Mies ei suostunut kantamaan minua
Olimme viime viikonloppuna juhlimassa ja halusin ilahduttaa miestäni näyttämällä niin hyvältä kuin pystyn. Asukokonaisuuteen kuuluivat myös todella hotit, korkeat korkkarit. Illan päätteeksi kun olimme matkalla kotiin, jalkani kuitenkin jo huutivat tuskasta niin että melkein itkin. Pyysin mieheltä, että hän kantaisi minut kotiin, muttei tosiaan suostunut. :( Miten voisin kostaa tämän?
Kommentit (8)
Lihot mahdollisimman nopeasti 30 kg. Saa mies hävetä sinua joka paikassa. Sinä voit naureskella partaasi. Ja herkutella koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Lihot mahdollisimman nopeasti 30 kg. Saa mies hävetä sinua joka paikassa. Sinä voit naureskella partaasi. Ja herkutella koko ajan!
Miten herkuttelu liittyi tähän? Painan 55 kiloa, jos vihjailet jotenkin että olen lihava
Mikset ota matalia kenkiä mukaan? Itellä on aina laukussa ballerinat kun lähden koroissa.
Ensi kerralla kun liikut miehen kanssa, puet päälle verkkarit ja laitat jalkaan kumpparit. Älä unohda tuulipukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten herkuttelu liittyi tähän? Painan 55 kiloa, jos vihjailet jotenkin että olen lihava
Tämä on ilmeisesti kostoehdotus, jota kysyit.
Pyydä seuraavaksi jotain vastaantulevaa , mielummin ulkomaalaista, kantamaan siinä miehesi silmien edessä.
Ai että miten voisit kostaa? No, kostat jo, kaiken aikaa - olemalla tuollainen lehmä.
up