Vaaditko miestäsi ostamaan sinulle äitienpäivälahjan?
Otsikossa kysymys. Jos vaadit, niin miksi? Loukkaannutko, jos miehesi ei osta lahjaa äitienpäiväksi?
Kommentit (22)
Tuskin kukaan mitään vaatii, eiköhän jokainen mies ihan itse ostaa jos haluaa muistaa.
En vaadi. Lasten askartelemat jutut riittää. Vietämme tätä vain lasten takia. Emme mene näihin markkinointiviestinnän unelma markkinointipäiviin ollenkaan mukaan.
Kaupallistä hömpötystä. En vaadi enkä edes halua lahjaa. Mukavampaa on ostaa itse mieleinen tavara, niin tulee just sellainen, minkä haluaa ja tarvitsee. Yhteiset hetket ja tekemiset ovat parempi kuin joku väkisin ostettu lahja.
Tietenkin lahja kuuluu äitienpöivään. Valehtelisin jos väittäisin etten kostaisi jos lahjaa ei tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lahja kuuluu äitienpöivään. Valehtelisin jos väittäisin etten kostaisi jos lahjaa ei tulisi.
Oletko miehesi äiti?
Vierailija kirjoitti:
Mehevää! Miten kostat?
Olen kieltänyt ostamasta. Paras lahja on lasten askartelut ja perheen kesken oleilu.
En vaadi enkä oikeastaan haluaisikaan tavaralahjaa. Äitienpäiväbrunssi kelpaisi hyvin, mut se ei taida huomenna olla lasten kisojen takia mahdollista. Aamupalan saanen ja yleistä hemmottelua.
Vierailija kirjoitti:
Kaupallistä hömpötystä. En vaadi enkä edes halua lahjaa. Mukavampaa on ostaa itse mieleinen tavara, niin tulee just sellainen, minkä haluaa ja tarvitsee. Yhteiset hetket ja tekemiset ovat parempi kuin joku väkisin ostettu lahja.
Ehkä sun mielestä, mutta ei meillä kukaan mtään väkisin osta!
Ainakin mun mies osaa aina ilahduttaa kivalla lahjalla:)
Olishan se kiva jos joskus sais edes kukkia.
En ole vaatinut. Lasten ollessa pieniä vaadin mieheltä vaivannäköä, koska lapset oli äitienpäivästä innoissaan.
En vaadi, mutta kysyin viekö hän mut huomenna kaupoille kun tarvitsen kengät, niin hän tarjoutui maksamaan ne.
En tietenkään vaadi, mutta mies haluaa omasta tahdostaan ostaa/tehdä lapsien kanssa aina jotain pientä. Yhdessä oloa, hyvää ruokaa, kukkia ja jotain pientä on siis huomenna luvassa<3
En koska en ole äiti enkä varsinkaan mieheni äiti.
Mies tekee kakun ja aamiaisen lasten kanssa, se riittää. Omalle äidilleen voi ostaa lahjan.
En ole kenenkään äiti, mutta vaikka olisinkin, en mitään lahjoja vaatisi äitienpäivänä. En vaadi niitä nytkään syntymäpäivänäni tai jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miehesi äiti?
Olen mieheni lasten äiti.
Vaadin joka vuosi miestä tuomaan aamulla brunssin sänkyyn, antamaan lahjaksi kalliita koruja ja viemaan ollalliselle kalliiseen luksusravintolaan. Jos mie ei tottele, jeitän selälleen ja vedän kunnon itkupotkuraivarit kunnes oma halipulla kullanmussukka suostuu tahtooni.
Ei lahjaa voi vaatia, lahja on... no, lahja.