Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ystävä ei oikeasti arvosta sinua

Vierailija
12.05.2018 |

Olin suurin tuki sairastelujen ajan, vaikeassa avioerossa, elämän ongelmissa... vaan nyt on terve sinkku ja niin kiireinen, ettei aikaa enää minulle löydy. Muille kyllä. Näemme joskus satunnaisesti ja huomaan että olen vahvasti tehnyt eroa häneen. Millainen ihminen unohtaa suurimman tukensa kun menee hyvin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suurin tuki sairastelujen ajan, vaikeassa avioerossa, elämän ongelmissa... vaan nyt on terve sinkku ja niin kiireinen, ettei aikaa enää minulle löydy. Muille kyllä. Näemme joskus satunnaisesti ja huomaan että olen vahvasti tehnyt eroa häneen. Millainen ihminen unohtaa suurimman tukensa kun menee hyvin?

Mitä tämä tarkoittaa? Jos olet itse tehnyt hajurakoa, niin mikä tässä on valituksen aihe?

Vierailija
2/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun tuestasi pitäisi olla jotenkin kiitollinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitatko vain tehdä itsestäsi tärkeän auttamalla, niin että muut olisivat sinulle kiitollisa ja saisit itsekin jotain? Ei se ole ystävyyden hyvä perusta.

Vierailija
4/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän otti mielellään sinun tukesi ja huomionosoituksesi ja siinä se: ei tuntenut mitäön kiitollisuudenvelkaa sinulle. Hyväksy se ja jatka eteenpäin. Katkeruus syö sinua.

Vierailija
5/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka on " ystäväsi "

Vierailija
6/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun tuestasi pitäisi olla jotenkin kiitollinen?

Niin vastatkaapa tähän. Kun kyllä minäkin oletan, että tuesta ollaan kiitollisia. Ja että se jopa osoitetaan jossain vaiheessa.

Ihmettelen myös, että millainen parisuhde mahtaa olla lainatun kaltaisilla ihmisillä, jotka eivät ole kiitollisia puolison tuesta.

Vierailija
7/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen unohtaa suuren tukensa? Itsekkäältähän tuo kuulostaa.

Vierailija
8/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tääkin on äitihullu. 

Vierailija
9/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehny nyt itsestäsi ja tuestasi suuremman numeron kuin olisi aihetta. Olet varmaan niin "kun minä hyvää hyvyyttäni"-ihmisiä. 

Vierailija
10/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehny nyt itsestäsi ja tuestasi suuremman numeron kuin olisi aihetta. Olet varmaan niin "kun minä hyvää hyvyyttäni"-ihmisiä. 

Yhtä lailla on olemassa ihmisiä, jotka pitävät itsestäänselvyytenä, että totta kai kaikki tulevat mun muuttotalkoisiin. Mitäs tuo nyt... parin tavaran kantaminen. Kivaa yhdessäoloa.

Vierailija
11/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lailla on olemassa ihmisiä, jotka pitävät itsestäänselvyytenä, että totta kai kaikki tulevat mun muuttotalkoisiin. Mitäs tuo nyt... parin tavaran kantaminen. Kivaa yhdessäoloa.

Sitten on sellaisiakin, jotka käyvät aina tiistaisin Prismassa ja lauantaisin saunassa. 

Vierailija
12/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteenne on ollut siis terapiasuhde.

Onnistuneessa terapiassa terapoitu ei enää tarvitse terapeuttiaan, joten ole tyytyväinen suoritukseesi.

Liityt hänen mielessään ikävään elämänvaiheeseen, joka on nyt takana.

Vierailija
13/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kutsut tuollaista hyväksikäyttäjää ystäväksi  ap?

Vierailija
14/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus totuus sattuu. Tämä on kasvunpaikkamyös sinulle. Enää et alistu moiseen. Ymmärrän, että pahalta tuntuu.

Vierailija
15/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiset ystävyyssuhteen jota ei itseasiassa ole edes olemassa kuten näet. Toisia vaikeuksien kertominen lähentää ja sitten on näitä ihme tyyppejä jotka kannattaa poistaa ystävälistalta. Itsekin olen niin tehnyt ja olen todella tyytyväinen nyt. Autoin erästä lapsuudenystävääni todella paljon ja tuin kun perheensä oli ilkeä hänelle. Sen jälkeen kun hänen asiansa paranivat hän alkoi suhtautua minuun naureskellen ja halveksuen. Heipat vaan sellaisille ja elämään löytyy kyllä uusia tuttavuuksia jotka osaavat arvostaa. Ja jos ei löydy niin silti on laadukkaampaa elämää olla yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
16/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on varmasti hyväksikäytetty olo. Sellainen on aina vaikea niellä ja päästä yli.

Vierailija
17/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on sellaisiakin, jotka käyvät aina tiistaisin Prismassa ja lauantaisin saunassa. 

Sinulla ainakin näyttää kolahtaneen.

Vierailija
18/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
19/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan saa ehdottaa. Jos et halua, sinun pitää itsesi sanoa se.

Vierailija
20/29 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eli kukaan ei ole pystynyt kertomaan, miksi aloittajalle pitäisi olla kiitollinen. Ap koitti käyttää ystävää hyväkseen sillä, että toinen jäisi kiitollisuudenvelkaan.