Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle olevansa kokematon?
Jokainen on kyllä tähän mennessä osannut päätellä. Mutta entä, jos nainen ei omaakaan noin mainioita intuitiokykyjä? Lähetänkö kolmansien treffien jälkeen kirjeen vai milloin ja mitä?
Kommentit (162)
Siinä vaiheessa, kun olette jo halailu- ja suuteluasteella, mutta nainen alkaa ihmetellä, kun hommat ei etene.
Kannattaa kertoa heti aluksi niin nainen voi suosiolla siirtyä eteenpäin. Ei tule hukattua kummankaan aikaa. Sanon tämän siis kokemattomana miehenä :(
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen panokerran yhteydessä ennen aktin alkamista.
Ok. En usko kokemuksieni perusteella tämän olevan mikään suurin kiihote.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun olette jo halailu- ja suuteluasteella, mutta nainen alkaa ihmetellä, kun hommat ei etene.
Niin. Tässä vaiheessa ne ovat aina tajunneet.
ap
Minä haluaisin tietää heti. Olen utelias. Tuo on kiinnostavaa. Kaikki tutut voi itse asiassa ilmoittautua hetikin vaikkei seurustella. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa heti aluksi niin nainen voi suosiolla siirtyä eteenpäin. Ei tule hukattua kummankaan aikaa. Sanon tämän siis kokemattomana miehenä :(
Ehkä. Alan päätyä itsekin tähän vaihtoehtoon. Ehkä hankin koiran ystäväksi, kun rakkaus ja parisuhde ei ollutkaan mua varten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää heti. Olen utelias. Tuo on kiinnostavaa. Kaikki tutut voi itse asiassa ilmoittautua hetikin vaikkei seurustella. Oikeesti.
Oudot asiat ovat kiinnostavia, olen samaa mieltä. Haluaisitko kenties nauraakin minulle?
ap
Sehän on vaan hyvä uutinen. Sulla ei ole tauteja ja olet ilmeisesti valikoiva.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi siitä pitäis kertoa?
Se säästäisi aikaa? Kaikki tapaamani naiset ovat pitäneet kokemattomuuttani esteenä suhteen jatkamiselle. Jos kertoisin heti, niin voisin karsia heti alussa ne, joille poikuuteni on liikaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tauteja paitsi kroonisen iso tuulenhalkoja ja sitruunantuoksuinen napa.
Olen valikoiva, mutta se johtuu ujoudesta. Katson kaukaa ja ihailen, kun rohkeammat korjaavat jyvän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tauteja paitsi kroonisen iso tuulenhalkoja ja sitruunantuoksuinen napa.
Olen valikoiva, mutta se johtuu ujoudesta. Katson kaukaa ja ihailen, kun rohkeammat korjaavat jyvän.
ap
Nonni! Sä olet löytö samantyyliselle tytölle tai naiselle.
Jos olet mukava, hetero ja halukas.
Riippuu oletko teini vai aikuinen.
Teini vaikka heti, aikuinen ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko teini vai aikuinen.
Teini vaikka heti, aikuinen ei ikinä.
Olen niin vanha, että eräs treffikaverini kuulleessaan tilanteeni sanoi suoraan mua friikiksi.
Päättele siitä.
ap
Minkä verran ikää? Ei se ole häpeä. Kerro mahdollisimman pian. Tuskin se on este. Naisia se voi kuitenkin jännittää. Ja pakkohan siitä on kertoa. Sen nimittäin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
Kokematon kolmeviis precis.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tässä vaiheessa ne ovat aina tajunneet.
ap
Ehkä sit kaikki muutkaan palaset eivät ole näissä kuvioissa ihan kohdallaan, jos se tässä tyssää? Tai siis en voisi kuvitella, että homma karahtaa tähän, jos on aitoa kiinnostusta. Haastehan se tietysti on, mutta ei mahdoton ylittää, jos toinen on kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
Kokematon kolmeviis precis.
ap
Siis 35v? On kyllä paha.
Jos saat jonkun sänkyyn niin et hemmetissä kerro. Se voi olla sun ainut mahkusi.
Ensimmäisen panokerran yhteydessä ennen aktin alkamista.