Taidan hyllyttää ajokorttini. Vituttaa.
Joka hemmetin kerta minä joudun kuskiksi. Taidan hävittää koko kortin kuuseen.
Kommentit (26)
Juot vähän tai olet juovinasi. Ei voi ajaa
Ei oo pakko ajaa jos ei taho.Senkun vaan sanot ettet aja. Vai uhkaako joku sua aseella?
Ei täältä muuten mihinkään pääse jos minä en aja. Olisi pitänyt vetää pää täyteen ennen lähtöä. Varmaan tästä lähin niin tehtävä.
Ihme jankutus voinko muutaman ottaa blaablaa. Vaikka sanoin jo ajat sitten etten halua olla aina kuskina.
AP
Vierailija kirjoitti:
Juot vähän tai olet juovinasi. Ei voi ajaa
Voipas ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä muuten mihinkään pääse jos minä en aja. Olisi pitänyt vetää pää täyteen ennen lähtöä. Varmaan tästä lähin niin tehtävä.
Ihme jankutus voinko muutaman ottaa blaablaa. Vaikka sanoin jo ajat sitten etten halua olla aina kuskina.
AP
No eihän sen juopon tartte mihkään päästä. Sä sen sijaan voisit etsiä itsellesi asunnon ja dumpata sen juopon. Se voi ite sitten ajaa siellä peräkylillä kännissä.
Älä kuskaa sitä.Problem solved.
Enää ei nouse kuin vitutuskäyrä. Mulle ei koskaan kuskiksi lähde vaan se olen aina minä joka kuskin virkaa toimittaa. Alan tästä lähin olla joka viikonloppu kännissä ja ajokuntoton.
AP
Taidan soittaa taxin ja jääköön autoineen tänne kaljotteleen.
AP
Hommasin itselleni kyydin ja nyt ihmettelee miksi oon vihainen.
AP
Oma tilanne eilen.
Ei voinut olla ottamatta mun vuoksi ja hoitaa likkaa siinä missä minäkin. Yksin sain taas muksun perään katsoa yhden nauttiessa illasta ja pitäen hauskaa. Päätin etten enää lähde mihinkään juhliin. Itsekseni sitä sain olla jälleen kerran. Ja taas näin aamulla, minä hoidan likan ja yks nukkuu.
Hoki, että vaippa varmaan pitää vaihtaa, johon totesin että no saa suorittaa, mä olen jo osani tehnyt. Ei vaihtanut, minä tein senkin. Tässä tuntee olonsa jo muutenkin yksinhuoltajaksi, että taidan laittaa eron vireille. On yksi kivireki vähemmän.
Puolitoista tuntia jaksoin hokea, että nyt lähdetään kotiin. Ei. Aina joku selitys että kohta, kohta, teen yhden jutun. Sitten tuli vauhtia kun lähdin muksun kanssa kohti autoa. Ja ihmettelyä miksi olen pahalla päällä. Muutkin huomasivat ettei mua olisi kiinnostanut yhtään olla vielä kuskinakin, kun koko illan yksin hoitanut likkaa. Ja vitutti, kun yhden piti alkaa juomaan ylipäätänsä.
Tiedän tunteen kun joutuu aina kuskiksi, jos jotain juhlia on. Yksin sitä sai olla likan kanssa ja katsellessa kun muut pitivät hauskaa eikä ukkoakaan liiemmin näkynyt.
Tosiaan. En lähde enää koskaan juhliin.
Huonot on juhlat ja juhlaseura, jos tunnelman nostattaa vaan juominen. Mitä se lapsi muuten teki siellä juopottelijoiden keskellä? Oliko teitä isokin porukka siellä?
Vierailija kirjoitti:
Huonot on juhlat ja juhlaseura, jos tunnelman nostattaa vaan juominen. Mitä se lapsi muuten teki siellä juopottelijoiden keskellä? Oliko teitä isokin porukka siellä?
60-v synttärijuhlat eikä muksulle ollut hoitopaikkaa. Pysyttelin sivussa ipanan kanssa. Porukkaa oli kiitettävästi.
