Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietät äitienpäivää?

13.05.2018 |

Minä mökillä.

Kakkuna kääretorttu, laiturin nokassa oikein käypä juhla-aamiainen 💟

Olen jo vahvasti keski-ikäinen ja moni ystävä vie jo äidin kukat haudalle. Oma äitini vielä elää, mutta tänään emme näe.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin, että jos ajais nurmikon. Kattoo ny jos mies innostuu grillaamaan jotain. Ihan kiva rento päivä tulossa.

Vierailija
22/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsen kanssa yritetään touhuta jotain kivaa, yhdessäoloa ja muistelua:)

Omia lapsia ei vielä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla surematta liikaa, vaikka toki varmaankin paljon tulee tänään omaa äitiä muisteltua. Olen sen verran nuori ettei omia lapsia ole vielä, enkä jotenkaan kestä mennä anopin luo kahville. Jään siis kotiin yksin ja koitan varmaan saada vähän jotain kotitöitä tehtyä ja nauttia kauniista päivästä.

Vierailija
24/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvia tässä lopettelen, mies oli keittänyt sen, kun heräsi aikaisemmin. Lähden kohta kauppaan ja sieltä ostan valmiskakun, jos on jo laitettu päiväystarjoukseen. Päivällä mies saa syödä eilisiä jämiä ja illemmalla teen jotain. Mies on ollut sairaana ja alkaa jo onneksi toipua. Ihan kiva päivä.

Vierailija
25/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja teini lähti juuri anopille kukan viemään. Itse löhöön sohvalla ja palstailen. Toinen koneellinen pyykkiä pyörii ja tiskikone päällä.

Päivällä menen isän kanssa äidin haudalle viemään kukan.

Loppupäivä ollaan kotona ja tehdään mitä huvittaa.

Meillä ei sen kummemmin vietetä äitienpäivää. Mies toivotteli jo aamulla hyvää äitienpäivää. Lahjaa en varmaan saa kun en oikeen tarvii mitään. Hiljaisessa mielessäni toivon kuitenkin että saan terassihortensian ulkoruukkuun. Tästä vihjaisin miehelle. Jos en, niin ei haittaa, ostan sen itse.

Vierailija
26/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP