Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle olevansa kokematon?
Jokainen on kyllä tähän mennessä osannut päätellä. Mutta entä, jos nainen ei omaakaan noin mainioita intuitiokykyjä? Lähetänkö kolmansien treffien jälkeen kirjeen vai milloin ja mitä?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun olette jo halailu- ja suuteluasteella, mutta nainen alkaa ihmetellä, kun hommat ei etene.
Niin. Tässä vaiheessa ne ovat aina tajunneet.
ap
Ehkä sit kaikki muutkaan palaset eivät ole näissä kuvioissa ihan kohdallaan, jos se tässä tyssää? Tai siis en voisi kuvitella, että homma karahtaa tähän, jos on aitoa kiinnostusta. Haastehan se tietysti on, mutta ei mahdoton ylittää, jos toinen on kiinnostava.
No, ei tietenkään ole kohdallaan. Miten edes voisivat olla?
En osaa viedä intiimiyttä luontevasti eteenpäin, enkä osaa olla itsevarma asioissa, joita en ole koskaan tehnyt. Samalla häpeän kokemattomuuttani ja en kykene olemaan oma itseni.
ap
Eli voi olla, että hermoilet niin paljon, ettet osaa ottaa huomioon, mikä naisesta olisi mukavaa ja lukea hänen reaktioitaan. Eli pieleen menee siinä, kun naisesta ei sit ehkä huomioi häntä, kun koko ajatuksesi menee siihen, että mietit omaa oloasi. Ja nainen voi sit tulkita sitä tilannetta eri tavalla, ei ajattele, että et ehkä osaa tai olet epävarma vaan että olet ehkä joku, johon ei saa ihan yhteyttä ja läsnäolon tunnetta.
Mielestäni ainoa vaihtoehto on käydä maksullisissa hakemassa oppia. Sano siellä suoraan tilanne ja pyydä opetusta.
Nyt ei siis ole tarkoitus loukata, pahoittelut jos niin koet neuvon. Mutta näin tekisin itse. Edellyttäen tietty ettei siinä kohtaa seurustele kenenkään kanssa, koska sitten astuu jo toisenlaiset ongelmat kuvaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
Kokematon kolmeviis precis.
ap
Kuullostat kyllä hämmästyttävän rehelliseltä. Tiedä sitten, mtä naiset odottavat, vai pitäsikö sanoa vaativat itselleen kokenutta miestä. - Joskus minusta on tuntunut sille, että miesten varmaan pitäisi aluksi harrastaa seksiä keskenään nii ei vaan kukaan mies olsi naiselle vahingossakaan "kokematon." Sen sijaan on vaikeampi vastata, että miten naisten tulis elää ja olla, jotta voisivat pysyä ja säilyttää neitsyytensä, kun jostain syystä osalle miehiä tuntuu olevan erinomaisen tärkeää, että naienn olisi mahd. kokematon. - Onko tuo sitten pelkoa siitä, että paljastuu oma kokemattomuus, vai yleisempi pelko suoritus paineista? En tiedä.
Itse olen verraten kokematon (mies). Yritän ja / tai olen yrittänyt suhtautua jokaiseen kohtaamaani naiseen, jonka kanssa tilanne on edennyt seksiin asti avoimesti ja ennakkoluulottomasti. Hieman se on aina ollut enempi tai vähempi hapuilua uuden kumppanin kanssa, aina. Olen yrittänyt kuullostella ja tuntea mikä tuntuu tai vaikuttaisi hänestä hyvältä ja nautintoa tuottavalta. Varovaisesti olen saattanut kysyä.
Mutta usein olen yrittänyt olla enempi hiljaa ja antaa tilanteen edetä omalla painollaan. Jos sitten joku on pettynyt kun en ole heti tiennyt mitä tai miten tehdä voi, voi. - Saisi oikeastaan kertoa tässä, mikä, tai mitkä muka olisivat sellaisia "seksi tapoja" (olipa ilmaisu!) Huh. joilla saattaisi tuottaa ja antaa iloa ja tyydytystä kenelle hyvänsä naiselle. Epäilen että sellaisia ei edes ole. Kokemattomuuttani voin toki olla väärässä. - En ole esittänyt naisen kuullen vertauksia tai vertailua, että kuinka hänen pitäsi nauttia tästä tai tuosta, koska n.n kin tykkäsi ja te kun olette molemmat "öö." naisia... tai siis...
