Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako loukkaantua kun mies ei koskaan vie treffeille?

n29
12.05.2018 |

10 vuotta yhdessä, kyllä minusta silti olisi romanttinen ele jos joskus veisi minut treffeille. Ja kyllä, olen sanonut asiasta. Ja kyllä, olen vienyt miehen treffeille. Viimeksi viime kesänä, järkkäsin lapsille hoitopaikat ja yllärinä vein syömään ja leffaan... olen odottanut josko olis vastavuoroista - mutta ei. Ei siis olla kohta vuoteen oltu missään kahdestaan!! Mitään ei tapahdu jos minä en järjestä. Ulkona käy kyllä mielellään; omien kavereidensa kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa loukkaantua. Tämä asia ei ole voinut millään tavalla tulla sinulle yllätyksenä. Kun ensin kymmenen vuotta hyväksynyt tilanteen.

Parisuhde on kompromisseja. Harvassa suhteessa kaikki on täydellistä. Tuskin sekään olisi mikään ratkaisu "pakottaa" mies järjestämään treffejä ihan vain miellyttääkseen. Minusta ainakin se olisi niin hirveän läpinäkyvää.

Tottakai aiheesta kannattaa rakentavasti keskustella. Onhan se rakastamisen taito omalla tavallaan opeteltava taito siinä missä mikä tahansa muu.

Vierailija
2/4 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja omaa napaa ajatteleva mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei tuosta tule muuttumaan. Miehesi valinta on mielummin kaverit kuin sinä

Vierailija
4/4 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tai rupea treffaamaan semmoisia miehiä, jotka ei odota kaikkea valmiina. Jotenkin omituista jos mies jolla on perhe ja lapsia tapailee kavereitaan ikäänkuin olisi sinkku. Toki kavereita ja omaa elämää saa olla, mutta kyllä sitä pitäisi ymmärtää kumppania huomioida. Tässä tulee taas tapaus, että mies ei voi ymmärtää, miksi muija jätti sitten kun ero tulee. Miehen näkökulmasta kaikki on hyvin. Palvelu pelaa, pimppaa saa ja vapaa-ajan voi hengata kaverien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi