Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myykö kukaan av-mammoista pikkuhousujaan verkossa ja millaisiin summiin pääsette kuukaudessa?

Vierailija
10.05.2018 |

Näinä työttömyyden aikoina moninaista tapaa tehdä rahaa on syntynyt verkkoon. Jotkut myyvät jopa
käytettyjä pikkuhousujaan, mutta onko niille oikeasti kysyntää? Olisikohan palstalla yhtään pikkuhousujaan myynyttä naista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä omansa pois ottaa.

Vierailija
2/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin myydä, mutta en halua kenenkään saavan selville nimeäni tai naamaani. En siis tiedä miten tämän bisneksen hoitaisin. Tuskin kukaan alkaa lähetellä käteistä johonkin postilokero-osoitteeseenkaan. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että jotkut peräkammarin pojat landella, missä naisten saatavuus on heikkoa ja mahikset muutenkin huonot, niin pikkuhousut voivat tuoda jonkin sortin tyydytystä. Vaikea silti uskoa, että kauppa käy.

4/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verta painoa ja kokoa puuvillaisissa mummopöksyissä, että pitäisi varmaan ihan pakettina laittaa. Ei ehkä olisi kiinnostuneita niillä kustannuksilla.

Vierailija
5/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin myydä, mutta en halua kenenkään saavan selville nimeäni tai naamaani. En siis tiedä miten tämän bisneksen hoitaisin. Tuskin kukaan alkaa lähetellä käteistä johonkin postilokero-osoitteeseenkaan. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.

Mee töihin. Stop abusing the system.

Vierailija
6/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on seksityötä, jossa tarvii laittaa itsestään kuvia ja videoita pöksyillä ja ilman ja chattailla asiakkaiden kanssa ja vielä valehdella, kuinka kuumaksi se tekee kun saa niitä lähetellä.

Vierailija
7/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomessa noita pikkarien myyjiä on.

Vierailija
8/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella että jotkut peräkammarin pojat landella, missä naisten saatavuus on heikkoa ja mahikset muutenkin huonot, niin pikkuhousut voivat tuoda jonkin sortin tyydytystä. Vaikea silti uskoa, että kauppa käy.

Väärin. Tämä on esimerkiksi Japanissa liikemiesten keskuudessa tosi suosittua. Vauhtiraidat ja jarrujäljet kiihottaa!

Vierailija
9/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm onhan tuo helppoa lisätuloa jollekin opiskelijalle lähettää jollekin pervolle  vaikka 80 eurolla pikkupöksyt. KUka senkin todistaa kuka niitä pöksyjä lopulta on pitänyt tai äkkikös noita valmistaa. Jostain marketista ostaa vaan halvimpia pikkareita 100 kpl erä ja sit niihin vähän hajusteita sprayllä ja tekovertakin löytyy kaupasta, jolla saa vähän roskeita. Oho...tulipas nyt annettua liian hyvät vinkit jollekin. 

Vierailija
10/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs alkoi sykkimään.

Vierailija
11/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn uusia pikkuhousuja käytettyinä, lorautan niihin vain hieman nestettä sillipurkista ja täydestä menee.

-Pertsa

Vierailija
12/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tajuatte , että nykyään noita tilataan instan kautta. eli ei riitä, että vain ostelee sloggeja ja postittaa.

Vierailija
13/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai tajuatte , että nykyään noita tilataan instan kautta. eli ei riitä, että vain ostelee sloggeja ja postittaa.

Kyllä on tuntunut vain riittävän ja kiimaisia peräkammarin hölmöjä riittää.

Vierailija
14/15 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan, minäkin voisin myydä kaikki nuo saumoistaan reikiintyneet Sloggi-alkkarini ja muutamat markettien halpismalliset, joiden materiaali niin huonoa, että muutaman pesun jälkeen pepun kohdalta paistaa  pepun iho läpi kunnolla, kun kudonta ohentuu. Liekkö pesuaine ja pyykkikone yhdessä tekee edellisen reaktion.

Kaikenmaailman pervojahan on ihmisjoukoissa, mutta en kyllä ihan oikeesti käsitä, että millaista tyydytystä voi joku tuntematon mieshenkilö saada esim. mun käytetyistä rantuisista ja haisuisista alkkareistani?:D Olisi kiva nähdä piilokameralla, miten joku peräkamarin ikuinen poikamies suhtautuisi mun likaisiin Sloggeihini? Pahus vaan, kun välillä käytän pikkarihousunsuojuksia:D;)

Vierailija
15/15 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksut paypalin kautta ja laitat vain sellaisia kuvia, joissa kasvot ei näy, mutta aikaleimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan