Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi psykologit on aina ihmisiä, joilla elämä on aina menny hyvin?

Vierailija
11.05.2018 |

Niin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tietämillä psykologeilla on kyllä mennyt kaikkea muuta kuin hyvin. On mielenterveysongelmia ja muita isoja ongelmia.

Sekään ei palstamammoille kelpaa. Jos psykologeilla on omia ongelmia, ei voi auttaa muita. Jos on asiat hyvin, ei ymmärrä muiden murheita.

Vierailija
22/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia-alalle hakeutuu yleensä ihmisiä, jotka on itse käyneet terapiassa. Siitähän ne saa sen valaistumisen, että tätä mä haluan tehdä itsekin työkseni.

Mikä ei tietenkään tarkoita, että niillä olisi mennyt elämässä huonosti.

Terapeuttien on pakko käydä terapiassa, eivät voi muuten ammattiaan harjoittaa.

Psykologi ei ole sama asia kuin psykoterapeutti. Psykologina työskenteleminen ei edellytä minkäänlaisen terapian läpikäymistä.

Psykologina voi toimia tosiaan ilmankin, mutta varsinaista terapiaa ei voi antaa ilman terapeutin koulutusta ja omaa terapiaa. Useinhan psykologit toimivat psykoterapeutteina. Psykologeja kyllä on töissä myös esim. mielenterveystoimistoissa keskustelemassa ihmisten kanssa ja sitten myös esim. työhönottotehtävissä, ja myös ammatinvalintatehtävissä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedätekö köyhät mitä... minä oikein nautin kun näen köyhien luuserien kärsivän

t. psykologi

Niin varmaan provoaja!

Vierailija
24/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykologi = 4800 eur/kk

Äkkiä kerro missä! Haen heti t. Psykologi-psykoterapeutti 3760€

luuletteko psykologit ja psykoterapeutit että olette sosiaalisen arvojärjesrtyksen yläpäässä tuolla palkkatasolla?

Minä en alle 7000 eur/kk tekiai mitään työtä...

Vierailija
25/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kukaan ei halua kuunnella kultalusikka hanurissa syntyneen mika-annastiinan elämänohjeita. Sehän terapiassa mättää - ammattilaisilla ei ole pienintäkään sisäistettyä ymmärrystä ongelmista.

Tässä asiassa ikä voi parantaa. Tuo elämänkokemusta ja suurimmalle osalle ihmisiä edes joitan vastoinkäymisiä, jotka lisää ymmärrystä elämästä.

Tuskin.

Vierailija
26/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykologi = 4800 eur/kk

Kerran näin mollissa avoimen työpaikan psykoterapeutille Tampereella. Työtunnit oli 16-40h viikossa oman valinnan mukaan ja palkka jotain 2500 - 7000 tms. En tiennyt, että alalla tienaa noin hyvin. Luulin että kyseessä on taas joku paskapalkattu hoitoala. Psykologia kiinnostaa kyllä jonkin verran ja työtilannekin on hyvä. Ehkä vuoden päästä opiskelemaan. Ei varmaan haittaa vaikka valmistuu yli neljäkymppisenä, saanee silti töitä.

Voi itku. Psykoterapeuttikoulutukseen pitää ensin olla koulutus kuten psykologi, sitten kaksi vuotta työkokemusta ja neljän vuoden terapiakoulutus itse maksaen. 15 000 helposti siihen menee...ja vuosia voit laskea 10-12. Sitten voit olla psykoterapeutti. Eikä ne joka paikassa saa tuollaisia palkkoja. Julkisella on onnekas jos neljään tonniin yltää.

Vierailija
27/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihoitaja 7000 eur/kk

Vierailija
28/28 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykologi = 4800 eur/kk

Välitättekö te asiakkaistanne ollenkaan? Ja miksi te pyöritte tällä palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän