Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa. Paino noussut 62kg-> 66kg

Vierailija
11.05.2018 |

Ja nytkin makaan sängyssä ja syön karkkia. Mulla ei ole mitään itsekuria. Miten saisin itseeni vähän ryhtiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuinka pitkä? Laske painoindeksi,koska jos on liian laiha niin hyvä saada lisäkiloja välillä. Tuli vaan mieleen.

Vierailija
2/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino noussut vuodessa 63 kg -> 98 kg. Tuohon 63 kiloon olin päässyt Cambridge-dieetillä 85 kilosta. Kyllä v*tuttaa että kärsin kaiken sen päänsäryn, heikotuksen, nälän jne mitä pussiruokakuuriin liittyi, ja sitten kun kuuri loppui, en pystynytkään pitämään itsekuria ja syömään järkevästi. Lihoin takaisin niin nopeasti että nyt on lisäksi kroppa täynnä raskausarpia, vaikken ole raskaanakaan ollut.

Jännä juttu kyllä tuo itsekuri. Minunkin tekisi nyt mieli sanoa että mulla ei sitä ole, mutta toisaalta, pystyin olemaan 5 kk sillä pelkällä pussiruoalla, vaikka päätä särki, usein tuntui että pyörryn, oli ummetusta, närästystä ja nälkää jne. On siinä itsekuria että pystyy. Mutta sitten kun sai taas alkaa syödä tavallista ruokaa, homma repesi täysin ja nyt en saa enää hallittua syömisiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paino noussut vuodessa 63 kg -> 98 kg. Tuohon 63 kiloon olin päässyt Cambridge-dieetillä 85 kilosta. Kyllä v*tuttaa että kärsin kaiken sen päänsäryn, heikotuksen, nälän jne mitä pussiruokakuuriin liittyi, ja sitten kun kuuri loppui, en pystynytkään pitämään itsekuria ja syömään järkevästi. Lihoin takaisin niin nopeasti että nyt on lisäksi kroppa täynnä raskausarpia, vaikken ole raskaanakaan ollut.

Jännä juttu kyllä tuo itsekuri. Minunkin tekisi nyt mieli sanoa että mulla ei sitä ole, mutta toisaalta, pystyin olemaan 5 kk sillä pelkällä pussiruoalla, vaikka päätä särki, usein tuntui että pyörryn, oli ummetusta, närästystä ja nälkää jne. On siinä itsekuria että pystyy. Mutta sitten kun sai taas alkaa syödä tavallista ruokaa, homma repesi täysin ja nyt en saa enää hallittua syömisiäni.

Autojen kuntoa tarkkaillaan, asunnon kuntoa tarkkaillaan mutta omaa painoa ei vissiin tarkkailla. Miksi ei? Kerran kuukaudessa kun käy vaa'alla niin pystyy tekemään korjausliikkeitä heti eikä sitten kun on kymmenien kilojen ylipaino taakkana...

En vain ymmärrä ihmisiä. 

Vierailija
4/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuinka pitkä? Laske painoindeksi,koska jos on liian laiha niin hyvä saada lisäkiloja välillä. Tuli vaan mieleen.

Olen 168cm pitkä. Ällöttää oma olemus, on tullut kaksoisleukaa ja kaikki viimekesäiset kivat vaatteet kiristää, rintsikoissakin olen joutunut käyttämään jatkopalaa kun muuten ympärys kiristää :(

Vierailija
5/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin auttaa kun alan kerryttämään sisua keräilemällä itselleni talteen niitä kliseisiä mutta osuvia inspiraatiolauseita, mittaamalla itseni ja merkkaamalla tulokset paperille ja aloittamalla ruokapäiväkirjan. Saatan kirjata itselleni ylös tavoitteet ja läntätä ne jääkaapin oveen. Painonpudotus muuttuu jotenkin konkreettisemmaksi ja siitä on helpompi pitää kiinni kun se ei ole vain ohimenevä ajatus sohvanpohjalla vaan oikeasti paperilla huolellisena suunnitelmana nenän edessä. Tsemppiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä