Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaudenajan ilmavaivat

19.11.2013 |

Onko kenelläkään kauheita ilmavaivoja raskausaikana? Itselläni on kaameat ilmavaivat raskausaikana ja ärsyttää todella paljon. Tuntuu että maha on pelkkää ilmaa! Itselläni rv 17+6 menossa ja ensimmäinen raskaus. Ennen raskautta vessassa olin voinut käydä normaalisti, nykyään pitää vesihana jättää auki jotta äänet ei kuulu tuonne vessan ulkopuolelle! Nolottaa tosi paljon, ja sitä enemmän kun on vieraita kylässä ja vessassa pitäisi käydä..

Joillekin saattaa tämä aihe olla arka, mutta mikäpäs siinä. Itse haluan tietää onko muillakin ollut vastaavanlaisia vaivoja että sitä ilmaa tuntuu tulevan jatkuvasti joka 15min välein eikä koskaan tunnu loppuvan!

Kommentit (2)

1/2 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin vaiva ikinä!! Mutta luonnollista tai tiedä sitten kuin luonnollista ku kokoajan kiertää ja joutuu pidätellä ja juosta vessaan tai johonki..:D mulla kävi ekassa raskaudessa niin et olin täydessä hississä ja sen helvetin kaasun oli vaa päästävä ulos ja kovaäänisesti:/ sanoin siihen vaan et "raskaana olo on välillä yhtä paskaa" :D ja yks täti vaan tokas et " odota vaan ku se kakkatykki syntyy" :D et näin kyl hävetti 

2/2 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Aika paha, kyllä minuakin hävettäisi. :D Oon itse joutunut monesti väksiin pidättelemään, koska en todellakaan halua kaasun pääsevän ulos.. Nolostuisin kyllä kauheasti. :D Sitten ilmavaivat ei pääse pois kun pidätän sen sisällä niin sisältä kuuluu sellanen ääni huh! :D Sit pitää sen jälkeen tekoyskiä muuten ne miettii et mikä ihme toi ääni on. :D

Tää on ehkä ärsyttävin oire raskaudessa! Toiseksi on lukuisat päänsäryt :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla