Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5/10kg, vko 17.

24.04.2006 |

Minulle kävi hyvin ja huonosti, eli paino ei enää lisääntynyt, sain sen siihen mitä se oli ennen pääsäistä, mutta en yhtään sen alle.

Miten teille muille kävi?

Onko jollakin hyviä uutisia?

Seuraava viikko on taas hankala, kun pitää juhlia vappua, mutta sellaistahan tämä elämä on. Aina tulee uusia kiusauksia!

No pitää yrittää pitää kokonaistavoite mielessä; jos sitä ois kesällä kevyempi.

¤ Aurinkoista viikkoa kaikille! ¤

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas " syy" herkutella. Minä aloitin jo herkuttelun.

Palataan " ruotuun" taas viimeistään tiistaina.

Vierailija
2/9 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on dieetti pysynyt tähän asti. Just tekee hyvää mieli. Solero Exotic on hyvä herkku, kun siitä ei mene kuin 2 p., mutta se on olllut mun päivittäinen sallittu herkku dieetin ajan, joten kyllä nyt munkki päiväkahvilla maistuisi. Lapsia varten on tietty niitä, tippaleipiä ja karkkeja tullut hankittua. Taidan syödä pakastemansikoita ja vähän vaniljajäätelöä...

Olipa mukava kuulla, että millaisesta pöpöstä Kukan masussa olikin kysymys;) Hyvä, ettei sen pahempaa. Onnellista odotusta vain Sinulle ja toivottavasti pahoinvointi helpottaa. Olen ollut siinä suhteessa onnenmyyrä, että kummassakaan raskaudessa en siitä kärsinyt. Voin vain kuvitella, miten kurjalta tuntuu. Niin moni tuttavani on voinut pahoin raskauden aikana. TSEMPPIÄ!

Meillä haaveena ensi jouluna Thaimaan-matka, mutta vielä ei olla sitä saatu, vaikka heti, kun matkat tuli myytiin, sitä yritettiin saada. Vieläpä useammasta matkatoimistosta ja itse netistä. Matkat meni samalla sekunnilla. Toivotaan nyt, että saatais...Olin jo niin elänyt mielessäni sen mukaan, että jouluna ollaan 2vko matkoilla. Töissäkin oli jo asia sovittu. No pieni murhe tämä on, mutta unelmiahan saa ja pitää olla.

Olen muuten käynyt uimassa 2xvko parin viikon ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista täällä, missä kaikki ovat? itse tulin juuri töistä.

Vaaka näytti 63kg

Oli ihan pakko tehdä mikrossa poppareita. Vappauhan lähestyy kovalla vauhdilla :-) Iteolen silloin yön töissä, joten herkkuja ei löydy. olen ollut nyt sitten ilman karkkia ja eikä tee pahaa vaikka toiset syö.

Tässä jo odottelen että tulis 6.5 lähdettän Kreetalle pariksi viikoksi.

Mutta eikös se ole hyvä et paino pysyy paikoillaan eikä nouse?

Vierailija
4/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta ei paljon olo laihduttajaksi ainakaan tässä tilassa kun saa käydä joka aamu laattaamassa... ja muutenkin saa kattoa tarkkaan mitä suuhunsa pistää ettei tule vaan huonompi olo... :(

Paino oli kuitenkin 74kg.

Täytyy sitten tarkemmin taas katsella syömisiään kun pääsee tästä pahasta olosta eroon, mutta siihen varmaan menee vielä apuaaaa... neljä viisi viikkoa...

Mutta sanompa vaan että olette hienossa asemassa olotilanne kanssa! Nauttikaa siitä.

Vierailija
5/9 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viikko takana. Puntari näytti maanantaiaamuna 71,1. Pudotusta viikossa -600g/kokonaispudotus kahdessa viikossa -900g Karkkilakko pitää edelleen ja pahimmat mieliteot menneet ohi.

Välitavoitteena edelleen päästä kuutosella alkavalle luvulle ennen 20.5:ttä jolloin menenemme miehen veljen häihin.

Imetys jatkuu ja tyttölle maito maistuu, joten ilmeisesti laihdutus ei ole maidon määrään vaikuttanut.

Palaileen linjoille ensiviikolla toivottavasti keventyneenä (onneksi nuo vappuherkut saa mun puolestani olla rauhassa).

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon toivottelee

Maisa

Vierailija
6/9 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, vihdoinkin ehdin kertomaan laihdutuskuurini tuloksia. Olen kiltisti noudattanut 19 pisteen linjaa ja vihdoinkin (olen siis toisella viikolla) tuloksia alkaa tulla. Vaaka näytti 63 kg. Tärkeintä kuitenkin on se mielettömän hyvä olo, kun ei ole mässäillyt ylenpalttisesti. Myös mies on laihtunut kaksi kiloa. Kaiken kukkuraksi mulla ei ole ollut ollenkaan vaikeaa noudattaa dieettiä:) Nyt kun sanon näin, niin varmasti tekee kohta mieli suklaata. Siitä muistuikin mieleen, että viime la oli ihan mieletön herkkuhimo, mutta onneksi en sortunut. Olen syönyt paljon hedelmiä ja kunnon ruokaa sekä ruisleipää menee kiitettävästi. Olin lasten kanssa elokuvissakin ja ostin lapsille poppareita, limua ja nameja. Itse söin vain yhden karkin! ...ja olin ylpeä itsestäni. Kaikenkaikkiaan hyvällä mielellä olen. Se on jännä juttu, että sitten kun olen pitkään jahnannut ja lykännyt dieetin aloitusta, niin sen aloitettua parin ekan päivän jälkeen on yllättävän helppoa. Kai se herkuttelu ja makeanhimo on usein vain sellainen totuttu tapa.

Missäpäin Maisa olit matkalla, kun noin kurjan vatsataudin sait? Onko sulla salmonella tms. ? Pikaista paranemista sinulle!

Tsemppiä kaikille ja aurinkoisia kevätpäiviä!

Vierailija
7/9 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa ettetsortunut karkkeihin :-)

Kukka on raskaana joten siitä pahaolo varmaan johtunee. itse kärsin 6kk siitä, toivottavasti kukka pääsee vähemmällä.

Nanna

Vierailija
8/9 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo toivotaan että ei tarvi kestää pahaa oloa ihan noin kauan kun sinä nanna. Ekaa odottaessa se loppui joskus 14 viikolle että toivossa on nytkin hyvä elää.

Mä nyt käyn teitä täällä katsomassa, mun paino nyt menee miten menee pitää vaan katsoa ettei pääse liikaa nousemaan. Nyt vaan on se tilanne että jos jotain tekee mieli on parempi vaan syödä sitä. Mutta yksi hyvä puoli tässä on mun ei tee yhtään mieli karkkia, suklaata, jäätelöä ym... vappumunkit menee alas mutta niitäkään ei tee mieli.

Iloista vappua teille!

Vierailija
9/9 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin toivottaa. Yritän pysyä ruodussa tai ainakin kohtuudessa vaikkakin v.loppuna tiedossa ainaki kaksi keikkaa ravintolaan (syömisen merkeissä) ja tähän päälle vielä vapun herkut. Mun onneksi munkit/nakt ei ole mun herkkuja (kerrankin joku) joten niistä pidättäytyminen ei tee vaikeeta. Karkkilakko pitää edelleen. Kevytjätskejä olen syönyt mutta niitäkin kohtuudella. Tsemppiä kaikille ja tosiaan hyvää vappua,

maisa