Eli neuvoni Ap:lle etene rauhallisesti, mutta päättäväisesti ja älä hirmuisesti korosta omaa kokemattomuutasi, vaan anna tilanteen edetä. Ei poikuuden menettämien ole mikään erityinen saavutus. Mutta toki tiedän kokemuksesta, ettei se aina mukavalta tunnu, kun tuntuu sille, ettei saa tai pääse etenemään itse nais(t)en kanssa toivomallaan tavalla,eikä tajua saati itse ymmärrä, mistä kiikastaa tai on vikana. - Media ku antaa kovin yksinkertaisen ja kapean kuvan "kokemattomista miehistä" - Usein niin, että seksin tai kumppani puute ei useinkaan ole se suurin ongelma tai haaste, joka on tai ollut elämässä jo vuosia, ellei (pian) vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun olette jo halailu- ja suuteluasteella, mutta nainen alkaa ihmetellä, kun hommat ei etene.
ap
Ehkä sit kaikki muutkaan palaset eivät ole näissä kuvioissa ihan kohdallaan, jos se tässä tyssää? Tai siis en voisi kuvitella, että homma karahtaa tähän, jos on aitoa kiinnostusta. Haastehan se tietysti on, mutta ei mahdoton ylittää, jos toinen on kiinnostava.
En osaa viedä intiimiyttä luontevasti eteenpäin, enkä osaa olla itsevarma asioissa, joita en ole koskaan tehnyt. Samalla häpeän kokemattomuuttani ja en kykene olemaan oma itseni.
ap
Eli voi olla, että hermoilet niin paljon, ettet osaa ottaa huomioon, mikä naisesta olisi mukavaa ja lukea hänen reaktioitaan. Eli pieleen menee siinä, kun naisesta ei sit ehkä huomioi häntä, kun koko ajatuksesi menee siihen, että mietit omaa oloasi. Ja nainen voi sit tulkita sitä tilannetta eri tavalla, ei ajattele, että et ehkä osaa tai olet epävarma vaan että olet ehkä joku, johon ei saa ihan yhteyttä ja läsnäolon tunnetta.
Olet varmasti osin oikeassa. Tässä vaiheessa on kuitenkin kyseessä kaksi toisilleen melko tuntematonta ihmistä ja mä en huonoista kokemuksista johtuen kykene luottamaan toiseen noin pian. Vielä kun taustalla kytee tunne omasta riittämättömyydestä on katastrofi valmis. Mä haluaisin nauttia noista jutuista, olla avoin ja antaa tunteen viedä. Mutta en voi, koska pelottaa reaktio, kun en sitten osaa ja toinen pettyy.
ap
Milla kirjoitti:
Mielestäni ainoa vaihtoehto on käydä maksullisissa hakemassa oppia. Sano siellä suoraan tilanne ja pyydä opetusta.
Nyt ei siis ole tarkoitus loukata, pahoittelut jos niin koet neuvon. Mutta näin tekisin itse. Edellyttäen tietty ettei siinä kohtaa seurustele kenenkään kanssa, koska sitten astuu jo toisenlaiset ongelmat kuvaan..
ei, yäk.
Ap, oletan ettet ole provo.
Oletko seurustellut? Kiihottaako naisen läheisyys sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Olet varmasti osin oikeassa. Tässä vaiheessa on kuitenkin kyseessä kaksi toisilleen melko tuntematonta ihmistä ja mä en huonoista kokemuksista johtuen kykene luottamaan toiseen noin pian. Vielä kun taustalla kytee tunne omasta riittämättömyydestä on katastrofi valmis. Mä haluaisin nauttia noista jutuista, olla avoin ja antaa tunteen viedä. Mutta en voi, koska pelottaa reaktio, kun en sitten osaa ja toinen pettyy.
ap
Hei, eka kerta voi mennä pilalle! Miestä voi jännittää, eikä seiso. Mutta jos olette rakastuneita, te vaan nauratte ja halailette sun muuta. Tunteet on tärkeät.
Älä huoli mitään hutsua joka asettaa sulle paineita. Vaan kunnollinen kiva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Milla kirjoitti:
Nyt ei siis ole tarkoitus loukata, pahoittelut jos niin koet neuvon. Mutta näin tekisin itse. Edellyttäen tietty ettei siinä kohtaa seurustele kenenkään kanssa, koska sitten astuu jo toisenlaiset ongelmat kuvaan..ei, yäk.
Ap, oletan ettet ole provo.
Oletko seurustellut? Kiihottaako naisen läheisyys sua?
Ymmärrän että ajatus lähes nelikymppisestä kokemattomasta ihmisestä tuntuu monesta niin absurdilta ja uskomattomalta, että ensimmäinen reaktio on mieltää koko juttu provoiluksi. Valitettavasti kohdallani kyse on oikeasti totuudesta ja vaikka itsekin usein pidän tilannettani epätodellisen tuntuisena niin totta se silti on.
Vastauksena kysymyksiisi:
En ole seurustellut.
