Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen kutsuu luokseen kahville niin..

Vierailija
11.05.2018 |

Pitääkö ostaa kortsuja kaiken varalta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja pitää aina olla varalla, mutta älä käyttäydy kuitenkaan niin kuin odottaisit seksiä. Jos se olisi varmaa tietäisit sen jo kyllä.

Vierailija
2/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kutsuisi luokseni miestä, jolta en halua seksiä.

En olettaisi sitä automaattisesti saavani tai pelkkään siihen tähtäisi, mutta sillä mielellä kutsuisin, että ehkä seksiäkin tulee jos on tullakseen.

Eli ottaisin kortsupaketin mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En kutsu ketään kotiini sen takia että haluaisin sänkyyn vaan siksi että haluan tutustua ko. ihmiseen.

Vierailija
4/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kortsut matkasta. Sä tuplaat sun pisteet kun kieltäydyt kohteliaasti seksistä, puutteellinen ehkäisy huolettaa sinua kovasti. Samalla näytät naiselle ettei sinulla ole tapana juosta reiästä toiseen, olet kunniallinen mies etkä kuljeta kortsuja varuilta matkassa.

Vierailija
5/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan miehet kahvilassa, joten minulle ihan sama, onko mukana kortsuja vai ei.

Vierailija
6/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä kortsut matkasta. Sä tuplaat sun pisteet kun kieltäydyt kohteliaasti seksistä, puutteellinen ehkäisy huolettaa sinua kovasti. Samalla näytät naiselle ettei sinulla ole tapana juosta reiästä toiseen, olet kunniallinen mies etkä kuljeta kortsuja varuilta matkassa.

Ei multa ainakaan saisi mitään pisteitä noin tekemällä, sitäpaitsi pelailut haistaa ja tuollainen on pelailua.

Tapaan kiihottavan miehen ehkä kerran kolmessa vuodessa ja jos noin sitten kävisi enkä saisi seksiä, niin lähinnä v*tuttaisi.

Vierailija
7/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai äitienpäivänä äidin kanssa, hyi.

Vierailija
8/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai äitienpäivänä äidin kanssa, hyi.

Jonkun toisen äidin kanssa mahdollisesti kyllä.

Vierailija
9/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua olen kutsunut naapurin poikamiehen kahville ja on hän käynytkin pari kertaa. Ihan vain ystävänä kiinnostaa. Minulla on jo rakas.

Vierailija
10/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua olen kutsunut naapurin poikamiehen kahville ja on hän käynytkin pari kertaa. Ihan vain ystävänä kiinnostaa. Minulla on jo rakas.

Odota sitä hetkeä kun lyö kortsut pöytään vinkiksi.

Vierailija
11/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota sitä hetkeä kun lyö kortsut pöytään vinkiksi.

Nyt alkoi vähän vaivaamaan ettei luule mitään. Monesti ollaan juteltu pihalla ja pari kertaa olen pyytänyt kahville. Ei ole tullut puheeksi mitenkään, että minulla on miesystävä. Kaikkea muuta on höpisty ja tykkään tuosta tyypistä todella. Siis ihan ystävänä. On muutaman vuoden minua nuorempi.

Vierailija
12/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kahvipöydässä tarjolla After Eight vai After Nine?

Vierailija
13/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kahvipöydässä tarjolla After Eight vai After Nine?

After ten.

Vierailija
14/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiketi aika viaton nuorimies 42v kun en osaa ajatella että kahvikutsu tarkoittaisi välttämättä muuta kuin henkevää jutustelua kupposen ääressä. No eipä minua ole kukaan nainen koskaan kahville kutsunutkaan.

Vierailija
15/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En kutsu ketään kotiini sen takia että haluaisin sänkyyn vaan siksi että haluan tutustua ko. ihmiseen.

Jep. Kertapanoja ei päästetä omaan kotiin. Jos siinä ihmisessä on jotain tutustumisen arvoista niin sitten siinä mielessä voin kutsua.

Vierailija
16/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne johtaa seksiiän ja kortsuja ei ole saatavilla eikä kaupat auki, ni sit pöytälaatikosta elmukelmusta ja kuminauhasta/teipistä voi kehitellä korstun.

Vierailija
17/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näitä miehiä naiset arvostaa.

Vierailija
18/24 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne johtaa seksiiän ja kortsuja ei ole saatavilla eikä kaupat auki, ni sit pöytälaatikosta elmukelmusta ja kuminauhasta/teipistä voi kehitellä korstun.

Tai sitten lyödään kättä päälle että kummallakaan ei ole tauteja ja naine käy pissalla aktin jälkeen.

Vierailija
19/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen tulisi noudattaa tätä neuvoa. Jos siis haluaa friend-zonelle...

Vierailija
20/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei multa ainakaan saisi mitään pisteitä noin tekemällä, sitäpaitsi pelailut haistaa ja tuollainen on pelailua.

Tapaan kiihottavan miehen ehkä kerran kolmessa vuodessa ja jos noin sitten kävisi enkä saisi seksiä, niin lähinnä v*tuttaisi.

Olisiko mahdoton ajatus, että sinä ostaisit niitä kortsuja? Aika huono saanti sinulla muuten on, jos et tuon useammin miestä saa. En voisi edes kuvitella noin huonoa tilannetta, kun itse harrastan seksiä kolme kertaa viikossa kiihottavan mieheni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi