Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
12.05.2018 |

Mistä ostat pääsääntösesti vaatteesi? Itse ,tänään ostaessa tokmannilta kesäpaidan tajuain,että suurin osa vaatteistani on sieltä ostettu. Kengät yleensä ostan kenkäkaupasta tai isommista marketeista, mutta on minulla tokmanni kenkiäkin.Takit ostanut aina "oikeasta" vaatekaupasta tai netin kautta. Mutta suurin osa vaatteista on tokmannilta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilta Saksasta, Suomessa on harvoin aikaa käydä sovittelemassa. Helsingin keskustan Stockmannilta jos tulee äkillinen tarve. Nyt ostin Moda liikkeestä pojan yo-juhliin mekon ja K-kengästä siihen sopivat kengät. Ostan vaatteita todella harvoin ja vähän. Minulla on esim vain kahdet farkut ja kolme käsilaukkua (iso ja pieni ja iltalaukku). Käytän vaatteita pitkään mutta toisaalta käyn pari kertaa vuodessa koko vaatekaapin läpi ja vien roskiin tai kierrätykseen väärän kokoiset, nuhraantuneet tai pois muodista menneet.

Vierailija
22/36 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatetta enimmäkseen kirppareilta (päiväkodissa töissä, joten ei vaadi bisnespukeutumista). Ulkovaatteet töihin urheiluliikkeistä. 

Muutenteostot vaa sekalaisesti Lindex,  Marimekko, Lidl, Citymarket, Indiska, Cubus yms. Hennesiltä sukat. 

Kenkiä en osta käytettynä ikinä, ne enimmäkseen netistä; Zalandolta ja Footwayltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan muoti- tai laatuorientoitunut, ostelen vaatteeni mistä milloinkin.

Viimeisimmät puodit Levi's, Dressman, Tokmanni, Prisma ja Ecco.

Vierailija
24/36 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä

Vierailija
25/36 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 80% kirppikseltä, alusvaatteet ja sukat kapp ahlista, hm, cubus tai prismasta. Myös joitakin urheiluvaatteeita näistä, kenkiä joskus muualtakin. Ostan paljon vaatteita ja muutakin kirppikseltä, myös tulevaisuutta suunnitellen (juhlamekot jne...) Ostan vain ehjää ja hyväkuntoista tavaraa edullisesti/kohtuuhinnalla. Joitakin satunnaisia vaatteita olen ostanut kaupasta tai ulkomailta jos on tullut kiva vastaan tai joskus tarpeeseen jos kirppikseltä ei ole löytynyt. En ole mikään ryysyissä kulkija silti, vaan usein kuulen kehuja vaatteistani ja monet hämmästyivät kun kerron niiden aina olevan kirppikseltä.

Vierailija
26/36 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33. kirjoitti:

Olen aika kurvikas päärynävartaloinen (kokoa 42-46) ja tykkään naisellisista vaatteista.

Ostan vaatteita mm. Zalandolta, sieltä löytyy muutama vaatemerkki, jolla on omalle eriparivartalolle sopivia malleja (Anna Field, Dorothy Perkins, Even&Odd ja Zalandon oma basic -mallisto)

Lisäksi tilaan joskus harvoin jonkun mekon tai tavallisia t-paitoja, sukkia, sukkahousuja ihan H&M:sta.

Halensilta/Cellbesiltä olen löytänyy parhaat farkut omiin muotoihin, ja tykkään Happy Hollyn ja Chiara Forthin mekoista.

Klingeliltäkin tilasin kokeeksi pari vaatetta (Laura Kent, Amy Vermont, Paola) mutta housut ei istu lainkaan ja paidat huonoa laatua.

Juhlamekoksi tilatte kellomallinen mekko oli kuitenkin nappiostos ja hyvälaatuinen.

Kiitos näistä Zalandon vinkeistä, klikkasin vain nuo merkit ja johan löytyi ostoskoriin monta kivan näköistä vaatetta. Nyt vaan mietin mitkä tilaan ja mitä en. :)

Vierailija
27/36 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/36 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin Holly & White sekä KappAhlin Hamton Republic mallistoista löydän parhaiten vaatteita.

Vierailija
30/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti kirpparilta

Vierailija
31/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Gina Tricot, Bik Bok, Cubus, Zara, Mango, New Yorker, Urban Outfitters, Victoria's Secret, American Eagle Outfitters, Old Navy, Express, Forever 21. Noi nyt tuli ekana mieleen.

Vierailija
32/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta ja jos on pakko jotain ostaa uutena: Zalandolta. Inhoan shoppailua.

Vierailija
33/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara, Mango, nettikauposta Asos. Joskus harvoin ostan myös Vero Modan ja H&M:n vaatteita. Kengistä suurin osa on Bata-liikkeistä

Vierailija
34/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä milloinkin mutta en koskaan nettikaupoista. Haluan aina sovittaa asua ennen ostamista.

Eiköhän niitä saa sovittaa ennen _ostopäätöstä_ nettikauppojenkin avulla.

30 vuotta sitten oli Ellos postimyynti, ei liene ullatusjuttu tämä?

Vierailija
35/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki zalandosta.

Vierailija
36/36 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta ja ompelen itse.