En ehkä käyttäisi sanaa kiihottaa. Läheisyys on mukavaa, naiset ovat yleensä mukavia, naiset ovat myös seksikkäitä ja pienienkin kokemuksieni perusteella nuo läheisyyden hetket ovat niitä, joita kaipaa ja niiden lähes täydellistä puutetta omassa elämässä on vaikea ajoittain kestää.
ap
Milla kirjoitti:
En voi väittää, etteikö tämäkin vaihtoehto olisi pahimpina alhon, itseinhon ja musertavan häpeän aikana käynyt mielessä. Se olisi melko helppo keino päästä yhdestä ongelmasta eroon ja ehkä toisi myös mukanaan edes pienen itsetuntoboostin.
Vakavasti en kuitenkaan sitä harkinnut. Mun ongelmassa on enemmän kyse hyväksynnän ja läheisyyden kuin itse seksiaktin puutteesta. Pelkään omaa tunnereaktiotani, enkä varmaan kykenisi toimimaan tai perustelemaan itselleni täysin kylmää ja tunteetonta suoritusta vain omien itsekkäiden tarpeideni täyttämiseksi.
Poistuisiko häpeä sillä, että maksan jollekin muhun koskemisesta? Ei varmaan. Mä haluaisin, että muhun koskettaisiin aidosta halusta ja molemminpuolisesta vetovoimasta johtuen.
ap
Nyt hei ihan totta, ap.
Sä löydät varmasti kivan naisen.
Täytyy kyllä olla jotain pahoja mielenterveysongelmia jos 35 vuotiaana on täysin kokematon.
Ehkä tähän pätee sama kuin neuvot teineillekin: hetki seksiin on oikea sitten, kun kiihotus voittaa pelon ja luottamus toiseen sillä tasolla, että kestää sen, jos kaikki ei menekään suunnitellusti.
Musta 24:n antamat neuvot on siinä mielessä hyviä, että vaikka kuinka olisikin seksiä harrastanut niin uuden ihmisen kanssa se on aina jännittävää ja ei voi tietää kuitenkaan aiempien kokemusten perusteella, mikä uudelle ihmiselle toimii, se selviää kokeilemalla kuitenkin.
Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?
Suosittelen ottamaan viikon loman vaikka tsekkeihin tai thaimaahan ja käyt kerran tai kaksi päivässä jonkun maksullisen luona. Siinä vaiheessa alkaa olla itseluottamus ja taidot hallussa, niin ei tarvitse jännittää sitä ensimmäistä oikeaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin mietin, miksi kokemattomuudesta pitäisi kertoa. Jos haluat tilanteen etenevän seksiin, anna mennä. Kerro vaikka jälkikäteen?
Naiset kyllä huomaa miehestä sen kokemattomuuden, ja tuo kokemattomuus on suurimpia turnoffeja mitä olla ja voi. Jos et ole tuohon ikään mennessä kellekään muulle ole kelvannut, niin jotain täytyy olla pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei ihan totta, ap.
Sä löydät varmasti kivan naisen.
Kiitos tsempistä. Tämä lämmitti jopa näin jo ennestään lämpimänä kevätpäivänä.
Tiedostan silti, että jos haluan löytää jonkun mukavan, ihanan, sopivan ja kiehtovan kumppaniksi, niin edessäni on normaalia isompi ylämäki. Olemalla vaan ja odottamalla ei varmasti mitään tapahdu. Jos ei ole lähes neljään vuosikymmeneen tapahtunut paljon mitään niin ei tilanne maagisesti muutu kuin taikasauvan iskusta.
ap
Olen 35 v nainen, takana yksi pitkä parisuhde eli en ole neitsyt. Kokematon mies ei olisi minulle mikään ylitsepääsemäön ongelma, opeteltaisiin sitten. :) Ainoa poikkeus tuohon on, etten koskisi pitkällä tikullakaan tyyppiin, joka suostuisi seksiin vasta avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei ihan totta, ap.
Sä löydät varmasti kivan naisen.Kiitos tsempistä. Tämä lämmitti jopa näin jo ennestään lämpimänä kevätpäivänä.
Tiedostan silti, että jos haluan löytää jonkun mukavan, ihanan, sopivan ja kiehtovan kumppaniksi, niin edessäni on normaalia isompi ylämäki. Olemalla vaan ja odottamalla ei varmasti mitään tapahdu. Jos ei ole lähes neljään vuosikymmeneen tapahtunut paljon mitään niin ei tilanne maagisesti muutu kuin taikasauvan iskusta.
ap
Ollos hyvä! Olin itse melkein kokematon 28 v.N, kun tapasin hiukan nuoremman miehen joka oli myös yhtä alussa. Meillä oli huisin hyvä intiimielämä. Ero tuli myöhemmin muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä olla jotain pahoja mielenterveysongelmia jos 35 vuotiaana on täysin kokematon.
Kiitos mielipiteestäsi. Mitä luulet, pääsisinköhän diagnoosisi avulla ennenaikaiselle sairauseläkkeelle?
ap
ap