Miehet etsii 20v nuorempia naisia ja muita valheita tinderistä
Liityinpä minäkin sitten viimein tuonne surullisen kuuluisaan tinderiin onneani koittamaan. Olen 43 ja toiveeni eivät todellakaan olleet korkealla. Mm tätä palstaa luettuani olen saanut ikävän käsityksen miehistä, jotka vihaavat naisia, ja varsinkin omanikäisiä naisia, vanhemmista puhumattakaan.
Muutaman tunnin kuluttua olin saanut jo yli sata tykkäystä. Suurin osa oli ikäisiltäni miehiltä, osa jopa kolmikymppisiltä. Yhtään pervoa kikkelinheiluttelijaa ei ole tullut vastaan, vaikka niitä kuulemma siellä piti vilistä. Asiallisia, kohteliaita suomalaisia miehiä. Nyt on treffitkin sovittuna.
Joten oman pikku subjektiivisen kokeiluni perusteella tällä palstalla lietsotaan turhaa ikärasismia sekä vihaa miesten ja naisten välille. Miksi? -Ap.
Kommentit (4)
En ole itse ollut Tinderissä, ehkä osaksi hieman säikähtäneenä sen mainetta vain "seksin nälkäisille" ja vainsatunnaista seuraa hakeville. joten mukava lukea vaihteeksi jotain positiivistakin siitä; jos vaikka minäkin vielä joskus rohkenisin kokeilemaan.
Niinkuin ennenkin todettu, naisille Tinder on karkkikauppa. Rumalle/tavismiehelle on yhdenkin matsin saaminen työn ja tuskan takana. Sitten ne vähätkään matsit eivät vastaa viesteihin.
M35
Miehet hakee vain panoja
Yh:ta ei kukaan huoli
Miehet haluaa vain nuorempaa
Miesvihaajamammat täällä lietsoo huonoa mieskuvaansa.