Olen 40v ja ulkonäkö
rapistuu silmissä. Liikun/urheilen paljon, mutta kroppa ei näytä hyvältä kuten pari vuotta sitten. Jalat ja perse vaan kasvaa ja vatsassa on löysää. Selkä ja lonkat on kipeät ja koko kroppa jäykkä. Lantiokin on jotenkin vino. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä. Naamasta nyt ei kannata puhuakaan. Kaksi vuotta sitten olin vielä ikäisekseni kohtuullisen timmi ja ihan nätti nainen. Joo joo, ulkonäkö ei ole koko elämä, mutta kyllähän se v*tuottaa, kun aurinko paistaa ja iloisena hakee jonkun mekon tai shortsit kaapista, vetää ne päälle ja katsoo peilistä ja tajuaa että näyttää ihan hirveältä tantalta.
Kommentit (9)
Vanhuus tulee meille kaikille.
Se joka keksii pillerin mikä pitää ihmisen parikymppisen näköisenä tulee olemaan maailman rikkain ikuisesti.
Miten liikut? Hyötyliikunnan ja muun liikunnan laatu ja määrä/vko?
Olen 40-vee, enkäole nähnyt "rapistumista"
Nyt piti ihan miettiä että olenko kirjoittanut tämän mutta en muistai!? Samassa veneessä ollaan, ja ihan sanasta sanaan, lantiot ja kaikki. En tiedä mitä tehdä, liikun tosi paljon, ennen olisi pitänyt syödä tosissaan näillä liikuntamäärillä että pysyy paino edes normaalissa. Nyt vaan paisun. Ja naama tosiaan näyttää hyvältä vain todella hämärässä. Toista oli ennen. Ei kai tässä enää mikään auta, täytyy olla tyytyväinen sentään että vielä jalka nousee ja henki pihisee.
Jeesus rakastaa myös vanhenevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
No älä huoli, tulet vielä näkemään.
Rapistuminen tapahtuu yleensä silleen rysäyksittäin. Ehkä n. 5-7 vuoden välein. Sitten kun on just tottunut siihen olemukseen, mihin on rapistunut ja ajattelee "mä oon ihan ok" niin kohta tuleekin uusi rapistumisen rysäys.
Olkaa onnellisia siitä että naisilla ei yleensä ole hiustenlähtöä niin kuin miehillä.
Hiustenlähtö on tosi ikävä vanhenemisen merkki, pahenee vain vuosi vuodelta eikä sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin viikossa 70km pyöräilyä ja 18km juoksua ja lisäksi ohjattu liikuntatunti kerran viikossa. Kävelyä tulee kauppaan muutaman kerran viikossa, n. 1.5km. Kävelen kaikki portaat.
Olet 40-vuotias ulkonäkö?
Onhan sekin toki tapa määrittää identiteettinsä. Monet kuitenkin pyrkivät katsomaan itseään myös henkisten ominaisuuksien ja niiden kehittämisen kautta.