Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotanko vielä sängyssä, että saan herätä.. ;)

Vierailija
13.05.2018 |

Osotanko, että lapset herää ja tuovat yllätyksensä sänkyyn? Ovat siitä puhuneet koko viikon, kukkia ja korttejaan.. Tekisi jo kahvia mieli.. :) :D Miten teillä äitienpv sujuu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Tulee niin mieleen oma lapsuus. Äitiä kiellettiin nousemasta, kukat käytiin poimimassa ja pöytä katettiin <3

Itse nautin aamukahvia ja mies vei taaperon puistoon jotta saan olla hetken rauhassa kotona (laittaa ruokaa). Mies tekee pitkää työpäivää 5-6päivää viikossa ja lapsella paha eroahdistus päällä.

Parhautta <3

Vierailija
22/23 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, odottelwn mitä sieltä tulee, mielenkiintoisia kommentteja on ainakin kuulunut lapsilta:

” ei noin paksua, äiti tykkää ohkasista”

”Tee siitä sydämen muotoinen, no ei siitä enää saa, tee tähti ja laita siihen keskelle ykkönen”

”Iskä se on vieläkin vetelää”

Keittiössä siis ahertaa mies, 3.v , 5.v ja 10.v :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä oottelen, kielletty nousemasta. Keittiössä kauhea kolina, teini ja koululainen juttelevat isänsä kanssa niitä näitä. Olen ollut hereillä jo kauan, onneksi mies salakuljetti mulle tänne makkariin jo kupin kahvia, että kestän aamupalan valmistumiseen asti. Lapset katsoi euroviisut yöllä, joten aamu lähtenyt liikkeelle ilmeisesti hieman tahkeasti. Päivällä tervehtimään omaa äitiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän