Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet, jos miehesi ehdottaa silikonirintojen hankintaa?

Vierailija
10.05.2018 |

Miten naisena koet, jos olen pienirintainen tai rinnaton ja parisuhteessa mies ehdottaa sinulle silikonien hankintaa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin loukkaavana.

Vierailija
2/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan jättää se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että arvomaailmamme eroavatkin näköjään sen verran että toisen on aika poistua.

Vierailija
4/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen itse ensin puhuu pienistä rinnoistaan kokien sen välillä häiritsevänä ja aiheesta muotutuu jonkin sortin huumoria ihan naisenkin aloitteesta. Jos sitten aiheesta huumorin sävyttämänä välillä keskustellaan ja siinä tilanteessa mies toteaa, että tuohan on rahalla ratkaistavissa? Vai onko niin, että rinnattomuuden kohdalla on miehen vaan lukittava suunsa ja aiheesta ei keskustella. Nainen sitten itse hankkii silikonit jos kokee tarvitsevansa.

Vierailija
5/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen itse ensin puhuu pienistä rinnoistaan kokien sen välillä häiritsevänä ja aiheesta muotutuu jonkin sortin huumoria ihan naisenkin aloitteesta. Jos sitten aiheesta huumorin sävyttämänä välillä keskustellaan ja siinä tilanteessa mies toteaa, että tuohan on rahalla ratkaistavissa? Vai onko niin, että rinnattomuuden kohdalla on miehen vaan lukittava suunsa ja aiheesta ei keskustella. Nainen sitten itse hankkii silikonit jos kokee tarvitsevansa.

Mites se sun pieni pippelis, hankitaanko siihen rahalla jatkoa?

Vierailija
6/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän miestä rahoittamaan uudet tissit ja tukemaan leikkauksesta toipumiseen, lopuksi heitän äijän pihalle ja vaihdan isomunaisempaan.

Entä jos silikoneja ehdottanut miehesi on komea ja isomunainen?

Vierailija
7/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupäätelmäsi on oikea: mies pitää tupansa kiinni.

Vitsaillessaan rinnoistaan nainen on epävarma ja toivoo saavansa tukea ja hyväksyntää, ei muutosehdotuksia.

Vierailija
8/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellasi taitaa olla pienet rinnat ja haluat ehdottaa hänelle silareita. Haluat kysyä ensin mielipiteitä ettette vain päädy eroon. Vinkki: eroa ja hanki isohinkkisempi muija jos on noin tärkeä asia. Naisen rinnat ovat naisen oma asia, vaikka välillä haluaisikin muuttaa niitä.

Vierailija
9/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän miestä rahoittamaan uudet tissit ja tukemaan leikkauksesta toipumiseen, lopuksi heitän äijän pihalle ja vaihdan isomunaisempaan.

Entä jos silikoneja ehdottanut miehesi on komea ja isomunainen?

Eikös se ole palstan mukaan mahdoton yhtälö, että pienirintaisella olisi jo komea ja isomunainen mies?

Vierailija
10/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koolla on siis sittenkin merkitystä. Välillä kuulee ettei se koko mitään merkkaa, vaan miten sitä käyttää.

Vierailija
11/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellasi taitaa olla pienet rinnat ja haluat ehdottaa hänelle silareita. Haluat kysyä ensin mielipiteitä ettette vain päädy eroon. Vinkki: eroa ja hanki isohinkkisempi muija jos on noin tärkeä asia. Naisen rinnat ovat naisen oma asia, vaikka välillä haluaisikin muuttaa niitä.

Näin on mitä sitä kärvistelemään jos tissit hiertää mieltä ja parisuhdetta. Ihminen ansaitsee kumppanin joka osaa arvostaa häntä sellaisenaan.

Vierailija
12/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsaillessaan rinnoistaan nainen on epävarma ja toivoo saavansa tukea ja hyväksyntää, ei muutosehdotuksia.

Näin se varmasti on. Täytyypä pitää mielessä.

Vierailija
13/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koolla on siis sittenkin merkitystä. Välillä kuulee ettei se koko mitään merkkaa, vaan miten sitä käyttää.

Niinhän se onkin, normaalin rajoissa koolla ei ole väliä. Kommentin pointtina tais olla osoittaa että toisen ruumiinosien arvostelu on loukkaavaa? Se opetetaan jo lastentarhassa.

Vierailija
14/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jos maksaa. Ei mitään jättihinkkejä kylläkään.

Vierailija
15/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sillä on merkitystä. Mutta naisilla ei ole munaa sanoa totuutta kuin silloin, kun he yrittävät loukata miestä. Raukkamaisia teeskentelijöitä.

Vierailija
16/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen ehdottaa dadbody miehelleen että laitetaan sille rinta-ja hauisimplantit? Tää sillä aikaisemmalla oletuksella että sillä on jo se iso muna. Muuten tietysti se ensin.

Vierailija
17/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi rahalla ratkaistavissa, niin pienimunaisia miehiä ei juuri olisi. Yritä ensi kerralla keksiä vähän loogisempi näpäytys.

Vierailija
18/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen ehdottaa dadbody miehelleen että laitetaan sille rinta-ja hauisimplantit? Tää sillä aikaisemmalla oletuksella että sillä on jo se iso muna. Muuten tietysti se ensin.

Aika hemmetin moni nainen ehdottaa miehelleen lihasten hommaamista treenaamalla. Eikö se olisi parempi vertaus? Vai onko sinusta nuo implantit miehellä hyvännäköisiä?

Vierailija
19/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa itselleen silarit, niin mikä minä olen sitä kieltämään?

Vierailija
20/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi rahalla ratkaistavissa, niin pienimunaisia miehiä ei juuri olisi. Yritä ensi kerralla keksiä vähän loogisempi näpäytys.

Ihan varmasti olisi, onhan nykyäänkin mahdollista tehdä peniksenpidennysleikkaus. Leikkauksiin liittyy aina terveysriski, leikkauksen komplikaatioita, tulehduksia jopa nekroosiin saakka, arpikudoksen liikakasvua, hermovaurioita, tunnottomuutta, silikonien tapauksessa kapseloitumista, kivuista puhumattakaan. Olet hölmö ja median aivopesemä jos luulet, että mikä tahansa leikkaus on sama asia kuin kampaajalla käynti ja asia hoituu jos vaan rahaa löytyy. Puhumattakaan siitä onko edes eettistä tai tarpeellista leikellä terveitä ihmisiä kauneusihanteiden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme