Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman Hartwall-keikalle menisit jos sinulle maksettaisiin siitä rahaa, ja kerro millä rahalla suostuisit? Sanni lokakuussa vai Jenni vartiainen marraskuussa?

Vierailija
12.05.2018 |

Jos saisit pyytämäsi rahasumman siitä että suostuisit jomman kumman keikalle eturiviin, kumman keikka se olisi ja paljollako lähtisit? Molemmat esiintyvät Hartulla syksyllä.
Sanni 5.10.18
Jenni 16.11.18

Kumman Hartwall-keikalle menisit jos sinulle maksettaisiin siitä rahaa, ja kerro millä rahalla suostuisit? Sanni lokakuussa vai Jenni vartiainen marraskuussa?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasta eurosta teen mitä vain.

Vierailija
2/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin keikalle lähtisin koska en siedä Vartiaisen määkimistä sitten ollenkaan.

Autoradio menee yleensä kiinni kun Jenni avaa kurkkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos saisin kaksi lippua ilmaiseksi ja lisäksi junalippujen verran.

Pitää kysyä lapselta kumpaan haluaisi mielummin mennä , minulle on ihan sama. En oikein tunne kummankaan kappaleita

Vierailija
4/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin keikalle lähtisin koska en siedä Vartiaisen määkimistä sitten ollenkaan.

Autoradio menee yleensä kiinni kun Jenni avaa kurkkunsa.

100% päinvastaista mieltä: Jennin keikalle lähtisin koska en siedä Sannin autotunetettua honotusta yhtään. Autoradio menee toiselle kanavalle kun Sanni avaa suunsa.

Vierailija
5/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin keikalle menisin, ei tarvitse maksaa mitään, ihan itse ostan lipun.

Vierailija
6/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniä, eikä tarvitse maksaa kuin lippu että pääsen ilmaiseksi. Sannia voin kuunnella keikan verran kymppitonnista.

Vierailija
7/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin keikalle ja 0€ tarvitsisi maksaa. Maksoin jo lipusta itse 70€ ihan mielelläni.

Vierailija
8/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Jennin keikalle liput itselleni ja miehelleni (mies pyysi synttärilahjaksi). Liput ovat selvästi kalliimmat kuin Sannin keikalle, mutta Sanni on lähinnä lasten musiikkia eikä meidän perhettä sellainen kiinnosta kun ei ole sen ikäisiä pikkutyttöjä.

Vierailija
9/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin livelaulu on niin hirveää, että Jenni ehdottomasti. Ja ilmaiseksi menisin, voisin ehkä pari kybää maksaakin. 

Vierailija
10/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin jennin areenakeikalle lipun eturiviin ja vip kohtelun blowwjobina bäkkärillä voisin maksaa ehkä 50e.

Vierailija
11/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin keikalle menisin viidestä kympistä, Vartiaiskan satasesta. (+matkakulut molemmissa)

Vierailija
12/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan keikalle, en edes maksusta.

Vierailija
13/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin, jos saisin kaksi lippua ilmaiseksi ja lisäksi junalippujen verran.

Pitää kysyä lapselta kumpaan haluaisi mielummin mennä , minulle on ihan sama. En oikein tunne kummankaan kappaleita

Kysyppä lapseltasi ja vastaus on Sanni. Jenni on aikuisten musiikkia.

Vierailija
14/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin keikalle ja lastenhoitajan palkan verran tarvitsisin rahaa.

Vierailija
15/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin koska hän tekee varmasti paremmna shown ja laulaa itse livenä eikä taustanauhalta. Olin 2011 Jennin taukoa edeltävässä konsertissa Kansallisteatterissa ja oli hieno elämys ja tunnelma. Nimenomaan tunnelman takia.

Vierailija
16/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni, koska se on ensin. Lähtisin, jos lippujen ja matkakulujen lisäksi mulle maksettaisiin hotelli pariksi yöksi ja litroittain gin tonicia.

Vierailija
17/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytöntä kysyä AV-MAMMOILTA kumman keikalle lähtisivät!! Siis niiltä jotka vihaavat Jenni Vartiaista yli kaiken. Lopullinen suosio näillä laulajajilla punnitaan siinä, kuinka moni lopulta menee heidän keikoilleen, koska av-palsta ei ole koko maailma. Ja tähän asti myydyissä lipuissa Jenni johtaa selvästi vaikka keikka on myöhemmin ja paljon kalliimpi kuin Sannilla.

Vierailija
18/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut Jennin keikalle liput itselleni ja miehelleni (mies pyysi synttärilahjaksi). Liput ovat selvästi kalliimmat kuin Sannin keikalle, mutta Sanni on lähinnä lasten musiikkia eikä meidän perhettä sellainen kiinnosta kun ei ole sen ikäisiä pikkutyttöjä.

Miksi miehesi haluaa mennä Jennin keikalle? Hänen musiikkinsa on suunnattu 30++ naisille.

Vierailija
19/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin keikalle aion hankkia liput. Permannolle. Sannin kierrän kaukaa.

Vierailija
20/27 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun Janna järjestää areenakeikan, sinne kerään rahaa. Tai ehkä Janna tekee Stadion-keikan kun äiti ja isä maksaa?