Olin jo sanonut aiemmin etten kuskina aio olla. Kas vain. Mies päätti alkaa kiireellä ravata kaljasaavilla, joten minut suolattiin taas kuskiksi.
En kyllä ymmärrä tätä, että jos et juo niin olet automaattisesti kuskina.
En enää lähde mihinkään. Ja todellakin kadun sitä, että tuli mokoma vittusaatanan ajokortti joskus hankittua. Enemmän haittaa kuin hyötyä.
Kyllä sitä hyviteltiin aamupalalla sänkyyn, mutta ei se vitutusta poista.
On helvetin hermoja raastavaa kun suolataan kuskiksi vaikka on selväksi tehnyt ettei kiinnosta sitten vähääkään.
Vihaan autolla ajoa ylikaiken. Ennen se oli kivaa, kun se tapahtui omilla ehdoilla, nyt vähän niinkuin pakon edestä. Ja ei ole eka kerta, joka hemmetin kerta. Raskausaikanakin kuskina, ja nyt kun olisin kerran vapaailtana käydä yhdessä baarissa, niin tuli ihme selittelyä exästä ja että se kumminkin on siellä, ei exä haitannut yhtään kun jätkien kanssa keskenään sinne meni.
Multa on alkanut menemään mielenkiinto koko suhteeseen.
Tästä lähin jää ajokortti "vahingossa" kotiin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähin jää ajokortti "vahingossa" kotiin.
AP
Sehän ei oikeasti estä ketään ajamasta autoa, tarvittaessa poliisi tarkistaa ajo-oikeuden tietojärjestelmästään. Mutta ei sitä kaikki juokaleet kyydinruinaajat tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-v synttärijuhlat eikä muksulle ollut hoitopaikkaa. Pysyttelin sivussa ipanan kanssa. Porukkaa oli kiitettävästi.
Olin jo sanonut aiemmin etten kuskina aio olla. Kas vain. Mies päätti alkaa kiireellä ravata kaljasaavilla, joten minut suolattiin taas kuskiksi.
En enää lähde mihinkään. Ja todellakin kadun sitä, että tuli mokoma vittusaatanan ajokortti joskus hankittua. Enemmän haittaa kuin hyötyä.
Kyllä ongelma on ihan jossain muualla kuin sun ajokortissa. Jos oli tylsät bileet ja sulla oli auto, mikset vaan lähtenyt sieltä pois jo illalla?
Mä olin kerran kuskina yhdelle juopolle.Ajeltiin sinne tänne ja kapakasta toiseen.Koko ajan haukkui,etten osaa ajaa.Pysähdyttiin sitten nakkikioskille,niin silloin lähdin ajamaan kotiin päin ja jätin tyypin sinne nakkejaan syömään.Sai tulla taksilla kotiinsa.Matkaa oli n.80km.
Suomessa se on joku itsestään selvyys, että se joka ei juo, on sitten kuskina.
Ja on todella väärin laittaa äitienpäivän aattona se äiti-ihminen kuskiksi jotta itse voi vetää pään täyteen ja nauttia juhlista. Toihan on aivan epäreilua puolisoa kohtaan. Ja hyvitellään jollain aamukahvilla ja parilla leivällä seuraavana aamuna, ihan kuin kaikki olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ongelma on ihan jossain muualla kuin sun ajokortissa. Jos oli tylsät bileet ja sulla oli auto, mikset vaan lähtenyt sieltä pois jo illalla?
Kello lähenteli kymmentä, kun kiitin isäntävökeä ja totesin kovaan ääneen, että minä ja muksu lähdetään nyt.
Johan tuli äijään vauhtia ja kyselyä miksi miksi. No siksi kun lapsen on päästävä nukkumaan. Ja mun myös, jotta jaksan yksin hoitaa aamullakin.
On ollut hiljaista tämän aamua, en ole puhunut mitään enkä kiittänyt aamupalasta jonka sänkyyn toi.
En viitsi nähdä vaivaa.
Tuota, eihän sitä kortilla ajeta?