Mitä te muut lapsettomat teette lauantaisin selvinpäin?
Yritän alkoholista eroon. Kännissä rentoutuu kunnolla, on ikäänkuin viikon kruunu törpötellä lauantaisin. Kaikki tavallinenkin tekeminen tuntuu erilaiselta, kun on kännissä.
Nyt yritän suunnitella tekemistä huomiselle ilman alkoholia ja on vaikea innostua mistään. Mitä te muut teette vapaapäivinä selvinpäin?
Kommentit (21)
No sählyvuoro on huomenna aamupäivästä. Ja sit sunnuntaina illemmasta on toinen sählyvuoro vielä. Säbää ja pipolätkää suosittelisin
Miksi pitää olla ehdoton? Pari lasillista on hyvä.
Teemme hyvää ruokaa. Leipastaan. Katsotaan telkkuu. Löhöillään.
2-3 viikonloppua kuukaudessa töitä. 1-2 lauantaita kaveriporukan harrastusreissuissa kuskina.
Vierailija kirjoitti:
No sählyvuoro on huomenna aamupäivästä. Ja sit sunnuntaina illemmasta on toinen sählyvuoro vielä. Säbää ja pipolätkää suosittelisin
Hauskaa ja sosiaalista ryhmäliikuntaa on nuo molemmat siis
Mulla on niin harvoin työvapaa viikonloppu etten viitsi pilata sitä alkoholin käytöllä.
Huomenna leivon aamusta sämpylöitä. Syön aamiaista pitkän kaavan mukaan. Koska on kylmä, en mene ulos. Varmaan ompelen. Katson sarjaa tai elokuvaa. Illalla lämmitän saunan.
Saunotaan, ryypätään ja kuunnellaan musaa. Tietenkin.
Usein lähden kaupungille, käyn ostoksilla, kirjastossa, elokuvissa, katson jonkun näyttelyn, käyn lounaalla. Joskus tapaan ystäviä, yleensä ruuan merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Saunotaan, ryypätään ja kuunnellaan musaa. Tietenkin.
Ai niin, eihän mulla ole saunaa. Taloyhtiössä olisi, mutta ei ja ei.
Jos sää sallii, niin lähdetään päiväretkelle Nuuksioon. Illalla varmaan jotain hyvää ruokaa, leffaa ja rentoutumista.
Pääasiassa paneskellan ja pelataan gammomia.
Aamupäivällä lähdetään liikkeelle ulkoilemaan ja käydään kaupoilla. Sitten saunotaan 0-oluen voimin. Katsotaan telkkaria ja mennään nukkumaan, kuten kännissäkin.
Jos haluaa palkita itseään, niin alkoholista ylijäämäisistä rahoista johonkin muuhun.
Käyn salilla ja lenkillä. käyn kaupassa, teen ruokaa ja katselen urheilua. Jos hyvin käy niin aamulla ja illalla nain vaimoani.
Asun yksin.Lapset jo aikuisia.Huomenna käyn kirpputorilla ja muutenkin asioilla/kaupoilla.Sitten luen kirjaa/katson tv:tä.Juon alkoholia nykyään tosi harvoin.
N48
Sitä samaa mitä lisääntyneetkin. Luuletko oikeasti, että nykyvanhemmat seurustelevat jälkikasvunsa kanssa. Ei vaan jokainen tuijottaa omaa ruutuaan zombimaisesti.
Harvemmin suunnittelen viikonloppuja. Paras on vain olla ja tehdä mitä sattuu huvittamaan.
käytiin ulkona syömässä, varaillaan ulkomaan matkaa, katsotaan leffoja, käydään iltakävelyllä.
Usein käydään leffassa, konsertissa, teatterissa, näyttelyssä, kahviloissa ym. Itse puuhaan aina jotain vaikka katson leffaa, ompelen, kiillotan hopeita, korjaan tuolia tms. Raittiina 6v.
On pari lasta mutta vuoroviikot mun luona mutta silloin kun eivät ole niin pelailen ja katon leffoja.