Olen maannut koko päivän sängyssä tai sohvalla selaten nettiä
Välillä torkkunut. Syönyt karkkia ja lihiksiä. Suihkussa sentään kävin joskus puolen päivän aikaan. Mites teidän muiden päivät on sujunut?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen aamusta asti ollu humalassa.
Mitä lasissa? Ap
Olin töissä , nyt muksu suihkussa, kohta nukkumassa ja sitten palstailen, syön sipsejä ja juon kaakaota 😊
Täällä on päivä mennyt samoissa merkeissä, kun puhelimesta loppui akku, aloin lukea kirjaa ja laitoin puhelimen lataukseen.
Vierailija kirjoitti:
no tiedetään! Et tullu duuniinkaan, koska "autonavaimet hukassa".
Mä alan kohta katsomaan tabletilta sarjaa. Varmaan jotain romanttista k-draamaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Välillä torkkunut. Syönyt karkkia ja lihiksiä. Suihkussa sentään kävin joskus puolen päivän aikaan. Mites teidän muiden päivät on sujunut?
Sama. Tosin ilman karkkia tai muita herkkuja. Itse asiassa tätä on kestänyt jo 11 päivää..
Mä oon tehnyt töitä ja pihahommia, mutta esim. pääsiäisenä mun vapaapäivät kuilui just noin kuten kuvasit.
Joskus jaksaa, joskus ei. Jos ikinä ei jaksa muuta kuin maata sohvalla, kannattaa yrittää tehdä asialle jotain.
Tänään olin ensin töissä klo 06.00-17.30 ja sitten menin illaksi töihin toiselle työpaikalle, täällä Olen nyt 18.00-02.00. Eli yhteensä 19,5 tuntia töitä taas tälle päivälle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta katsomaan tabletilta sarjaa. Varmaan jotain romanttista k-draamaa. Ap
Mitä se k tuossa tarkoittaa? Kul*inlutkutus?
K-draama = korealainen tv-sarja
Ap
Oon lomalla, tosi vähän tehnyt, auton katsastin aamulla. Kissoille avasin sateenvarjon lattialle ja ne nyt riehuu sen kanssa.
Telkkaria ja vähän pyykkiä. Ihana loma...
Töissä, lapsen hakua, ruoanlaittoa, siivousta ja nettailua, aika rento päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt töitä ja pihahommia, mutta esim. pääsiäisenä mun vapaapäivät kuilui just noin kuten kuvasit.
Joskus jaksaa, joskus ei. Jos ikinä ei jaksa muuta kuin maata sohvalla, kannattaa yrittää tehdä asialle jotain.
Koko viikko on ollut jotain toimintaa, alkuviikosta oli parin päivän reissu ja oli myös toinen yhden yön reissu eri porukan kanssa josta kotiuduttiin myöhään eilen illalla. Olen aika introvertti, joten nyt mulla on järkky sosiaalisen kanssakäymisen ähky ja haluan olla vaan ihan hiljaa ja rauhassa. Onneksi miestäkään ei ole tänään paljon näkynyt, taisi lähteä iltapäivällä johonkin terassille istumaan kaveriensa kanssa.
Ap
työnarkomaani kirjoitti:
Tänään olin ensin töissä klo 06.00-17.30 ja sitten menin illaksi töihin toiselle työpaikalle, täällä Olen nyt 18.00-02.00. Eli yhteensä 19,5 tuntia töitä taas tälle päivälle. 😊
Meneekö sun kakkosduuni kovalla sivutuloprosentilla? Itsellä menee 50% ja six en viitsi..
Olen raahannut itseni kaksi kertaa tänään ulos ja yrittänyt syödä puoliväkisin. Suhde päättyi juuri ja jotenkin yritän roikkua kiinni elämässä.
Vierailija kirjoitti:
työnarkomaani kirjoitti:
Meneekö sun kakkosduuni kovalla sivutuloprosentilla? Itsellä menee 50% ja six en viitsi..
Itsellä käytössä freelancer-kortti, koska työnantajia kahdeksan. Saa kaikille saman veroprosentin tai itse muutella jokaiselle omat.
Menin töihin, kenkä meinasi tippua jalasta, oli kuumaa ja tukalaa paksuissa housuissa ja takissa, kävin kaupassa, tulin kotiin, vedin verhot kiinni, riisuin vaatteet. Sitten istuin koneella, söin herkkuja ja katsoin elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kannata. Miksi kannattaisi, jos ei muuta halua?
Vierailija kirjoitti:
Olen raahannut itseni kaksi kertaa tänään ulos ja yrittänyt syödä puoliväkisin. Suhde päättyi juuri ja jotenkin yritän roikkua kiinni elämässä.
Sama täällä, paitsi että 11 päivää putkeen sisällä, kotona, yksin. Paino tippunut 3kg.