Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka koette itsenne naiselliseksi. Millaisia olette?

Vierailija
12.05.2018 |

Minä aloitan; olen puhtautta, siisteyttä rakastava. Pidän siivoamisesta, pyykin pesusta. Rakastan tehdä hyvää ruokaa, hemmottelun perhettä hyvällä ruoalla ja leipomuksilla. Olen kiltti, hyväntahtoinen, hellä ja lempeä luonteeltani. Liian sinisilmäinen. Äidillisyys on vahvin ominaisuus, toisaalta olen naisena halukas, miestä tarvitseva. Ehkä vähän kissamainen,
Kokematon.
Koen olevani naisellinen. Rakastan hyvää ruokaa, seksi ja urheilua, mutta olen hyvin konservatiivinen arvoiltani. Pidän miehekkäistä, miehisistä miehistä. Status, raha, koulutus ei merkkaa mitään. Tärkeintä on luonne ja sydämellisesti, rehtiys, luotettavuus. Täällä Pohjan Tähden alla oleva Akseli on miesihanteeni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ensisijaisesti nainen, äiti, sisko, tytär ja vaimo. Teen mitä tahansa rakkauteni vuoksi, lasten vuoksi vaikka tappaisin jos olisi pakko. En tukeudu kehenkään, sillä elän omaa itsenäistä elämääni. Olen luonteeltani soitteleva ja rauhaan pyrkivä ja rakastan taidetta. Olen arvoiltani liberaali ja miesihanteeni on itsevarma, tasavertainen ja terve mieleltään.

Vierailija
2/4 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen, kärkäs ja tulisieluinen, omiani puolustan vaikka rajan yli. Olen myös älykäs ja menestyvä, enkä pelkää näyttää sitä. Ruoka, vaatteet tai mikään ulkokultainen ei liity naisellisuuteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin perhekeskeinen, mies ja lapset ovat minulle tärkeitä. Pidän leipomisesta ja ruuanlaitosta, hemmottelen vähän liikaakin perhettä leivonnaisilla ja ruualla. En pidä riitelemisestä ja haluan, että kaikilla on kotona hyvä olla. En nalkuta enkä ole äänessä kaiken aikaa. Inhoan siivoamista yli kaiken ja olen hyvä sietämään sotkua vaikka pidän siististä kodista. Ulkonäön puolesta olen ylipainoinen, minulla on lyhytet ja värjäämättömät hiukset, en meikkaa enkä sheivaa. Vaatteita ostan harvoin ja pidän ne miehen mielestä liian loppuun. En käytä hameita enkä korkokenkiä.

Vierailija
4/4 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kodinhoitoa ja ruuanlaittoa! Rakastan lapsia ja miestäni! Olen vartaloltani tiimalasi ja minulla on pitkät blondit hiukset. Hihi! Kikattelen paljon! Kipittelen korkkareillani kivasti niin, että kädet ovat koukussa ja sivulle päin. Ja kikattelen samalla! Hihi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä