Miksi mies lopettaa yhteydenpidon seinään?
Kirjoittelin erään miehen kanssa jonka kanssa tuntui synkkaavan, meillä oli myös samat tulevaisuuden haaveet. Nyt mies ei ole vastannut yli viikkoon sähköpostiin vaikka olen laittanut viestejä. Viimeksi 29.4. Mistä voi olla kyse? Onkohan tämä merkki siitä että häntä ei enää kiinnosta?
Kommentit (54)
Olisiko se nyt kiva kuulla? Ettet kiinnosta? On kai niitä muitakin.
Miksi kukaan pitäisi yhteyttä seinään?
1) Kuoli
2) sairastui
3) ei sairastunut eikä kuollut, mutta tapahtui jotain muuta ikävää, mikä estää yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pitäisi yhteyttä seinään?
Seinästä saa kuulemma rahaa.
Joku nettitreffi? On kirjoitellut monen kanssa samaan aikaan ja joku toinen on ollut kiinnostavampi tällä kertaa.
Kyllä minä ainakin kuulisin mieluummin suoraan ettei enää kiinnosta ja ettei enää halua olla yhteydessä kuin jään miettimään mistä on kyse. En loukkaannu vaan haluan mieluummin kuulla miten asia on.
Ap, nainen
Ei ehditty vielä tavata, suunniteltiin tapaavamme pian. Mies puhui minulle intiimejä asioita. Mies oli vielä entisen tyttöystävän kanssa, mutta sanoi ettei siitä suhteesta tule enää mitään ja oli erittäin kiinnostunut minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ehditty vielä tavata, suunniteltiin tapaavamme pian. Mies puhui minulle intiimejä asioita. Mies oli vielä entisen tyttöystävän kanssa, mutta sanoi ettei siitä suhteesta tule enää mitään ja oli erittäin kiinnostunut minusta.
Ap
:D :D
Epätoivoinen akka olet, varatun kanssa yrität viritellä ja sitten niiskuttelet kun homma ei etene. Epätoivosi haisee kuin kasa höyryävää paskaa.
Ehkä sen exä oli niitä pimuja, joista ei hengissä selvitä
Joku muu ehti tapaamaan....eikä vaan halunnut "tutustua ensin kirjoittelemalla" kuten iso osa nettideittien pelkurinaisista tai katselijoista.
Ei ole kiinnostunut tarpeeksi, anna mennä, miehiä riittää kyllä. Vähän samanlainen kokemus tässä hiljattain. Mies oli alussa todella aktiivinen pitämään yhteyksiä ja tavattiin muutaman kerran. Ehdotin viimeksi tapaamista paikkaan x ja mies ainoastaan kommentoi tuohon, että ok. Mitään ei sen jälkeen kuulunut ja tein päätelmän, ettei miestä kiinnosta. Poitin yhteystiedoista. Kun ajankohta oli ohi, toivotin hyvää kesää. Mies olikin yrittänyt tavoitella tapaamista. Viestissä sitten, että hänellä on tulossa kisoja ym. Pyysin vielä anteeksi käytöstäni. Ei pitänyt näin mennä, mutta oli tuon stoorin päätös.
Vierailija kirjoitti:
Joku muu ehti tapaamaan....eikä vaan halunnut "tutustua ensin kirjoittelemalla" kuten iso osa nettideittien pelkurinaisista tai katselijoista.
Löytyi kiinnostavampi lähempää. Ei enää yhtään viestiä, nainen hyvä.
Tämä on ihan hirveää :( en ole vieläkään päässyt yli siitä että mies vain ei enää vastannut viesteihin. Vieläkään ei ole vastannut. En ymmärrä miksei voi kirjoittaa, että ei enää kiinnosta, anteeksi tämä oli tässä.
En ymmärrä miksi jotkut miehet tekevät näin. Itse ainakin ilmoittaisin että anteeksi, mutta ei enää kiinnosta jos tuntisin niin jotain miestä kohtaan.
Ap
Lopetti siis yhteydenpidon kuin seinään. Minusta voisi ainakin sanoa että ei kiinnosta enää, en ole enää kiinnostunut sinusta tms.
Ap