Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle olevansa kokematon?

Vierailija
10.05.2018 |

Jokainen on kyllä tähän mennessä osannut päätellä. Mutta entä, jos nainen ei omaakaan noin mainioita intuitiokykyjä? Lähetänkö kolmansien treffien jälkeen kirjeen vai milloin ja mitä?

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa - etsit netistä ja katselet muutaman videon. Luonto ajaa kyllä tikanpojan puuhun!

Vierailija
42/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen panokerran yhteydessä ennen aktin alkamista.

Tai sitten "reisille menemisen" yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?

Naiset kyllä huomaa miehestä sen kokemattomuuden, ja tuo kokemattomuus on suurimpia turnoffeja mitä olla ja voi. Jos et ole tuohon ikään mennessä kellekään muulle ole kelvannut, niin jotain täytyy olla pahasti vialla. 

Tässä on yksi epävarmuuteni suurimmista lähteistä ja syistä. Se syö miestä sisältä, kun ei voi olla yhdessä elämän perusjutuista itsevarma ja normaali. Mä pelkään etukäteen sitä reaktiota, joka toiselta tulee jos en osaa feikata tarpeeksi hyvin. Usein poistun tilanteista, joilla olisi mahdollisuus edetä seuraavalle askeleelle, koska alitajuisesti suojelen itseäni mahdolliselta nöyryytykseltä ja loukkaamiselta.

Ja juu, olen epänormaali, tiedän sen. Se mussa on vialla.

ap

Vierailija
44/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 v nainen, takana yksi pitkä parisuhde eli en ole neitsyt. Kokematon mies ei olisi minulle mikään ylitsepääsemäön ongelma, opeteltaisiin sitten. :) Ainoa poikkeus tuohon on, etten koskisi pitkällä tikullakaan tyyppiin, joka suostuisi seksiin vasta avioliitossa.

Katso taas yksi piristävä viesti. Alan jopa uskoa, että tilanteeni ei ole mahdoton.

Ongelmana on vain mistä löytää kaltaisesi naiset. En viitsi alkaa pitämään poikuus tallella - rintamerkkiä, eikä neulan etsiminen heinäsuovastakaan kuulosta pidemmän päälle järkevältä. Kai se on vain vietävä itsensä väkisin ihmisten ilmoille ja luotettava omaan ihmistuntemustutkaan.

ap

Vierailija
45/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on kyllä tähän mennessä osannut päätellä. Mutta entä, jos nainen ei omaakaan noin mainioita intuitiokykyjä? Lähetänkö kolmansien treffien jälkeen kirjeen vai milloin ja mitä?

Tämä on erittäin yksilöllistä ja tapauskohtaista. Minä kerroin ihan suoraan melkein ensimmäisten keskustelujemme yhteydessä, ja se oli ihan ok. Pian sitä kokemusta sitten tuli hieman. :) Eivät kaikki naiset ole ymmärtämättömiä näissä asioissa.

Vierailija
46/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sata kertaa mieluummin kokemattoman miehen kuin joka liemessä melaansa uittaneen.

On monia joilla on ollut vain yksi kumppani.

Mutta eivät he täällä pyöri.

Vierailija
47/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla jotain pahoja mielenterveysongelmia jos 35 vuotiaana on täysin kokematon.

Ei, kyllä pelkkä ruma naama riittää.

Vierailija
48/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun nainen haukottelee seksin aikana. :)

Vierailija
49/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?

Naiset kyllä huomaa miehestä sen kokemattomuuden, ja tuo kokemattomuus on suurimpia turnoffeja mitä olla ja voi. Jos et ole tuohon ikään mennessä kellekään muulle ole kelvannut, niin jotain täytyy olla pahasti vialla. 

Aika moisia selvinnäkijöitä ovat, jos naiset, tai yksikin nainen  voi ehdottamalla varmuudella väittää erottavansa, vaikka sitten katukuvasta ja ohikulkevista miehistä, miesten "kokemattomuuden". Mistä tällaisen saattaisi, muka erottaa?   Tai edes antaa vähäistä isomman oletusarvon, että mies on hyvin todennäköisesti kokematon? Toisekseen onko kyse, edes välttämättä siitä, ettei olisi kenellekään kelvannut. Onko, ed. todetusta  pääteltävissä, että koska on mies, niin pitäisi olla valmis tarvittaessa harjoittamaan seksiä kenen tahansa naisen kanssa, jos ja kun vain nainen on siihen valmis ja on halukas saamaan seksiä mieheltä. Eikö miehellä ole oikeutta valita tai päättää, kenen kanssa hän sitä tekee tai missä ja milloin tekee?  Ja ellei mies halua -seksiä haluavan naisen kanssa seksiä, niin häntä on oikeus pitää mahd. pieni muansiena?   luuserina? - Kenties sairaana tai vähintään kaappihomona?  - Miksi näin?   

Vierailija
50/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moisia selvinnäkijöitä ovat, jos naiset, tai yksikin nainen  voi ehdottamalla varmuudella väittää erottavansa, vaikka sitten katukuvasta ja ohikulkevista miehistä, miesten "kokemattomuuden". Mistä tällaisen saattaisi, muka erottaa?   Tai edes antaa vähäistä isomman oletusarvon, että mies on hyvin todennäköisesti kokematon? Toisekseen onko kyse, edes välttämättä siitä, ettei olisi kenellekään kelvannut. Onko, ed. todetusta  pääteltävissä, että koska on mies, niin pitäisi olla valmis tarvittaessa harjoittamaan seksiä kenen tahansa naisen kanssa, jos ja kun vain nainen on siihen valmis ja on halukas saamaan seksiä mieheltä. Eikö miehellä ole oikeutta valita tai päättää, kenen kanssa hän sitä tekee tai missä ja milloin tekee?  Ja ellei mies halua -seksiä haluavan naisen kanssa seksiä, niin häntä on oikeus pitää mahd. pieni muansiena?   luuserina? - Kenties sairaana tai vähintään kaappihomona?  - Miksi näin?   

Ei kai kukaan näin väittänytkään? Mun kohdalla tuo on tapahtunut tapaamisten yhteydessä. Olen ollut epävarma, passiivinen ja taitamaton flirttailun sekä hellyyden osoitusten kanssa. Vielä parikymppisenä näistä olisi voinut selvitä, mutta nyt vanhempana kaikki odottavat automaattisesti kokemusta ja taitoa. Mä oon muuten ihan aikuinen, itsenäinen mies, mutta näissä tämmöisissä jutuissa oon varmaan jonkun teinipojan tasolla, jos silläkään.

ap

Vierailija
51/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla jotain pahoja mielenterveysongelmia jos 35 vuotiaana on täysin kokematon.

Minusta alkaa tuntua (melkein) oksettavalta kuullesani ja lukeissani moista ennakkoluuloisuutta....

Syy kokemattomuuteen seksissä saattaa olla niinkin yksinkertaine, ettei vain ole kohdennut tai tavannut, sitä oikeaa.  Ja vaikka olisi omasta mielestään kohdannutkin sellaisen, jonka kanssa itsellä tekisi mieli päästä kokeilemaan tai etenemään seksiin asti, niin mikä takaa ja antaa varmuuden siitä, että toisella on samanlaisia tuntemuksia ja halukkuus?. - Vai olisitko aikanaan, tai yhtälailla vakka tänään itse valmis harrastamaan seksiä, kenen tahansa kanssa, joka sitä sattuu sinulta halumanaan? 

Ap saattanee olla myös herrasmiehen vikaa. Hän on saattanut mieluummin olla kokonaan ilman, kuin ottanut, tai yrittänyt saada seksiä väkisin, yrittäen alistaa jonkun tahtonsa alle. Tai hankkiutunut poikuudestaan eroon ostamalla tai yrittämällä ostaa seksiä. Ei meille kaikille ihminen ole kauppatavara, saati "vain" seksi hänen toteuttamana Ei seksin saaminen niin tärkeää ole, ettemmekö voisi elää ihan hyvää ja laadukasta elämää lmankin, vaikka "seksittömyys" (/ mm. jaettu fyysinen läheisyys) välillä hieman saa syyhyämään. Toisaalta on myös monia päiviä, jolloin koko asia ei edes käy mielessä. Elämässä kun on, ainakin itselläni niin paljon kaikkea muuta kiintoisaa ja tyydytstä ja iloa tuottavaa asiaa.     

Vierailija
52/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa tuntua (melkein) oksettavalta kuullesani ja lukeissani moista ennakkoluuloisuutta....

