Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa treffailua voi paljastaa naiselle että on rikosrekisteri?

Vierailija
10.05.2018 |

Lisääkö "vaarallisuus" kiinnostavuutta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako naisia jos on ''menneisyyttä'', mutta on parantanut tapansa?

Vierailija
2/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan varallisuudella on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ilmoittaa naiselle silloin kun haluaa erota, rikosrekisteri on turn off.

Vierailija
4/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, mitä siinä rikosrekisterissä on.

Jos se on esim. vaikka  joku alle kaksikymppisenä, nuoruuden hölmöyksissä kavereiden kanssa Lapin reissulla tehty porovarkaus, josta on tullut ehdonalaistuomio ja laittomasta  lihanmyynnistä kiinni jäätyä  sakot Ylitornion syyskäräjillä ja kaveri on nyt jo yli nelikymppinen ja hänen 'rikollisuransa' on  jäänyt siihen yhteen ainoaan kiinnijäätyyn ja  tuomittuun tekoon , niin toivoa saattaa vielä ollakin jos elämä muuten on ollut sen jälkeen täysin nuhteetonta ja rikkeetöntä .

Vierailija
5/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa se jo deitti-ilmoitukseen.

Vierailija
6/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kertoa heti ekoilla treffeillä, niin ei mene aikaa hukkaan treffailuun, jos nainen ei voikaan rikostaustaasi hyväksyä. Minä en voisi, ellei kyseessä olisi joku teininä tehty omenavarkaus-tason toilailu, mitään väkivaltarikollista hyvin harva nainen jäidi katselemaan. Mikä se sinun rikoksesi on ap?

Vierailija
7/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset eivät edes tiedä poliisirekisterin ja rikosrekisterin ja rikkeen ja rikoksen eroa; käsitykset perustuvat lehtilööppeihin.

Sen perusteella ei minun mielestä kannata ottaa asiaa puheeksi kovin aikaisessa vaiheessa, koska yleissivistyksen puute lähtee jylläämään. Pakkohan siitä ei ole mainita koskaan jos asia ei vaikuta enää nykyisessä elämässä, mutta ei varsinkaan alkuvaiheessa kannata mainita ellei seurustelukumppani itse ole rikosseuraamusalalla tai muuten tietoinen noista asioista ja osaa suhtautua tyynesti.

Vierailija
8/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako naisia jos on ''menneisyyttä'', mutta on parantanut tapansa?

Todellakin haittaa. Totaalinen turn-off.

Vierailija
9/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies ilmoitti muutaman kuukauden jälkeen. Ja ei siinä vielä pahin, tiesin, että hän oli muuttunut ihmisenä, mutta kun rikokset olivat omaisuusrikoksia, joista hänellä oli 30 tonnia ulosotossa, ja hän itse oli varaton ja työtön ja koulutkseton, parhaillaan menossa aikuislukioon. Minä olin pääsemässä yliopistosta työelämään parissa vuodessa vaikka olin monta vuotta nuorempi, ja aioin alkaa katsella oistusasuntoa. Tiesin, ettei hommasta tulisi mitään, ja ollakseni rehellinen en edes luottanut miehen kykyyn hoitaa velkoja pois (ei avannut perintätoimiston kirjeitä vaan heitti suoraan roskiin). En halunnut alkaa holhoojaksi aikuiselle miehelle, omatkin stressit oli elämässä. 

Vierailija
10/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi ilmoittaa naiselle silloin kun haluaa erota, rikosrekisteri on turn off.

Ja vitut!

Heitin kerran läpällä yhdelle naiselle naistentansseissa, että täytyy ehtiä ennen keskiyötä takaisin vankilaan. Kyllä oli vientiä sen jälkeen.

Vierailija
11/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro mahdollisimman nopeasti, että nainen pääsee perääntymään.

Vierailija
12/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa treffailua kannattaa kertoa miehelle, että on myynyt seksiä?

Vierailija
13/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Useimmat ihmiset eivät edes tiedä poliisirekisterin ja rikosrekisterin ja rikkeen ja rikoksen eroa; käsitykset perustuvat lehtilööppeihin.

Sen perusteella ei minun mielestä kannata ottaa asiaa puheeksi kovin aikaisessa vaiheessa, koska yleissivistyksen puute lähtee jylläämään. Pakkohan siitä ei ole mainita koskaan jos asia ei vaikuta enää nykyisessä elämässä, mutta ei varsinkaan alkuvaiheessa kannata mainita ellei seurustelukumppani itse ole rikosseuraamusalalla tai muuten tietoinen noista asioista ja osaa suhtautua tyynesti.

Miksi törttöilyihin pitäisi suhtautua tyynesti?

Vierailija
14/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Naiset suorastaan innostuvat jännämiehistä.

Vierailija
15/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun olette menneet naimisiin, esim. hääyönä.

Vierailija
16/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Miksi törttöilyihin pitäisi suhtautua tyynesti?

Ei tarvitsekaan, mutta mielestäni se ei ollut pointti tuossa, vaan se, että ei ole pakko kertoa ollenkaan, koska siitä ei todennäköisesti seuraa mitään hyvää. Jos toinen sitten kysyy, niin sitten voi kertoa tietyin varauksin.

Sitä rikoshistoriaakin on todella monenlaista ja ei ihmistä voi tuomita vain sen takia, että hänellä on joku epämääräinen rikostausta, joka voi tarkoittaa ihan mitä tahansa harmittomasta vakavaan, mutta koska monille ihmisille tulee heti hyvin voimakkaita mielikuvia noista sanoista, ei asiaa kannata ottaa puheeksi ollenkaan ellei saa jotain kiksejä järkytyksen aiheuttamisesta.

Vierailija
17/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa treffailua kannattaa kertoa miehelle, että on myynyt seksiä?

Hyvä vertaus. Aivan heti.

Vierailija
18/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun odottaa lasta... kuten  mulle kävi. Oiva aika paljastaa, että on saanut ehdollista ja on liiketoimintakiellossa. Sen tiesin, että on ryssinyt firmansa ja on velkasaneerauksessa. Sen voi niellä, vaikka harmittihan se. Mutta ehdollisen salasi... Tosi kiva. Ei siinä auttanut kuin jatkaa. Rakastin ja yhteinen muksu tulossa. No, 15 vuotta tuosta aikaa ja kolme yhteistä lasta. Ei uusia tuomioita ja taloudellisesti menee hyvin.

Tuomio oli verorikkomuksesta ja kirjanpitorikoksesta. Ei sentään veropetoksesta, mutta kuitenkin.

Vierailija
19/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki mainitut (jo tuomiolla sovitetut) talous-,tai omaisuusrikokset, ja jopa (mikäli on sen jälkeen raitistuttu) istutut  rattijuoppoustuomiotkin ja huumediilaukset (mikäli huumeiden käyttö on sen jälkeen  kokonaan lopetettu) ovat periaatteessa vielä ihan keskusteltavia asioita, mutta jos mennään seksuaali-ja hyväksikäyttörikosten, väkivaltarikosten ja puhumattakaan henkirikosten puolelle, niin melkein neuvoisin vain kiertämään ja väistämään kaikki sellaiset tapaukset kokonaan.

Vierailija
20/21 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kertoa. On oleellinen tieto. Muutaman tapaamiskerran jälkeen. Ennen kuin on nussittu. (Jos on kyseessä seksuaalirikos, niin pitää kertoa HETI, eikä vasta muutaman tapaamisen jälkeen.)

Mitä jos hän tykkääkin sinusta edelleen, kun olet kertonut? Kuinka hyvältä elämä sitten tuntuu!

Itse voisin seurustella entisen talousrikollisen kanssa (pienyritys, ei mikään sika-ahne miljonääri), ja myös entisen väkivaltarikollisen (pahoinpitely) kanssa, jos liittyy selviytymiseen tietynlaisissa piireissä, eikä enää ole tekemisissä niiden kanssa eikä haluakaan, ja on ns. muuttunut mies oikeasti. Käynyt syvissä vesissä ja tullut sieltä toisenlaisena. Täysin tuntemattomien ja viattomien ja sivullisten pahoinpitelijää en voisi treffata. Paitsi jos on hakannut jonkun raiskaajan, pedarin, tappajan tai murhaajan, vaikka ei olisikaan entuudestaan tuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi