Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkoira koristelemmikki

Vierailija
11.05.2018 |

https://tekniikanmaailma.fi/hyytava-video-neuvostoliitosta-nayttaa-mite…

Mua jotenkin tuo koira säälittää. Siis koira joka on tavallaan pelkkä se pää. Tiedän että moni moralisoi tämän mutta itse ottaisin ehdottomasti, miehen ja lasten kanssa mietittiin mihin laitettais ja kyllä tuohon kirjahyllyyn mistä lapsikin yltäis paijaamaan. Siis siksi mielestäni turha ylimoralisoida kuten tuon linkin nimessä että eläimillä ei ole tietoisuutta. Jos miettii kultakalamaljaa, ja kyllä meillä on kaksi maljaa kaapin päällä joissa kultakalat ja toinen on jo yli kymmenen vuotias niin nehän vaan UI ja UI ja silloin tällöin syö. Meillä tuo pääkoira olis ainoa vaihtoehto kun koko koiraa emme voi ottaa osin sotkuisuuden osin muiden lieveilmiöiden takia mutta tuo pääkoira voisi kirjahyllyllytä seurailla meidän elämää. Minullekin joka en koirista pidä tai eläimistä niin tuntuu hupaiselta tuo ajatus ja helppohoitoisempia, verenkiertojärjestelmä olisi sijoitettuna näkymättömiin ja sinne vaan lisättäisiin sokereita. Uskon että näistä tulee kuitenkin se seuraava iso juttu ja trendi, oikein trendsetteri. Meillä jo pikkuinen suunnittelee omaa pääkoira ja piirtelee ihania kuvia söpöistä pääturrikoista.
Ostaisitteko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsuudenkodissa lemmikkikoira täytettyinä. Kaikenlaisia eläimiä oli täytettyinä. Minun rakas lemmikkikoira täytettiin eteiseen sillain miten se meitä aina odotti hihna hampaissa. Aina rauhoittuu jotenkin kun vaikka jossain museoissa on täytettyjä eläimiä. Voiskin katsoo nettikirppareilta. Tuollaista irtopäitä en pttais edes täytettynäkään

Vierailija
2/2 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään odottamaan sitä ihmisen päänsiirtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän