AAARGH! Joku on aamupäivällä saattanut pesutuvan koneen vikatilaan ja jättänyt sen siihen!
Kukaan ei olisi ollut vastaanottamassa vikailmoitusta. Varauslistan mukaan yksitoista ihmistä on varannut pyykkivuorot viikonlpuksi ja kunhan kone saadaan korjattua, ihmiset ryntää pyykkäämään viis veisaten vuoroista. Koko varaussysteemi luhistuu täysin.
Asuntoihin ei saa laittaa omia koneita. Näin HOASin kanssa. Näin on tapahtunut ennenkin ja katsoin varauslistalta että tuttu tyyppi on tainnut taas olla asialla. Kone on ennenkin ollut hänen jäljiltä rikki. En vain ymmärrä miksei hän voi ilmoittaa siitä.
Kommentit (12)
No ikäväähän tuo on mutta pikkuisen on ylidramaattisuutta nyt tuossa "koko varaussysteemi luhistuu täysin"..
Mistä tiedät ettei hän ole ilmoittanut asiasta? Näin lauantaipäivinä ei huolto todennäköisesti tee asialle mitään, koska kyseessä ei ole minkäänlainen hätä. Eli se, ettei tilannetta ole korjattu asap jotta sinä pääset pyykkäämään, ei tarkoita, etteikö siitä olisi ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
No ikäväähän tuo on mutta pikkuisen on ylidramaattisuutta nyt tuossa "koko varaussysteemi luhistuu täysin"..
Ei ole. Viikonlopun aikana vuoronsa varanneet pyykkää välittämättä vuoroista heti kun kone on taas kunnossa. Kirjaimellisesti paskempi säkä jos jää itse ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei hän ole ilmoittanut asiasta? Näin lauantaipäivinä ei huolto todennäköisesti tee asialle mitään, koska kyseessä ei ole minkäänlainen hätä. Eli se, ettei tilannetta ole korjattu asap jotta sinä pääset pyykkäämään, ei tarkoita, etteikö siitä olisi ilmoitettu.
Koska sama tyyppi on saattanut koneen vikatilaan kaksi kertaa aikaisemmin eikä silloinkaan ilmoittanut mitään. Minä tein ilmoituksen ja kysyin samalla olenko ensimmäinen.
Jo on ihme tyyppi?! Tahallaanko se sen rikkoo vai mitä se siellä liottelee?
Mäpä kerron sulle salaisuuden ap, se puhelu menee callcenteriin, jossa vastaa joku ihminen jossain päin Suomea. Se sama ihminen useiden kollegoidensa kanssa vastaa monen muunkin yrityksen asiakkaiden puheluihin, eli siellä voi olla laidasta laitaan kaikenlaisia asioita mitä hän käsittelee, ja niitä on päivän aikana paljon. Lisäksi todennäköisesti hän käyttää teidän vikailmoihin ohjelmaa, jossa vikailmoitukset kirjataan ilmoittajan alle, vaikka ne koskisivat taloyhtiön pyykkitupaa. Eli jos kysyisit onko Ville Virtanen ilmoittanut tästä tänä aamuna vikailmoituksen asiasta X, niin hän voisi sen tarkistaa, vaan ei saisi kuitenkaan kertoa mitä juttuja Virtanen on ilmoittanut. Jos sen sijaan sattuu, että juuri tämä kyseinen työntekijä callcenterissä on keskustellut aamulla Virtasen kanssa tästä pyykkituvasta ja JOS hän sattuisi tämän asian vielä muistamaan, niin hän voisi kertoa että juu, saimme ilmoituksen jo aamulla.
Pistät nimesi ensi viikon listaan. Menet omalla vuorollasi sinne ja jos on jonkun muun pyykit pyörimässä niin otat vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ikäväähän tuo on mutta pikkuisen on ylidramaattisuutta nyt tuossa "koko varaussysteemi luhistuu täysin"..
Ei ole. Viikonlopun aikana vuoronsa varanneet pyykkää välittämättä vuoroista heti kun kone on taas kunnossa. Kirjaimellisesti paskempi säkä jos jää itse ilman.
Niin sulta jää ehkä pyykkivuoro välistä, voi voi. Ei se nyt ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäpä kerron sulle salaisuuden ap, se puhelu menee callcenteriin, jossa vastaa joku ihminen jossain päin Suomea. Se sama ihminen useiden kollegoidensa kanssa vastaa monen muunkin yrityksen asiakkaiden puheluihin, eli siellä voi olla laidasta laitaan kaikenlaisia asioita mitä hän käsittelee, ja niitä on päivän aikana paljon. Lisäksi todennäköisesti hän käyttää teidän vikailmoihin ohjelmaa, jossa vikailmoitukset kirjataan ilmoittajan alle, vaikka ne koskisivat taloyhtiön pyykkitupaa. Eli jos kysyisit onko Ville Virtanen ilmoittanut tästä tänä aamuna vikailmoituksen asiasta X, niin hän voisi sen tarkistaa, vaan ei saisi kuitenkaan kertoa mitä juttuja Virtanen on ilmoittanut. Jos sen sijaan sattuu, että juuri tämä kyseinen työntekijä callcenterissä on keskustellut aamulla Virtasen kanssa tästä pyykkituvasta ja JOS hän sattuisi tämän asian vielä muistamaan, niin hän voisi kertoa että juu, saimme ilmoituksen jo aamulla.
Menee kylläkin huoltoyhtiölle suoraan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäpä kerron sulle salaisuuden ap, se puhelu menee callcenteriin, jossa vastaa joku ihminen jossain päin Suomea. Se sama ihminen useiden kollegoidensa kanssa vastaa monen muunkin yrityksen asiakkaiden puheluihin, eli siellä voi olla laidasta laitaan kaikenlaisia asioita mitä hän käsittelee, ja niitä on päivän aikana paljon. Lisäksi todennäköisesti hän käyttää teidän vikailmoihin ohjelmaa, jossa vikailmoitukset kirjataan ilmoittajan alle, vaikka ne koskisivat taloyhtiön pyykkitupaa. Eli jos kysyisit onko Ville Virtanen ilmoittanut tästä tänä aamuna vikailmoituksen asiasta X, niin hän voisi sen tarkistaa, vaan ei saisi kuitenkaan kertoa mitä juttuja Virtanen on ilmoittanut. Jos sen sijaan sattuu, että juuri tämä kyseinen työntekijä callcenterissä on keskustellut aamulla Virtasen kanssa tästä pyykkituvasta ja JOS hän sattuisi tämän asian vielä muistamaan, niin hän voisi kertoa että juu, saimme ilmoituksen jo aamulla.
Menee kylläkin huoltoyhtiölle suoraan...
Niinhän se on tarkoitus, että asiakkaat luulee. Ei sitä koskaan kerrota, että puhelu on ulkoistetussa palvelussa. Ihan sillä huoltoyhtiön nimellä esitellään itsemme. Ja vaikka menisikin, niin nuo muut kohdat pätevät edelleen. Luuletko, että teidän pyykkitupa on ainoa kohde koko puljulla :D on kuule aika pirun monta kohdetta, asiakasta ja vikailmoa+muuta asiaa päivän aikana. Ei siinä sinun pyykkivuorosi jää kellekään mieleen. Eikä niitä Virtasen ilmoituksia siltikään saa sinulle kertoa.
Asuntoa valitessa kannattaa ottaa huomioon myös pyykkäysmahdollisuus! Oma valintasi on.