Rasittava ja päällekäyvä aviomiehen sisko
Näin taas aviomieheni siskoa koko eilisen päivän ja tämän lauantain. Nyt viimein pääsimme lähtemään ajamaan kotia kohti mieheni vanhempien mökiltä, jossa siis olemme olleet torstaista saakka olleet, kun molemmilla oli lomapäiviä ja eläkkeellä olevat appi ja anoppi meidät sinne kutsuivat. Sisko on tällainen höpöhöpöhoitoihin uskova kasvissyöjä. Aina kun tapaamme, hän vaatii että saisi värjätä hiukseni ja kulmakarvani jollain kasviväreillä ja leikata hiukseni lyhyemmiksi, mutten ole suostunut kertaakaan. Monta kertaa hän in koittanut saada minua mukaan enkelihoitoihin ja "kuuntelemaan puiden laulua" tai muihin tällaisiin puuhiin, jotka minulle vaikuttavat ihan hömpältä. Hän myös tuputtaa minulle melkein aina jonkinlaisia vegaanisia sienistä tehtyjä voiteita, saippuoita ja erilaisia ruokalisiä, jotka kuulemma ovat suomalaisia luomutuotteita ja milloin mikäkin on hänen tekemäänsä. Omituisia tuliaisvaatteitakin hän tuo aina, hamppua aina ja niistä roikkuu milloin minkänkinlaista koristekolikkoa sun muuta. Kerran otin yhden voiteen vastaan, kun miehen sisko vaatimalla vaati ja oikein työnsi sitä laukkuuni, mutta sain voiteesta allergisen reaktion.
Mies ei niin kovin välitä ja naureskeli aluksi kun ei ymmärtänyt minun kurjaa oloani, kun tämä siskon päällekäyvä asenne ahdistaa minua. Juttelin kuitenkin asiasta mieheni kanssa ja hän ymmärsi ja tätä nykyä toppuuttelee siskoaan kun sisko käy liian aggressiiviseksi. Tästä syystä tämä sisko on nyt sitten loukkaantunut miehelleni, sillä kuulemma tämä sisko haluaa vain auttaa minua ja "puhdistaa sieluani ja kehoani myrkyistä joita nyky-yhteiskunta kansalaisilleen tuputtaa". Itse koen olevani ihan puhdas vaikka käytän kaupasta ostettua shampoota, käytän tekokuituisia vaatteita ja muovisia ruokien säilytyspurkkeja. Harrastan liikuntaa minkä töiltä kerkeän ja lenkkeilen koiran kanssa lähes päivittäin.
Nyt siis kysyisin teiltä, miten saisin tämän tuputtamisen loppumaan ilman että pitää miehen siskoa kovin loukata. Todella rasittavaa ja väsyttävää olla ihmisen seurassa, joka ei lakkaa puhumasta minun hyvinvoinnistani vaikkei edes tiedä mitään minun tilanteestani.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Onpa idiootti sisko miehelläs, ainaki mies tajuaa ilmeisesti miten pöljästi siskonsa käyttäytyy
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä tekee siskosta pöljän? Maailmankatsomuksensa vai tuo tuputus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa idiootti sisko miehelläs, ainaki mies tajuaa ilmeisesti miten pöljästi siskonsa käyttäytyy
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä tekee siskosta pöljän? Maailmankatsomuksensa vai tuo tuputus?
Eikös tuo ole aika pöljää ettei tajua lopettaa tuputtamista vaikka on näkökään kieltäydytty moneen kertaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei tajua lopettaa jankkaamistaan, vaikka ap on jo useasti kieltäytynyt hänen jutuistaan tekee hänestä pöljän.
Sillähän on joku mt-ongelma, ihan pimeetä touhua. Kyllä noi enkeli-ihmiset on kovia tuputtamaan mutta tuo on jo sairaalloista.
No kokeileppa rauhallisesti puhua suomea ja sano, että jollei tuputus lakkaa, sovitaan käynnit vuorotellen, ettei olla yhtäaikaa missään.
Ei se sen kummallisempaa tämä ihmisten kanssa toimeentuleminen ole. Olen yli kuudenkymmenen, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia tulla ihmisten kanssa toimeen, ei sukulaisten eikä ventovieraiden.