Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko jollekin yllätyksenä, ettei saara aalto pärjännyt euroviisuissa?

Vierailija
13.05.2018 |

Turha muija

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän. Odotin sijojen 15.-20. toteutuvan.

2/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sen vuoksi, että Saara esiintyi niin hyvin. Se kappale oli varmasti vähän liian tusina.

Kävelevä legenda. The legend is alive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni tuli. Minä henk kohtaisesti ihmettelin, että edes pääsi jatkoon.

Vierailija
4/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV_mamma kirjoitti:

Tuli sen vuoksi, että Saara esiintyi niin hyvin. Se kappale oli varmasti vähän liian tusina.

Koko muija on yks klisee. Ei sillä oo mitään omaa. Ja sitten syyttää suomalaisuuttaan siitä kun ei pärjännyt.

Vierailija
5/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ihmiset karsasti avointa lesboutta.

Vierailija
6/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne karsastanut sitä surkeaa biisiä ja laulajaa, jolla ei ole mitään omaa eikä lavakarismaa.

Vierailija
7/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV_mamma kirjoitti:

Koko muija on yks klisee. Ei sillä oo mitään omaa. Ja sitten syyttää suomalaisuuttaan siitä kun ei pärjännyt.

Itse asiassa Virossa ja Ruotsissa asuvat suomalaiset äänestivät Saaraa eniten, mutta eiköhän tämäkin käännetä jotenkin suomalaisten syyksi.

Vierailija
8/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän yllätti. Ajattelin, että oli sen verran keskinkertaista, että olisi keskisijoilla. Nyt paljon kaameammatkin lailut pääsivät edelle.

Vierailija
9/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan - minä en kyllä ole edes kuunnellut sitä kappaletta eikä koko juttu kiinnostanut minua ollenkaan. Voisin siis sanoa, että olin varautumatta mihinkään eikä mikään olisi tullut varsinaisesti yllätyksenä. Juttu on vaan niin, että minusta Saara Aalto on kovin tyhjä, pinnallinen ja kliseinen esiintyjä - hänellä ei ole oikein mitään muuta kuin isot elkeet ja ihan komee ääni, mutta sisältö ja sielu puuttuu. Sen vuoksi hän ei kiinnosta. MUTTA olen iloinen, että hänellä on faneja ja hänen tyylinsä vetoaa ihmisiin, se ei ole minulta missään nimessä pois, ja toivon hänelle oikeaa kansainvälistä läpimurtoa vihdoinkin - hän on sitä niin kauan halunnut ja se on aina vähän näppien ulottumattomissa. Ehkä joku Vegasin kaltainen paikka olisi hänelle oiva ponnahduslauta, siellä voi olla isosti ja isoin elkein, hän on shownainen, ei niinkään tulkitsija. Minun nähdäkseni. 

Vierailija
10/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran biisin lopussa olevat kiljunnat menivät todella epävireisesti.

Vierailija
11/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin "suuntautuneisuus" ei ole mikään myyntivaltti kun mennään Suomen ulkopuolelle. Ruotsillakin niin komea poika jota monet tytöt äänesti kaihoten.

Vierailija
12/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV_mamma kirjoitti:

Itse asiassa Virossa ja Ruotsissa asuvat suomalaiset äänestivät Saaraa eniten, mutta eiköhän tämäkin käännetä jotenkin suomalaisten syyksi.

Suomalaisten olisi pitänyt muuttaa muihinkin maihin, joista olisi voinut lähettää ääniä Saaralle. Eli suomalaisten vika! :D