Muita jotka syö vain herkkuruokaa tai ei mitään?
Syön vain herkkuruokaa tai en mitään. Jos saatavilla on pelkästään jotain tavallista, joka ei ole superpahaa mutta ei herkkuanikaan, juon vain vettä. Muita? Olen laiha. Marjoja, hedelmiä ja salaattia surautan säännöllisesti smoothieksi, mutta muuten syön vain herkkujani.
Kommentit (16)
Mä syön oikeastaan pelkästään suklaata tms herkkua, mahantäytteeksi porkkanaa tai muita kasviksia joskus. Ruoka ei kiinnosta. Pärjäsin ihan hyvin pelkillå välipaloilla.
Mä syön vain terveellistä ja pahaa ruokaa. Olen lihava :(
Se että ruuan pitäisi aina maistua hyvältä on ihmiskunnan suurin huijaus.
Tämä alkoi siitä, kun minulla oli melko paljon rahaa ja söin vain ravintoloiden ruokia kuukausitolkulla. Söin pizzaa, pasta-annoksia, thaimaalaista, intialaista ja kiinalaista herkkuruokaa. Joskus hampurilaisaterioitakin. Joka päivä kotiin tullessa mukanani oli jonkun ravintolan puketti. Tulin nirsoksi ja nyt olen laiha.
Ap
Mitä ongelmia tulee siitä, jos syö vain puuroa ja marjoja, salaatteja, päärynöitä, banaaneja ja porkkanoita, pähkinöitä, leipää, juustoa, rahkaa, jäätelöitä ja esim. lakua? Oma ruokavalioni koostuu pääosin noista. En välitä lämpimästä ruuasta ja lihaa syön aniharvoin.
Minä syön vain ruokaa, joka on mielestäni herkullista. Miksi pahaa ruokaa söisinkään.
Minä myös!
Kun elintaso nousi vuosia sitten hyvän duunin puolesta, Törsään rahaa herkkuihin.
Kokkailen lohta kaikkilla höysteillä, intialainen ruoka vie kielen mennessään, mitä tulisempi sen parempi.
Boniaattia kaviaarilla ja ravulla, ei vitsi.
Suklaata pari kertaa viikossa ja sitä ns. Parasta.
Tavisruoka ei tyydytä oikeastaan, rafloissa on suurin osa bannassa koska tarvitsen parempaa, maistuvampaa, erikoisempaa.
Menee varmasti yli tonni kuussa itseni ruokintaan, sitä ehkä häpeilen koska muuten en todellakaan ole mikään elitisti.
En ole läski, 177/55.
Jos en saa kysyn sitä mitä haluan, en syö sitten mitään.
Miksi ruokaa valmistaessani tekisin siitä pahaa? Teen ihan just sellaista mistä tykkään tietenkin.
Todellakin syö ihan joka päivä herkkuruokaa. En tee ruuastani pahaa.
Musta on outo idea että ihminen elää syödäkseen. Kauheat rahasummat pistetään kurkusta alas ruokana ja juomana.
Itse syön mitä vaan, pääasiassa halpaa ja terveellistä. Kunhan nälkä lähtee. Ankeat ruuat varmistaa sen ettei syö liikaa ja ala lihomaan.
Herkkuja saa juhlissa ihan riittävästi, ei niitä arkena tarvita. Jos ei ole juhlia, voin viikonlopuksi ostaa jotain maittavampaa.
Olen todella nirso nimenomaan herkkuruokien kanssa. Ei ole mitään järkeä syödä huonolaatuista suklaata, mautonta leipää tai lähmäisiä leivoksia, bulkkijäätelöä jne. Jos syön jotain epäterveellistä, sen pitää olla aivan erityisen hyvää. Herkuissa mulla laatu korvaa määrän.
Terveellisten ja arkisten perusruokien kanssa en ole niin tarkka, mutta enpä niitäkään syö vain syömisen ilosta, vaan oikeaan nälkään.
Elän oikeastaan leivällä ja karkeilla :( Olen keskivartalolihava, normaalipainon ylärajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä alkoi siitä, kun minulla oli melko paljon rahaa ja söin vain ravintoloiden ruokia kuukausitolkulla. Söin pizzaa, pasta-annoksia, thaimaalaista, intialaista ja kiinalaista herkkuruokaa. Joskus hampurilaisaterioitakin. Joka päivä kotiin tullessa mukanani oli jonkun ravintolan puketti. Tulin nirsoksi ja nyt olen laiha.
Ap
Mä kun kuvittelin, että kyseessä olisi siis hyvää, oikeaa, tuoreista raaka-aineista tehtyä ruokaa... Mutta sä tarkoitatkin näitä pikaruokapaikkojen take away- jutskia... Noh, herkkunsa kullakin. Nuohan on koukuttavia, mutta en jaa käsitystäsi hyvästä, herkullisesta ruoasta.
aion kohta kokata riisiä ja jauhelihaa, seon minun mielestä herkkua, melkein kolmesti viikossa tämä mättö, joka toinen päivä sitte fiilispohjalta
Minäkin syön herkkuruokaa. Ei tulisi mieleenkään tehdä ruuasta pahaa.