Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet, jos miehesi ehdottaa silikonirintojen hankintaa?

Vierailija
10.05.2018 |

Miten naisena koet, jos olen pienirintainen tai rinnaton ja parisuhteessa mies ehdottaa sinulle silikonien hankintaa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun rinnat on siinä c j b kupin välissä. Totta puhuen en loukkaantuisi, mikäs siinä jos mies sen myös kustantaisi. Omia rahojani en tuollaiseen laittaisi. Enkä mitään suuria rintoja haluaisi

Ajatteletko vain leikkauksen hintaa vai myös muita kuluja, mitä siitä koituu? Sairausloma on palkaton, toipumisaikana et voi tehdä kotitöitä (tekeekö mies vai ostatteko palveluja?) ja vaatetuskin menee osin uusiksi.

Vierailija
42/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen itse ensin puhuu pienistä rinnoistaan kokien sen välillä häiritsevänä ja aiheesta muotutuu jonkin sortin huumoria ihan naisenkin aloitteesta. Jos sitten aiheesta huumorin sävyttämänä välillä keskustellaan ja siinä tilanteessa mies toteaa, että tuohan on rahalla ratkaistavissa? Vai onko niin, että rinnattomuuden kohdalla on miehen vaan lukittava suunsa ja aiheesta ei keskustella. Nainen sitten itse hankkii silikonit jos kokee tarvitsevansa.

Mites se sun pieni pippelis, hankitaanko siihen rahalla jatkoa?

Mistä päättelet sen olevan pieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen itse ensin puhuu pienistä rinnoistaan kokien sen välillä häiritsevänä ja aiheesta muotutuu jonkin sortin huumoria ihan naisenkin aloitteesta. Jos sitten aiheesta huumorin sävyttämänä välillä keskustellaan ja siinä tilanteessa mies toteaa, että tuohan on rahalla ratkaistavissa? Vai onko niin, että rinnattomuuden kohdalla on miehen vaan lukittava suunsa ja aiheesta ei keskustella. Nainen sitten itse hankkii silikonit jos kokee tarvitsevansa.

Jos asia olisi rahalla ratkaistavissa, niin pienimunaisia miehiä ei juuri olisi. Yritä ensi kerralla keksiä vähän loogisempi näpäytys.

Ihan varmasti olisi, onhan nykyäänkin mahdollista tehdä peniksenpidennysleikkaus. Leikkauksiin liittyy aina terveysriski, leikkauksen komplikaatioita, tulehduksia jopa nekroosiin saakka, arpikudoksen liikakasvua, hermovaurioita, tunnottomuutta, silikonien tapauksessa kapseloitumista, kivuista puhumattakaan. Olet hölmö ja median aivopesemä jos luulet, että mikä tahansa leikkaus on sama asia kuin kampaajalla käynti ja asia hoituu jos vaan rahaa löytyy. Puhumattakaan siitä onko edes eettistä tai tarpeellista leikellä terveitä ihmisiä kauneusihanteiden vuoksi.

Niillä peniksen pidennysleikkauksilla saadaan lisäpituutta sentti tai ehkä kolme. Ei niissä laiteta mitään lisämatskua penikseen, vaan katkaistaan jänne, jolloin penis ei enää seiso kulmassa.

Sen parempi, sittehän ei ole tarvetta millekään uusintaleikkauksille implanttien vaihtamiseksi. Kipin kapin leikkaukseen vaan sinäkin, kun asia on rahalla ratkaistavissa.

Ööööh, häh? :D Minähän selitin, ettei asia ole rahalla ratkaistavissa. Tämän takia peniksen pidennysleikkauksia ei juuri tehdä. Useimmat potilaat eivät ole tyytyväisiä saavutettuun lopputulokseen, ja riskit ovat paljon suuremmat kuin naisten tissileikkauksissa. Miehiltä kun voi lähteä kyky yhdyntään huonosti menneen leikkauksen mukana.

Niin, entäs sitten, naisiltakin voi lähteä imetyskyky ja tunto rinnoista ja ne voivat aiheuttaa jatkuvaa epämukavuuden tunnetta, pahimmassa tapauksessa voi lähteä koko rinta, mutta hei, leikkaus on mahdollista tehdä jos vain on rahaa. Fakta on että olet paskiainen jos yrität painostaa naista leikkaukseen ja luulet että pienten tissien leikkuuttaminen on naiselle joku velvollisuus. Vaihda naista, teet siinä molemille ison palveluksen.

Vertaus on silti huono.

Miehelle voi tulla operaatiosta pysyvä impotenssi, erektiohäiriöitä, tai kyvyttömyys saada orgasmia ja virtsaamisvaikeuksia.

Jos haluat verrata miehen laajennusta jonkin operaation riskeihin, naisen ympärileikkaus olisi paljon lähempänä.

Vierailija
44/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mun rinnat on siinä c j b kupin välissä. Totta puhuen en loukkaantuisi, mikäs siinä jos mies sen myös kustantaisi. Omia rahojani en tuollaiseen laittaisi. Enkä mitään suuria rintoja haluaisi

Ajatteletko vain leikkauksen hintaa vai myös muita kuluja, mitä siitä koituu? Sairausloma on palkaton, toipumisaikana et voi tehdä kotitöitä (tekeekö mies vai ostatteko palveluja?) ja vaatetuskin menee osin uusiksi.

