessä syödä ja nauttia !

Vierailija
42/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiivatissa te muijat odotatte ukoiltanne äitienpäivälahjaa? Ettehän te ole ukkojenne äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hiivatissa te muijat odotatte ukoiltanne äitienpäivälahjaa? Ettehän te ole ukkojenne äitejä.

Jonkunhan niiden aikuisten vauvojen perään on katsottava, eli melkein...

Vierailija
44/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten ymmärä näitiä miehiä, jotka muistavat vain omaa äitiään ja parhaassa tapauksessa koko päivän, mutta omien lasten äiti jätetään tökeörsti huomioimatta. Tulee vain olo, että ei ole taidettu napanuoraa katkaista vieläkään.

Miksi ihmeessä miehen pitäisi muistaa puolisoaan äitienpäivänä? Minä en tosiaan halua olla mieheni äiti, hänellä on oma äiti, enkä halua lahjaakaan.

Meillä äitienpäivänä lapset muistavat äitiä ja silloin kun olivat pieniä, askartelivat lahjat ja kortit. Nyt kun ovat teinejä ja lähes aikuisia, ostavat kukat ja pienen lahjan, mihin rahat riittävät. Ja se on niin ihanaa.

Se on äitienpäivä ei oman äidin päivä. Luulisi miehen kunnioittavan kumppaniaan ja lastensa äitiä ja olevan sen verran kiitollinen siitä mitä tämä tekee lasten eteen joka päivä että muistaisi äitienpäivänä.

Nimenomaan.

Muistan, miten kurjalta aina tuntui, kun ex ei koskaan edes onnitellut, saati muistanut mitenkään äitienpäivänä. Kun joku kerta mainitsin asiasta, sanoi vain, että et ole minun äitini. Jännä juttu, kun saan hyvän äitienpäivän toivotuksia kuitenkin esim. naapureilta ja tuttavilta, jos satutaan törmäämään äitienpäivänä, tietääkseni en ole heidänkään äitinsä...

Vierailija
45/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 12 tunnin työpäivän. Olin toivonut vapaata, mutta ainoana äitinä työntekijöistä napsahti nakki pitkään vuoroon äitienpäivänä

Vierailija
46/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akan autoremonttiin meni yli 400€ ja lapsi oli tehnyt todella hienon lahjan, silti akka aloitti kitinän heti aamusta mistä meni sitten hermo ja haukuin pataluhaksi koko vit*n kus*pää akan.

Siinähän nyt mököttää, vit*u kun pääsisi tuosta eroon.

Vierailija
47/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin etukäteen etten halua lahjaa ollenkaan, vaan vapaata. Sain kumminkin kukkia mieheltä ja itsetehdyn kortin lapselta :)

Aamupala, lounas ja päivällinen on katettu eteen, ja mies hoiti lapsen ulkoilut yksin joten sain olla tunnin kotona itsekseni.

Päivällisen tiskit korjasin pois kun en ihan kokonaan kehdannut olla passattavana, ja jälkiruoan olin myös itse tehnyt.

Tosi mukava päivä ollut, ja isänpäivänä sitten toisinpäin, mies lomailee kotitöistä.

Vierailija
48/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä 30 euron lahjakortin Prismaan, mitähän sillä ostaisin. Toiselta lapselta postissa kortin jonka välissä ässäarpa (ei voittoa) ja toiselta WhattsApp-onnittelut. Ei kahvia sänkyyn eikä ruusuja, silti olen onnellinen.

Vierailija
49/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vietiin ABC:lle syömään. Oli kyllä melkoisen surkea lahja joutua sellaiseen hälinähalliin.

Vierailija
50/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä kottikärryt - joita hän käyttää itse omiin remppahommiinsa ja kyyti ne vielä tänä aamuna omalle mökilleen. Ihan oli viimeistä päälle minua varten ajateltu lahja...

Vierailija
51/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaksi vaatetta, joita olin toivonut, lisäksi saan tilata himoitsemani laukun netistä. Sain kakkua ja croisantteja, smoothieta ja tuoretta kahvia. Sain kortin ja saan myös hienon päivällisen. En tajua, millaisten miesten kanssa oikein elätte? Teinit meillä osallistuvat kaikkeen tähän iloisina. Miten te oikein olette lapsenne kasvattaneet? Outoa!

Hienoa, yhtä jäin miettimään, miksi tarvitset luvan laukun tilaamiseen? En käsitä.

Vierailija
52/52 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika miten lapsellista porukkaa täällä on ! Aikuiset ihmiset rääkyy yhden päivän takia joka on täysin kaupallinen ja ihme hössötystä! Odotetaan jotain mikä muka kuuluisi Äitienpäivään ,lahjoja, aamiaista sänkyyn jne jne lässytystä. Olkaa onnellisia siitä mitä teillä on ,älkää parkuko jotain mitä ei ole! Onnellinen ihminen on tyytyväinen siihen mitä hänellä on eikä ala itkemään turhan päiväsiä! Meillä on Äitienpäivä joka ikinen päivä, aikuiset lapseni laittoi tekstari onnittelut kun ei voitu nähdä, se riitti minulle täysin. Ei me ennenkään tätä ihmeemmin juhlittu vaikka lapset oli pieniä. Silloin tuli tietty lasten itse tehdyt kortit, ne oli mukavia, mitään lahjoja meillä ei ostettu eikä tullut mieleenkään että miehen olisi sellaisia minulle pitänyt hankkia, en ole hänen äitinsä! Eikä ollut mitään juhla lounaita jne. Me ei katsota kalenteriin milloin voimme yhdessä syödä ja nauttia !

Olet suvaitsevaisuuden esikuva, on varmasti ihanaa olla noin hyvä ihminen. 😇🏆🎖Siinäpä sinulle tunnustusta! Ei kestä kiitellä.