Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna saa loppua tämä kituminen

Vierailija
10.05.2018 |

Teen itsemurhan. Riittää jo monta vuotta kestänyt masennus. Liikaa ongelmia eikä ole motivaatiota selvittää niitä. Olen tällä hetkellä itse asiassa jopa sairaalassa, mutta ei auta, kun ei ole sitä omaa tahtoa selvittää omia kipukohtia ja ratkaista asioita. Heihei.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heippa sitten vaan

Vierailija
2/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä lopeta. Et anna periksi! Teet mitä tahansa muuta. Haet kunnolla apua ja selvität mikä masentaa? joku syy? joku ihminen? Tekisikö elämäntapamuutos hyvää??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, mutta miksi meille ilmoitat? Ei meitä oikeasti kiinnosta jos tapat itsesi. Anna mennä vaan! Mutta älä vie muita mukanasi. Pidä hauskaa =)

Vierailija
4/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, lykkyä pyttyyn!

Vierailija
5/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐶 Halaus! ❤❤❤❤

Vierailija
6/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisti yritys menee pieleen ja halvaannut niin, ettet voi enää yrittää. Makaat vain liikkumattomana säängyssä letkuissa, vaikka aivotoimintasi on normaalia. 

Vierailija
7/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa.

Vierailija
8/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä lopeta. Et anna periksi! Teet mitä tahansa muuta. Haet kunnolla apua ja selvität mikä masentaa? joku syy? joku ihminen? Tekisikö elämäntapamuutos hyvää??

Pösilö! Lopeta tuo trollaaminen.

Vierailija
9/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten trollaan? Mua aina pelottaa jos joku on tosissaan. Sen takia en lähde ilkeilemään edes leikilläni. Toivon että näillä aiheilla ei trollattaisi.

Vierailija
10/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, ei. Elämää pitää elää, eikä vatvoa jotain kipukohtia.

Sinä pärjäät kyllä.

Vierailija
11/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten trollaan? Mua aina pelottaa jos joku on tosissaan. Sen takia en lähde ilkeilemään edes leikilläni. Toivon että näillä aiheilla ei trollattaisi.

Ääliö! Saisi se provoilu jo loppua.

Vierailija
12/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lainata köyden?

Vierailija
13/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua.

Vierailija
14/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko lainata köyden?

Miten ajattelit tuon köyden palautuksen hoitaa?

Vierailija
15/19 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itsemurhan. Riittää jo monta vuotta kestänyt masennus. Liikaa ongelmia eikä ole motivaatiota selvittää niitä. Olen tällä hetkellä itse asiassa jopa sairaalassa, mutta ei auta, kun ei ole sitä omaa tahtoa selvittää omia kipukohtia ja ratkaista asioita. Heihei.

Aivan, sulla ei ole motivaatiota eikä  sisua. Goodbye.

Onneks tiedän niitä joilla on ollut tahto saada itsensä kuntoon. Heillä muuten menee oikeasti hyvin tällä hetkellä.

Vierailija
16/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä kirjoitti:

Todennäköisti yritys menee pieleen ja halvaannut niin, ettet voi enää yrittää. Makaat vain liikkumattomana säängyssä letkuissa, vaikka aivotoimintasi on normaalia. 

Niinhän se nykyäänkin suunnilleen elää. Ehkä laihdutus ja ryhdistäytyminen auttaisi. Muuten pian hoitajan pesulappu hyväilee vihannesta yhteiskunnan varoilla. Vihannes kirkuu masennustaan sisään päin. Reaktioita pesulappuun tarkkaillaan tunnollisesti ja kirjataan rapsaan.

Vierailija
17/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,

Mutta koita olla aiheuttamatta muille traumoja. Älä siis hyppää junan/rekan/bussin/henkilöauton eteen, älä hyppää talon katolta, älä vedä ranteita auki tai vedä övereitä - ettei kenenkään tarvi löytää sua siinä tilassa, mikään noista ei ole kaunis tapa lähteä.

Harmi, että menet, mutta kiitos käynnistä!

Vierailija
18/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyrkiä keskittymään muihinkin ihmisiin. Se masentaa, jos miettii vain omia asioita ja pyörittelee niitä loputtomasti. Aloita yhden pienen asian korjaaminen ensin ja sitten taas seuraavan. Kaikilla ihmisillä on vaikeuksia elämässä.

Vierailija
19/19 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole motivaatiota? Siis väsymyksen vai vihan takia? Mulla on vihainen lapsi, onneksi vielä ikää on vasta yksi numero ja ehkä hän kerkeää siitä tokeentua. Mutta voin kuvitella, että ensin hän aikansa vihaa vanhempiaan ja lopulta itseään niin tehokkaasti, ettei itse ymmärrä lainkaan, mistä se itseinho kumpuaa.

Sinänsä tuntuu aika höntiltä, että joku menee itseään lopettamaan kummankaan syyn takia. Väsynyt voi ulkoistaa asioiden hoidon kunnes niitä on minimaalisen vähän muutenkaan, ja viha paranee jos sen antaa laimeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän