Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmiesi asunnon neliöiden määrä?

Vierailija
11.05.2018 |

Eli kysymys kuuluu paljonko olisi neliöitä unelmiesi asunnossa

Unelmiesi asunnon neliöiden määrä?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme nyt 250m2 talossa ja viimeisenkin lapsen lähtiessä pian kotoa haluaisimme vaihtaa pienempään, 130-150 olisi meille optimaalisin. 3 makkaria, iso avoin oh-keittiö-ruokailutila (meillä on usein 10-14 henkeä syömässä, tänään tosin yli 30), iso terassi ja kohtuullisen kokoinen piha.

Vierailija
22/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100-120 neliötä.

Iso olohuone, muiden koolla ei ole väliä.

Syy pieneen asuntoon on laiskuus, inhoan siivoamista.

Mutta tontti pitäisi olla iso, koska meillä on koira ja tykätään olla ulkona.

Mekin tykätään olla paljon ulkona. Koiran kanssa tehdään lenkki kolme kertaa päivässä. Mutta mihin sitä pihaa tarvitaan? Joka puolella on hienot kävelyreitit.

Kaikenlaiseen kivaan tekemiseen! Tykkään puutarhahommista, nikkaroinnista, lumitöistä.

Koiralle pallon heittoa ja muuta leikkimistä.

Meidän koira rakastaa ulkona olemista, aamuin illoin parin tunnin lenkitkin kuuluu ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just sopiva yhdelle hengelle, kirjasto, uima-allas, vierashuone ja ruokasali isommalle porukalle löytyy kaupungilta. Minulla on siis 58,5 m2 kaksio.

Vierailija
24/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lapseton keski-ikäinen pariskunta.

Unelma (100-130 neliötä)

Iso keittiö

Olohuone

Makuuhuone

Sauna

Kylpyhuone

Erillinen WC

Kodinhoitohuone

2-3 vaatehuonetta

Kummallekin oma harrastetila

Parveke

Katettu terassi

Todellisuus:

73 neliötä

Pieni keittiö

Olohuone

Makuuhuone

Kylpyhuone

1 vaatehuone

1 yhteinen ahdas harrastetila

Parveke

Vierailija
25/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään aika kompakteista neliöistä unelmoidaan. Itse tykkään isoista huoneista.

No itse vastasin 50-100 neliötä, koska olen todella kyllästynyt ylläpitämään ja siivoamaan reilua 300 neliötä. Toki avarat huoneet on kivat, mutta kyllä minulle se huoneiden korkeus ja siinä suunnassa avaruus on tärkeää. Nykyisin meillä on myös ihan liikaa hukkaneliöitä ja käyttämätöntä tilaa. Kun lapset lähtevät omilleen noin viiden vuoden kuluttua , muutosta ryhdytään toteuttamaan.

Eikö unelma-asunnossa voisi käydä siivooja ;)

Vierailija
26/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua liian isoa asuntoa koska itse se luultavasti on siivottava kuitenkin ja olen nipo.

Nyt on 92 neliötä + terassi ja hyvä olisi joku 120-130 neliötä...meitä on kolme.

Mutta tärkeintä on kuitenkin sijainti eli pitää olla keskustassa niinkuin nykyinen koti. Ja pitää olla 2 wc, sauna, iso parveke tai terassi ja autopaikka.

Vierailija
27/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tärkeintä on sijainti - merenrannalla kävelymatkan päässä Stockmannilta.

Vierailija
28/28 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt yksin 70 neliöta. Optimi olisi noin 44 neiliöta. Jos nainen muuttaisi taloon niin sitten hyvä koko olisi noin 177 neliötä. Olisi tilaa ja rauhaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän