Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sossu maksaa kissanomistajan elämisen?

Vierailija
12.05.2018 |

Eikö kissa ole ylimääräinen kulu, eikä sitä pitäisi hyväksyä korvattavaksi menoksi...???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sossu maksaa lapsen omistajan elämisen? Eikös lapsi ole ylimääräinen kulu?

Vierailija
2/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei henkilö maksa kissan kuluja toimeentulotuen perusosasta? Oudolta kuulostaa muuten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sossu maksa mitään elämistä. Sossu voi tsägällä antaa ns. perusosan josta yksilö sitten maksaa oman ja mahdollisesti toisten elämisen miten parhaaksi katsoo.

Vierailija
4/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanomistaja on ihmiseen verrattava.

Vierailija
5/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan voi katsoa virkistäytymiseksi, aivan kuten pitsan tilaamisen. Maksetaan perusosasta.

Vierailija
6/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tykkää kissasta. Ja kissavideoista. 

Vierailija
7/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää, mihin toimeentulotuki on tarkoitettu. Sitä ei ole tarkoitettu pelkkään kaurapuuroon ja halvimpaan hillosilmään. Hae itsekin, jos olet kateellinen.

Vierailija
8/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sossu maksaa lapsen omistajan elämisen? Eikös lapsi ole ylimääräinen kulu?

Typerä vertaus. Kissa ostetaan, niin kuin tavara. Aina sama. Alkaa mennä hermo ns.eläinrakkaiden kanssa. Ei tarvitse verrata sitä eläintä aina ihmiseen. Jos pitää sitä itse ihmisenä, niin vielä silloin ei ole ihmisoikeuksia Suomessa. Mielestäni eläimellä pitää olla vahvat eläinoikeudet. Myös kissalla joka vangitaan neljän seinän sisälle.

Vierailija
9/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä vertaus. Kissa ostetaan, niin kuin tavara. Aina sama. Alkaa mennä hermo ns.eläinrakkaiden kanssa. Ei tarvitse verrata sitä eläintä aina ihmiseen. Jos pitää sitä itse ihmisenä, niin vielä silloin ei ole ihmisoikeuksia Suomessa. Mielestäni eläimellä pitää olla vahvat eläinoikeudet. Myös kissalla joka vangitaan neljän seinän sisälle.

Siis eläimellä ei ole vielä ihmisoikeuksia. Ja sossutuet kuuluu joka ihmiselle. Myös sille eläimen omistajalle.

Vierailija
10/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jonkun katin elättäminen edes maksa mitään. Enkä itse ole koskaan myöskään maksanut senttiäkään omista lemmikeistäni.

Vierailija
11/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotieläimistä maksetaan lasta vastaava perusosa.

T. sossuntäti

Vierailija
12/12 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eipä ole mulle ainakaan senttiäkään ylimääräisiä tukia kahdesta kissasta tullut. Ihan toimeentulotuen perusosasta niiden kulut maksoin kun työttömänä olin.