Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista aluetta Havukoski on nykyään?

Vierailija
11.05.2018 |

Toivottavasti tähän vastaavat vain ne, jotka asuvat/ovat asuneet Havukoskella. En kaipaa espoolaisten "Vantaa on paska alue"-kommentteja tänne.

Olen katsellut Havukoskelta perheasuntoa. Asunnot ovat edullisia ja tilavia, vaikka talot eivät ulkoapäin niin viehättäviä olekaan. Osassa on tehty putkiremontteja, mutta osassa ne on vielä edessä. Kulkuyhteydet ovat hyvät ja luonnon läheisyys houkuttelevat. Olen liikuskellut lähinnä päiväsaikaan alueella enkä ole törmännyt mihinkään silmiinpistäviin ongelmiin. Ulkomaalaisia on melko paljon.

Koivukylän aseman seutu on toki ajoittain levotonta, mutta missäpä ei niin olisi? Onko Havukoski kuitenkin mainettaan parempi? Onko joitain tiettyjä taloja/osoitteita, jotka ovat levottomampia kuin toiset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Vierailija
2/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo aika kauan kun asuin Koivukylän/Havukosken alueella (vuonna 2004). Riippuu hieman siitä mitä tarkoitat Havukoskella, jos koko radan itäpuolista aluetta, niin siellä oli myös viihtyisiä saarekkeita. Muuten tienoo näyttää ainakin minusta kehittyneen samanlaiseksi kuin Hakunila, joka on tunnettu Suomen Monacona (yhtä monta eri kansallisuutta eikä kukaan maksa veroa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa? Vietin lapsuuteni lehmipolulla siinä pitkässä matalassa talossa missä koulu ja tarha päädyssä.

En mulla mitään pahaa sanottavaa ole, mutta muutettiin pöndelle kesällä -90

Vierailija
4/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asu siellä, mutta eihän se ilman syytä ole Suomen huonomaineisin alue. Toisaalta kaipaa varmaan juuri ap:n kaltaisia perheitä.

Vierailija
5/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse asu siellä, mutta eihän se ilman syytä ole Suomen huonomaineisin alue. Toisaalta kaipaa varmaan juuri ap:n kaltaisia perheitä.

Eiköhän jokaista Vantaan aluetta nimitellä vuorotellen Suomen huonomaineisimmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi