Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietät äitienpäivää?

13.05.2018 |

Minä mökillä.

Kakkuna kääretorttu, laiturin nokassa oikein käypä juhla-aamiainen 💟

Olen jo vahvasti keski-ikäinen ja moni ystävä vie jo äidin kukat haudalle. Oma äitini vielä elää, mutta tänään emme näe.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodissa.

Vierailija
2/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari päivää lastenvahtina ja nyt menen siitä, missä aita on matalin: siispä ostettu täytekakku. Uskoisin sen kuitenkin kelpaavan. En enää myöhään eilenilalla vaan jaksanut alkaa leipomishommiin. Pakasteessa on kuitenkin omatekemiä korvapuusteja.

Ilalla kaiken hulinan jälkeen mennään papan kanssa paistamaan nuotiomakkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla käydään kahvilla.

Vierailija
4/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamalla. Lapset tekevät lähtöä omiin puuhiinsa kavereiden kanssa. Soitan omalle äidille. Illalla katsotaan lätkää.

Vierailija
5/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join juuri ison mukillisen (Marimekon :) ) hyvää kahvia.Kohta rahkasta ,prot. jauheesta ja hedelmistä ja marjoista koohtuva proteiiniaamupala.Poika voi piipahtaa ennen iltavuoroa ja tyttären perheeltä voi tulla meseviesti.Olen 66v ja tyytyväinen elämääni :) Kiireetön aamu,ihana sää ja voi vaikka palstailla.Hyvää äitienpäivää kaikille.Eihän mökötetä.

Vierailija
6/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aikuisten lasteni kanssa syömään ravintolaan (olen luvannut tarjota niin ei tarvitse kotona siivota ja kokkailla :)). Miniä on leiponut kakun, se jälkkäriksi kotona. Käydään äitini haudalla viemässä kukka. Nyt vielä löhöän sängyssä, pitäisi kohta raahautua suihkuun. Piti aloittaa lenkillä tämä päivä mutta tässä se lenkkiaika kuluu kun tuli taas avattua kone.

Vierailija
7/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien mieheni,omat vanhempani sekä miehen vanhemmat syömään.Ei tarvitse kenenkään miettiä ruokia tai kakkuja.

Vierailija
8/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä äitien- enkä isänpäivästäkään. Pakkopullaa molemmat päivät. nuorin lapsista on vielä niin pieni, että tekevät koulussa lahjan. Muuten ihan tavallinen päivä, mies ja lapset varmaan käyvät anopin luona, mutta käyvät siellä usein muutenkin sunnuntaisin kahvilla. Omalle äidilleni ostin lahjakortin niin kukkakauppaan kuin kosmetologille ja annan ne kun seuraavan kerran nähdään.

Vierailija
9/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset puolisoineen ja omat ja miehen vanhemmat tulevat meille syömään. Tykkään kokata ja häärätä, mukava päivä tulossa siis!

Vierailija
10/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu oman perheen kesken, odottelen sängyssä aamiaisen valmistumista ja pikku paketteja mitä lapset ovat tehneet.

Päivällä kävellään anopin luo kakkukahville ja illalla syömään oman vanhempien kanssa.

Vierailija
11/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa kaksistaan, ruokana salaattia. Aivan tavallinen pakkosunnuntai. :/ Onneksi on iso pino luettavaa ja paljon katsottavaa Netflixissä. Päivällä on liian kuuma lähteä ulos.

Vierailija
12/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen valmuskakkua ja kuopuksen kanssa jo syötiin sitä. Keskimmäinen poika vielä nukkuu. Esikoinen toivottavasti pääsee käymään. Porsaansisäfile on hyoneenlämmössä. Kohta alan kuoriin ison kasan perunoita ja teen valkosipuliperunat. Sitten mummille kahvitteleen. Lepäilyä.

Vierailija
13/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hereillä lapsen kanssa kun mies vielä nukkuu. Kukkia en halunnut enkä kakkua, joten niitä ei minulle hankittu, mutta miehellä on minulle jokin yllätys tänään vaikka sanoin ettei tarvitse. Lapsi on vasta 2v, joten häneltä en varmaan saa mitään itse tehtyä vielä tänä vuonna. Paitsi tietysti uhmaikä kohtauksia =)

Vierailija
14/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvakodissa.

Et kai oikeasti? 😥

Vierailija
15/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 hengen perheporukassa käydään ravintolassa syömässä. Mukana isoäitejä, äitejä ja lapsettomia. Kaikki juhlivat yhtä lailla.

Vierailija
16/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä klo 7-20.00 välisen ajan.

Lapset ja mies lupasivat kokata minulle iltapalan, kun joskus kotiin pääsen.

Vierailija
17/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären perheen mökille menemme grillaamaan, poika tulee sinne myös. Hänen puolisonsa menee käymään oman äitinsä luona. Olen 62-vuotias ja lapsistani kiitollinen!

Lämpimät onnittelut kaikille äideille ja isoäidille! 🌹

Ja toivomukseni tämän palstan väelle, arvostetaan toisiamme, ajatellaan ja kirjoitetaan toisistamme myönteisesti, jos ei ole hyvää sanottavaa, jätetään sanomatta!

Lämmin halaus kaikille niille, joista ei ole äitiä tullut, vaikka halua olisi ollutkin. Perheessäni on kaksi bonuslasta, ovat minulle hyvin rakkaita. Äidiksikin voi tulla hyvin monella tavalla.

Vierailija
18/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, samoin vanhempi teini. Nuorempi varmaan kotosalla päivän. Aamukahvin join sängyssä kuten monena muunakin vapaa-aamuna kännykkää selaillen.

Kohta reilu tunnin kävelylenkki ja sitten bikinit päälle ja pihalle. Äidin luona pyöräilen iltapäivästä kakkukahveilla ja illalla sitten koko perheen kanssa grillataan.

Lahjat ja kortit ei enää kuulu kuvioon eikä kyllä haittaa yhtään. Eilen mies ja nuorempi tytär ostivat prismasta 4 euron kukkakimpun, se on just hyvä minun mielestäni.

N42

Vierailija
19/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulenkillä ennen kuumuutta. Laitetaan lahjaksi saamani hyönteishotelli paikoilleen. Kukan vein haudalle.

Vierailija
20/26 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti kotosalla ollaan. Eilen käytiin oman äidin luona (asuu kauempana).

Mun ihana teinipoika oli käynyt yöllä lätkämatsin jälkeen poimimassa valkovuokkoja ja ne odottelivat aamulla!

Mies oli ostanut kukkia ja pienen lahjankin. Valmiskakku pöydässä, kun ei ehditty mummola-reissun vuoksi leipoa ja aamukahvit terassilla croisanttien kera.

Kohta kävelylle ja päivällä syömään mun toiveesta nepalilaiseen...