Syy kokemattomuuteen seksissä saattaa olla niinkin yksinkertaine, ettei vain ole kohdennut tai tavannut, sitä oikeaa.  Ja vaikka olisi omasta mielestään kohdannutkin sellaisen, jonka kanssa itsellä tekisi mieli päästä kokeilemaan tai etenemään seksiin asti, niin mikä takaa ja antaa varmuuden siitä, että toisella on samanlaisia tuntemuksia ja halukkuus?. - Vai olisitko aikanaan, tai yhtälailla vakka tänään itse valmis harrastamaan seksiä, kenen tahansa kanssa, joka sitä sattuu sinulta halumanaan? 

Ap saattanee olla myös herrasmiehen vikaa. Hän on saattanut mieluummin olla kokonaan ilman, kuin ottanut, tai yrittänyt saada seksiä väkisin, yrittäen alistaa jonkun tahtonsa alle. Tai hankkiutunut poikuudestaan eroon ostamalla tai yrittämällä ostaa seksiä. Ei meille kaikille ihminen ole kauppatavara, saati "vain" seksi hänen toteuttamana Ei seksin saaminen niin tärkeää ole, ettemmekö voisi elää ihan hyvää ja laadukasta elämää lmankin, vaikka "seksittömyys" (/ mm. jaettu fyysinen läheisyys) välillä hieman saa syyhyämään. Toisaalta on myös monia päiviä, jolloin koko asia ei edes käy mielessä. Elämässä kun on, ainakin itselläni niin paljon kaikkea muuta kiintoisaa ja tyydytstä ja iloa tuottavaa asiaa.     

Ai, miten hienosti sanottu. Tästä lähtien kun kokemattomuuteni ahdistaa en kutsu itseäni epäonnistujaksi vaan herrasmieheksi. Heti tuntuu paremmalta. Jos totta puhutaan niin kyllähän tuo itsevarmuuden ja toiminnan puute on suuri tekijä poikuuteni takana. En ole mennyt, kun on ollut paikka. Olen lähtenyt vasemmalle, kun maali on ollut oikealla. Olen jatkanut puhumista, kun tilanne vaatisi toimintaa. Näitä on paljon mun elämässä.

ap

Vierailija
53/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi näin jyrkkä, mutta jos asia paljastuisi treffeillä olisi ne treffit siinä. Kohteliaasti kiitos ja ei kiitos, ja kotiin päätä pyöritellen. Liian rankkaa mullekin.

Vierailija
54/162 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä fakta poikuudesta:

15-19 ok

20-24 melko ok

25-29 outoa, mutta ehkä ok

30-34 friikkiä, parempi olla hyvä selitys

35-39 pelottavaa, 99% jotain vialla

40+ luovuta

Vierailija
55/162 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä fakta poikuudesta:

15-19 ok

20-24 melko ok

40+ luovuta

Tää on mun kokemukseni myös. Monet tosin luovuttavat aikaisemmin.

Vierailija
56/162 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä fakta poikuudesta:

15-19 ok

20-24 melko ok

40+ luovuta

Tää on mun kokemukseni myös. Monet tosin luovuttavat aikaisemmin.

Kokemus vai fakta pohja? Mahdanko haluta tietääkään, millaista empiiristä tai muuta kautta hankittua tietoa teillä asiasta on - Jos olisi kiistatston fakta, niin kertokaa ihmeessä, mistä tämä faktanne on peräisin.

- Jos ja kun hahmottelee 35 vuotiaan sinkkumiehen tilannetta, niin esimerkiksi suomalaisen miehen eliniän odote 35-40 vuotiailla on 70,18- 68,47 vuotta (edellisen lähde: https://findikaattori.fi/fi/table/46) , niin noin 35 vuotias mies on melkein kirjaimellisesti keski-iässä(!) Pitäsikö hänen siis olla loppuikänsä yksin ja sinkkuna ja vailla kumppania? Parisuhde ja fyysinen läheisyys ja jaettu seksi kumppanin kanssa eivät tietenkään tarkoita samaa asiaa, mutta aika moni mieltää parisuhteeseen kuuluvan , jollain aika välillä myös seksin. - - Ja vaikka mies pysyisi koko ikänsä sinkkuna, niin oletteko ihan oikeasti sitä mieltä, ettei hänen edes kannta yrittää päästä harrastamaan seksiä kenenkään kanssa - Jos niin miksi?

