Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhkaatteko syödä lapsenne?

Vierailija
24.04.2006 |

Olipa kysymys :D

Mutta pohdin tässä, ollaanko ainuita laatuamme. Meillä siis leikillisesti uhataan joskus syödä lapsi. Esim. sängyssä köllötellessä saatan " leipoa" lasta (pyörittelen edestakaisin) ja ilmoitan (nauraen) että " Villestä tuleekin hyvää pullaa!! Taidan syödä iltapalaksi!" tai kutittelen lasta reidestä ja suunnittelen ääneen että " Tästä kasvaakin hyvä kinkku! Riittää jouluna naapurillekin!"

Lapsi kikattaa hulluna :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tapahtuu pusuttelemalla joka paikkaan. Ertityisesti ne pitää tästä: " Äiti tässä rullaa, pientä " Aino" pullaa, hyvältä se maistuu, uunissa kun paistuu"

Lapset tykkää ihan hulluna ja usein pyytää, äiti leivo taas meitä.

Joskus olen miettinyt että oikeasti aika hullua, mutta ei kai lapset sitä pidä mitenkään kannibalistisena vaan vain hauskana leikkinä

Vierailija
2/3 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä pirulainen oli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää tuli sanottu kaverinkin 3-vuotiaalle pojalle, että " sinä olit vauvanakin niin supersöpö, ette minun teki aina mieli syödä suihini sinut" . :o)))) En tullut ollenkaan ajatelleeksi, että kyseessä on vieras poika, joka ei välttämättä ole tuollaisia juttuja ikinä kuullut! No sylissä hän oli silloin minulla ja kutittelin leikilläni, mutta tosiaan vähän hätkähdin, että mitä sitä tuli vieraalle lapselle sanottua...

Omani kanssa leikitään vähän väliä sitä leikkiä, että " äiti nappasee isovarpaasta palan" *kutikuti" ja että " laitetaanko ketsuppia kyytipojaksi?" ja lapsi tietenkin nauraa kikattaa hysteerisesti ja huutaa nauraen " eiiiiii!" :o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi