Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Kiitos yhteydenotosta!” Miksi kiitetään?

Vierailija
11.05.2018 |

Toki ymmärrettävää jos yhteydenotto on ollut toivottu, mutta jos asia on paskanen ja ikävä, silti väitetään että ollaan kiitollisia. Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että ikäväkin asia tulee kerrottua.

Vierailija
2/6 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa tai kirjoittaa kiitos on kuitenkin eri asia kuin olla kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voidaan kehittää prosessia.

Vierailija
4/6 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvä tietää myös pieleen mennyt asia. Mistä muuten tiedetään parantaa toimintaa.

Vierailija
5/6 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voidaan kehittää prosessia.

Tai prosessoida kehitystä.

Vierailija
6/6 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne paskaset ja ikävät asiat mihinkään katoa maton alle lakaisemalla ja silmänsä ummistamalla.