Vierailija
57/162 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla kirjoitti:

Mielestäni ainoa vaihtoehto on käydä maksullisissa hakemassa oppia. Sano siellä suoraan tilanne ja pyydä opetusta.

Nyt ei siis ole tarkoitus loukata, pahoittelut jos niin koet neuvon. Mutta näin tekisin itse. Edellyttäen tietty ettei siinä kohtaa seurustele kenenkään kanssa, koska sitten astuu jo toisenlaiset ongelmat kuvaan..

En voi väittää, etteikö tämäkin vaihtoehto olisi pahimpina alhon, itseinhon ja musertavan häpeän aikana käynyt mielessä. Se olisi melko helppo keino päästä yhdestä ongelmasta eroon ja ehkä toisi myös mukanaan edes pienen itsetuntoboostin.

Vakavasti en kuitenkaan sitä harkinnut. Mun ongelmassa on enemmän kyse hyväksynnän ja läheisyyden kuin itse seksiaktin puutteesta. Pelkään omaa tunnereaktiotani, enkä varmaan kykenisi toimimaan tai perustelemaan itselleni täysin kylmää ja tunteetonta suoritusta vain omien itsekkäiden tarpeideni täyttämiseksi.

Poistuisiko häpeä sillä, että maksan jollekin muhun koskemisesta? Ei varmaan. Mä haluaisin, että muhun koskettaisiin aidosta halusta ja molemminpuolisesta vetovoimasta johtuen.

ap

Olet hölmö. ja jäät yksin, kunnes otat härkää sarvista. Täällä muutama nainen kirjoittaa mukavia, mutta todennäköisyys sinun iässä löytää semmoinen on aika lähellä nollaa. Paljon, paljon todennäköisempää löytää yksi näistä, jotka suoraan sanovat juoksevansa karkuun. Heitä on sata kertaa enemmän.

Ethän sinä menisi sille maksulliselle seksin takia, vaan pääsemään tunnelukoistasi, epävarmuudesta, ja saamaan vähän tuntumaa koko hommaan. Eikä kerta muuten riitä. Sitten voit, edelleen suht kokemattomana, yrittää naisen kanssa.

Vierailija
58/162 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukseni seksielämän aloittamisesta.

Koskee molempia sukupuolia

- Alle 16: voi voi! Lapset leikkii aikuista

- 16-18: ehkä ok, jos on kypsä ja harkitseva. Harva on

- 19-22: ok, jos olet löytänyt oikean kumppanin

- 23-26: monelle oikea ikä

- 27-30: alkaa olla epätoivoa ilmassa. Mut ei mitään menetetty

- 30-35: tarkista kriteerisi, harkitse terapiaa, varmista seks. suuntautumisesi. Etsitkö helmeä?

- 35- mene terapiaan. Oletko estynyt, eristäytynyt, frigidi vai vain huonotuurinen?

Vierailija
59/162 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naiselle, että hän saa määrätä mitä teet ja miten teet ja lupaat toteuttaa hänen kaikki toiveensa. Näin tiedät ettet tee mitään erityisen väärin ja nainen ohjaa sinua tekemisissäsi. Näin sinun ei välttämättä tarvitse kertoa poikuudestasi vasta kuin tapahtuman jälkeen jos niin haluat. Toisaalta jos kerrot etukäteen niin yhdistä se tuohon ekaan ohjeeseeni. Näin mahdollisesti lyhyt varsinainen yhdyntä ei ole niin suuri pettymys naiselle jos hänet on tyydytetty muuten ja tietää että toivoa on, että tilanne helpottaa ajan kanssa..

N26

Vierailija
60/162 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt oletetaan, ettei olis provo....

Ap kysyi haluaisinko nauraa hänelle. En.

Olin neitsyt naimisiin mennessä. Mieheni oli samoin kokematon.

Mietin vain, että jos oikeasti haluaisit seksiä, niin etköhän sitä olisi jo harrastanut. Ei kaikki halua eikä se oo kaikille tärkeetä. Näitä kannattaisi miettiä.

Älä VAAN mene maksulliselle. Minä en ainakaan ikinä voisi olla miehen kanssa, joka käyttää maksullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme