Voisitko vegaani seukata sekasyöjän kanssa? Tai voisitko sekasyöjä seukata vegaanin kanssa?
Kommentit (27)
Onnistuu, perus hygienia on aika helppoa,samaan tapaan kun vaikka keliaakikon ja ei keliaakikon liitossakin on oltava. Pannut on oltava erikseen,mut muuten pärjää ihan maalaisjärellä ja kohteliaisuudella, mun kumppani ainakin älyää ettei sillä pihviveitsellä mene sohimaan yhteistä margariinirasiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu, perus hygienia on aika helppoa,samaan tapaan kun vaikka keliaakikon ja ei keliaakikon liitossakin on oltava. Pannut on oltava erikseen,mut muuten pärjää ihan maalaisjärellä ja kohteliaisuudella, mun kumppani ainakin älyää ettei sillä pihviveitsellä mene sohimaan yhteistä margariinirasiaa :D
Mulla olisi kysymys, ymmärrän sen että ei "kontaminoi" vegaanin ruoka lihajämillä tmv. Mutta miksi on niin tarkkaa? Siis ymmärrän täysin että ihminen jättää lihat pois eettisestä syystä, mutta miksi kohdella lihaa kun olisi jotenkin myrkyllistä? Ei vegaani sairastu, jos joku leikkaa leipää samalla veitsellä kun on äsken leikannut makkaraa?
Olen sekasyöjä ja en seurustelisi vegaanin kanssa. Kaikki tapaamani vegaanit ovat pirun rasittavia ihmisiä, joten lähtökohtaisestikin vegaanius on turnoff.
Ja esim. jos käydään ulkona syömässä niin en todellakaan halua mihinkään vegeravintolaan.
Olen vegaani. Mies syö kotona vegaaniruoan lisäksi juustoja, ja ravintolassa välillä kalaa, riistaa ja nautaa. Meillä toimii homma hyvin, kun kotona käytännössä syödään vegaanisesti. En alkaisi miehelle kokata lihaa, mutta onneksi mies on delegoinut kokkaamisen mulle, ja tykkää vegaaniruoasta. Paitsi vegejuustoista, mutta ne on munkin mielestä ihan kuraa...
Voisin seurustella vegaanin kanssa jos hän tekee minulle joka päivä juureksista herkkuja.... lanttua,perunaa,porkkanaa,bataattia joka päivä. Jos vegaani syö jotain hiton tofujuustoa niin se on moro! Plus haluaisin itse tehdä vege ruoat rakkaalleni jos se sattuisi olemaan vegaani. Kaikki vegaanit ketkä ovat tehneet ruokaa minulle ovat ällöttäviä epä-ekologisia kehitysvammaisia ruoanlaittajia ketkä eivät osaa edes kuoria mitään... niiltä puuttuu vain tyyli... eikä se ole lihan puutteen takia vain korvien välistä!
Mitä muistelen nyt vegaaneista niin he ovat kammottavia salailijoita.
Näin myös meillä, kasvisruokaa ja lämmitän erikseen itselleni liha/kanaa ym.
Toimii kyllä, vaikka mulla oli ennakkoluuloja aluksi, kumppani ei ole onneksi mikään fanaatikko (eli saan säilyttää lihaa jääkaapissa :D )