Lue keskustelun säännöt.
Olen surkea äiti
10.05.2018 |
Mun lapset tappelee, kiukuttelee, riehuu, vinisee, kitisee 80% ajasta. Kiltisti ne on kun nukkuvat tai katsovat lastenohjelmia.
En saa niitä syömään, nukkumiset on aina olleet mitä on, lapset sairastelee paljon, ne ei osaa monestikkaan käyttäytyä kodin ulkopuolellakaan.
Ja mä en vaan jaksa tätä. En jaksa en jaksa en jaksa. Aina tsemppaan ja koitan tehdä kaiken neuvojen mukaan, mutta silti meillä ei kotona koskaan vallitse rauha taikka harmonia. En vaan jaksa enää edes yrittää, eläkööt kuin siat pellossa sitten, 15 vuotta vielä jäljellä.. mistä niitä sterilisaatioita sai?
Ps. Kyllä minä niitä rakastan. Eniten maailmassa. Mutta en vaan jaksa heitä. Jos tajuatte.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Okei. Muistan ettei ruokailut menneet meilläkään aina putkeen, oletan että kyseessä oli joitain kehitysvaiheita jotka vaikuttivat asiaan. Ehkä teilläkin on näin.
Mun ex-vaimollani on ollut aina viehtymystä kasvisruokavalioihin, ja lapsetkin ilmoittivat joskus olevansa kasvissyöjiä vaikkei mikään kasvisruoka maistunutkaan. Nykyään lapset käyvät luonani syömässä liharuokia kun äiti ei tarjoa niitä.