Taidan hyllyttää ajokorttini. Vituttaa.
Joka hemmetin kerta minä joudun kuskiksi. Taidan hävittää koko kortin kuuseen.
Kommentit (26)
Hmm. Mä osaan sanoa että en aja tai toimi juoppokuskina jos mua ei huvita ajaa. Kännikala menköön taksilla, ei ole mun ongelmani.
Älä lähde sen äijän kanssa minnekään.
Taas nähdään että naisista ei ole kuin valittamaan ja passivis-aggressiiviseen mököttelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään että naisista ei ole kuin valittamaan ja passivis-aggressiiviseen mököttelyyn.
Eipä omassakaan kommentissasi ole paljon kehumista :D Pata kattilaa soimaa.
Äideillä on aina vetovastuu, joka paikassa, kaikkialla. Niin kotona kuin juhlissakin. Miehet voivat tehdä mitä lystäävät ja unohtaa, että lapsiakin on ja heidän perään pitäisi katsoa heidänkin, ei ainoastaan puolison.
Miestä ei koskaan pahalla katsota, jos juhlista nauttii, juo ja sitä rataa, huolehtimatta lapsistaan lainkaan, mutta nainen miltein poltetaan roviolla, jos erehtyy juomaan muuta kuin pannukaupalla kahvia, mehua, vettä, limsaa.
Suomessa on mahdotonta tarjoilla muita alkoholittomia juomia heille jotka eivät juo, vaikka valikoimaa riittää.
Itselleni ei mehut, limsat ja vedet maistu, enää juurikaan, koska raskausaikanakaan ei muuta tarjoiltu. Eikä kahviakaan jaksa juoda älyttömästi, koska alkaa närästämään lopun viimein.
Ja sitten tosiaan, se on usein sitten se nainen kuskina jos sattuu olemaan ajo-oikeutettu ja kortillinen. Hyvällä tuurilla olet miehen mielestä paska kuski, mutta silti nakittaa kuskin roolin sinulle.
Miten nauttia juhlista ja seurustella ihmisten kanssa kun jonkun on lasten perään katsottava?
Anihaeva suomalainen mies ottaa lastenhoitajan roolin juhlissa. Tai sitten on yh-isukki.
Siinä ja tässä ehtii äidit juomaan kahvinsa vielä lämpöisenä tai maistelemaan tarjottavia kun lapset vievät kaiken ajan juhlissakin. Ja mies notkuu booliastialla.
Ja tässä pitäisi olla hyvällä tuulella. En saisi olla pahalla päällä. Lähti johonkin. Ei jaksa kiinnostaa.
Mitäs suolasi mut taas kuskiksi ja on nyt itse loukkaantunut kun mua ei kiinnosta sitten mikään mitä ehdottelee.