Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistaminen

Vierailija
10.05.2018 |

Näköjään täällä keskustellaan aika monessa kohdin tuosta alistamisesta.
Mielenkiinnosta kuinka monella muulla miehellä on alistumisesta satunnaisesti nauttiva vaimo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko seksuaalisesta alistamisesta vai muusta?

Vierailija
2/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään seksuaakisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, ja nimenomaan satunnaisesti ei tosiaankaan aina.

Molempien pitää olla sillä tuulella jotta siitä nautitaan mutta yleensä alistuminen tai alistaminen alkaa jo ajoissa.

Pientä puristelua perseestä ja rinnoista, paidan alle katselua jopa paidan riisumistakin.

Sitten kun tosi meno alkaa niin käsien sitomista, piiskausta, sormestusta, polvilleen lattialle ja siitä suihinotto hieman tilanteen mukaa.

Vierailija
4/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin alistua seksuaalisesti, mutta pitkä suhteeni ei ymmärrä mitään sen päälle. Kerran pyysin läpsimään pyllylle että saisin tietää, tuntuuko se hyvältä seksin aikana, niin hän läpsi ja tirskui. No just.

On pari kokemusta miehistä, jotka hiukan alistaa tai ainakin näyttää fyysistä ylivaltaansa.

Haluaisin kokeilla lisääkin.

Ainakin käsien pitäminen kiinni pään päällä, hiuksista kiinni pitäminen, kevyt läpsintä pyllylle kivaa. Mitä muuta Alistamis Lightiä voisi olla? Ottaisin mielellään vinkkejä vastaan. Jos vaikka joskus pääsisi kokeilemaan.

En usko pitäväni kivusta. En ainakaan tiedä, että pitäisin.

Ihan tuommoisena roolileikkinä vain. Mies on niin iso ja voimakas, minä olen nyt tässä tilanteessa ihan avuton ja toisen vallassa.  ;)

Ideoita? Kiitos!

Vierailija
5/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihjailu ei auta niin sitten suoraa toimintaa, hanki käsiraudat tai narua ja pyydä sitomaan tai anna miehelle nahkavyö ja kerro olevasi tuhma tyttö jota pitää rangaista.

Meillä vaimo osoittaa alistumisen halua laittamalla kädet selän taakse.

Myös se on toiminut että härnään vaimoa pitkin päivää ja sovitusti vehjettä ei saa ennen kun vaimo on pyytänyt piiskaa, nykyään osaa jo itse hakea piiskan ja laskea housut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi