Olen päättänyt muuttaa Jerusalemiin!!!
koska siellä alkaa lopunajan rytinät, haluan pääkallopaikalle katsomaan meininkiä + falafel halpaa vanhassa kaupungissa arabikorttelissa, 1 euro per falafel, paitsi shwarma on parempaa
Kommentit (9)
Myydäänkö niihin "lopunajan rytinöihin" katsomopaikkojakin?
antikristus saapuu Jerusalemiin ja rakennetaan ns kolmas temppeli
samalla alkaa pedon merkin aika
Sori mikestones/sandman, eivät ne huoli sinne kaltaisiasi mielenterveyssongelmaisia työnvieroksujia.
Kaverini yritti, mutta ei saanut kunnon oleskelulupaa, kun ei ollut maan uskonnon edustaja. Yritti kääntyä, mutta viranomaiset alkoivat epäillä huijariksi ja lopulta häneltä evättiin maahanpääsy takaisin, kun matkusti lomalle Suomeen. Turistina voit yrittää oleilla siellä jonkun aikaa. Sinne on vaikea päästä muuttamaan.
Kuulostaa kivalta. Pääsispä itsekin.
kaverini yritti kans avioeron jälkeen mennä Israeliiin, rikollistaustaa ja lentokentällä heitettiin suoraan putkaan ja paluulennolla takaisin Suomeen seuraavana päivänä, eivät halunneet jostain syystä maahan, kaipa se on niin hampin näköinen
itse olen käynyt 13 kertaa yksin eikä koskaan ole ollut ongelmia sisäänpääsyssä. viimeksi kun tulin pois tosin olin humalispäissään unohtanut kääntöveitsen reppuuni ja siitä tuli suuri haloo kentällä. jouduin ruumintarkastukseen ja alkareiden saumatkin tutkittiin siinä seisoi heti 2 turvamiestä ja lopulta vietiin koneeseen kun uskovat että se oli humalaisen tekoja
Kuulostaa kivalta. Olisi hienoa päästä edes matkalle Jerusalemiin.