Mitä sijoitusta veikkaan Saara Aallolle tänään?
Ja ei kiitos mitään trollausta vaan pidetään oikeasti keskustelu asiallisena. Itse en osaa YHTÄÄN sanoa! Mielestäni esitys on ihan hyvä, ja se voi pärjätä erittäin hyvin tai olla pärjäämättä. Veikkaan kuitenkin, että sijoitus ehkä 5-15. Kilpailijoita yhteensä siis 24. Mitä te veikkaatte?
Kommentit (46)
Tänä vuonna ei ole varmaa voittajaa. En usko Saaran voittoon, mutta menestykseen uskon ja voittoa Suomelle toki toivon. Silti veikkaan, että siellä kärjessä on Israel ja Kypros nyt ainakin. Kypros oli hyvä, mutta sen Israelin suosiota en voi käsittää.....niin umpisurkea biisi! Euroviisut on aika naurettava kilpailu jos tuollainen biisi voittaa, sori nyt vaan.... Uskottavuus koko kilpailulla pyöreä 0. 😂
Tulee toiseksi. Ikuinen kakkonen, pakko tulla toiseksi. Se on tosin aika huippusijoitus Suomelle, mutta Saaraa harmittaa.
10-15, mutta kuten tuolla ylempänä todettiin, tänä vuonna voi tapahtua mitä vain.
englanti taitaa olla harvoja maita joka antaa täytet pisteet.
Saara on kolmastoista! Saattepa nähdä!
Hmm.. Veikkaan rohkeasti neljättä sijaa. En usko voittoon mutta en myöskään huonoon tulokseen. Toisaalta pelkkä finaalipaikka on hieno saavutus :)
2, 12 tai 22 on sijoitus! Sanokaa mun sanoneeni 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tulee toiseksi. Ikuinen kakkonen, pakko tulla toiseksi. Se on tosin aika huippusijoitus Suomelle, mutta Saaraa harmittaa.
Todennäköisesti tämä.
Toivottavasti on kakkonen kuten aina. 2. Sijoitus olisi parhain mahdollinen sijoitus Suomelle. Aivan helkkarin hyvä sijoitus, muttei kuitenkaan tarvitse vaivautua järjestämään viisuja 😂👌
Minulla on vahva tunne että Saara Aalto sijoittuu seitsemänneksi. Aalto ratsastaa vähemmistöstatuksella, mutta se ei vie voittoon. Biisi on vaisu ja vanhahtava, eika itse esityskään ole mikään wau -efekti.
12-16 sija (tietenkin toivon parempaa)
Hmm. 5-10. Sen paremmin en osaa veikata. Tai no veikataan nyt vaikka 6 😂
Sijoittuu 2-10.