Jos mies on valmis hoitamaan kaikki leikkauksesta hoituvat kustannukset niin voisin suostua. Ja jos hän myös hoitaisi niiden uusimisen ja myös mahdollisen infektion tai muun sairastumisen silikonien takia.

Vierailija
45/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä toimivassa parisuhteesa täytyy voida kaikesta keskustella.. Ajatus, että jostain asioista ei saa puhua johtaa parisuhteissa just ongelmiin. Enemmänkin kyse on siitä, millä tavoin asioista puhutaan.

Vierailija
46/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on valmis hoitamaan kaikki leikkauksesta hoituvat kustannukset niin voisin suostua. Ja jos hän myös hoitaisi niiden uusimisen ja myös mahdollisen infektion tai muun sairastumisen silikonien takia.

Siitä kannattaisi sitten varmaan tehdä kirjallinen pitävä sopimus, koska ei ole sanottua oletteko enää yhdessä joskus 10-20 vuoden kuluttua kun implantit pitää uusia.

Vierailija
47/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoitti:

Hyvänä asiana. Mulla on jo D:t, mutta jos mies ehdottaisi silareita ( on jo heittänyt että jos tissit alkaa roikkua niin ne laitrtaan), niin sanoisin että saa sitten maksaa ne. Minusta on tärkeää että rintani ja kroppani ovat sellaiset joista mieheni pitää.

Eikös me naiset kaikin keinoin yritetä näyttää hyviltä miesten silmissä, vai meikkaatteko ja pukeudutteko te toisia naisia varten?

Toivottavasti miehesi muistaa, että silarit on valinnainen lisäosa, jotka edellyttävät säännöllistä huoltoa ja jopa vaihtoa. Se laittokerran noin 4000 - 8000 e on vasta alkumaksua, siitä eteenpäin tarvitaan suunnilleen sama summa ensin max 8v välein ja sitten 4v välein, jotta rinnat pysyvät  "kunnossa". Implanteilla on taipumus hilautua kohti napaa jopa rivakammin kuin luomurinnoilla.

Vierailija
48/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koolla on siis sittenkin merkitystä. Välillä kuulee ettei se koko mitään merkkaa, vaan miten sitä käyttää.

Eipä sitä kovin monella tavalla käytetä..

Vierailija
49/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit ovat vierasesine, ja jos elimistöön pääsee bakteeri ja se tarttuu silikoniin niin sitä ei edes suonensisäisillä antibiooteilla voida hoitaa.

Vierailija
50/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni haluaisi isorintaisen naisen, niin pitäisin häntä idioottina siksi, että hän on ylipäänsä minut valinnut. Jos tissien koolla on niin kovasti väliä, niin vaihtakoon vaan vapaasti isotissiseen sitten. Itse päätän omasta kehostani, enkä halua siihen kumia.

Vierailija
51/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ottaisi silikoneja. Minulla on pienet rinnat, mutta minua se ei häiritse. Jos miestä häiritsee niin paljon, että hän haluaisi asian muuttaa silikoneilla, niin sitten varmaan täytyisi miettiä, onko aihetta edes jatkaa suhdetta, kun en ilmeisesti kelpaisi sellaisena kun olen.

Vierailija
52/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi entinen mies. Ei muuta. 

Vierailija
53/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että mies voi teettää itselleen juuri sen kokoiset rinnat kuin joita haluaa puristella :)

Vierailija
54/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä toimivassa parisuhteesa täytyy voida kaikesta keskustella.. Ajatus, että jostain asioista ei saa puhua johtaa parisuhteissa just ongelmiin. Enemmänkin kyse on siitä, millä tavoin asioista puhutaan.

Joo, ja silikonirintojen hankkimiseen liittyvä keskustelu käydään naisen omasta aloitteesta, ei miehen.

Vierailija
55/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä pitäisi ottaa yhteyttä joko psykiatriin tai ufotutkimusseuraan. Ei voisi muuta kuin ajatella että kunnollinen mieheni on tärähtänyt pahasti tai hän on vaihtunut yön aikana johonkin alieniin.

Vierailija
56/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis entinen mies siinä vaiheessa. Eiköhän hän jo alkaessaan seurustelemaan kanssani tietäisi että mulla ei tosiaan ole tissejä kun ovat valitettavasti aa-kuppia. Noh, mun ei tollasta tarvi miettiä kun en ole miestä koskaan saanut ja tuskin tulen saamaankaan juurikin tämän tissittömyyden takia.

Vierailija
57/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis entinen mies siinä vaiheessa. Eiköhän hän jo alkaessaan seurustelemaan kanssani tietäisi että mulla ei tosiaan ole tissejä kun ovat valitettavasti aa-kuppia. Noh, mun ei tollasta tarvi miettiä kun en ole miestä koskaan saanut ja tuskin tulen saamaankaan juurikin tämän tissittömyyden takia.

Älä välitä, mitä sinä edes miehellä tekisit. Näitä juttuja kun lukee ja kokee oikeaakin elämää, käy kyllä selväksi, että suuri osa miehistä on vajakkeja. Kuka sellaista tarvii itsetuntoaan murskaamaan ja riippakiveksi märisemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi